"Uh... Shawn luister ik Uh..." begin ik maar ik kom niet uit mijn woorden. Ja kan ik er wat aan doen. De jonen die ik leuk vind heeft me zojuist gezoend maar ... ugh.
"Nee laat maar het was stom" en weg is hij voordat ik nog iets kon zeggen. Ik wil hem achterna rennen maar ik word tegen gehouden. Ik draai me om.
"Laat me los ik wil naar Shawn!" Schreeuw ik met tranen in mijn ogen.
"Doe ff rustig" zegt de man streng.
Wie dafuq is dit? Ik kijk dr gene aan.
Mijn ogen worden groot en staan vol woede. "Je laat me nu meteen los je weet dat ik niet bang ben om te slaan" zeg ik woedend.
"Dat boeit me niet jij gaat met mij mee en blijft niet bij die rond hupsende jonges" zegt hij streng
Alles stapelt wat zich heeft opgestapeld afgelopen jaren komt er nu allemaal uit.
"WAT DENK JIJ WEL NIET!? JIJ hebt mij in de steek gelaten JIJ hebt me niet geholpen en de meest rampzalige momenten van me leven" zeg ik woedend.
"EN NU PRAAT JIJ NORMAAL!" Zeg hij nu woedend.
Ik lach sarcastisch en rol met mijn ogen.
Ik kijk hem daarna in zijn ogen. Geen enkele vorm van emotie alleen 1 zwart gat. "Je laat me los want je weet dat ik niet mezelf laat sollen" zeg ik rustig maar als ik kon vermoorden met alleen de blik in mijn ogen dan was hij binnen 0.0000000000000000000001 secondes dood geweest.
Hij pakt mijn arm en wil me mee trekken. "SHAWNNNNNN" gil ik. Alleen ik word al een auto ingepropt. Ik krijg tranen in me ogen als ik Shawn net zie aan komen rennen als ik al in de auto zit. Shawn ziet me in de auto zitten en kijkt me met grote ogen aan.
Ik gil nog een paar keer totdat ik tape op mijn mond krijg. Mijn 'ontvoerder' is echt fk dom. Ik haal het gewoon eraf met mijn handen en kijk emotieloos voor me uit.
Gezellige ontmoeting met...
MIJN VADER.
A/N Hey
Ik vind het de laatste tijd niet zo heel erg goed 😅
Sorry als je het daar mee eens bent maar ik voel me best wel kut de laatste tijd
Hebben jullie ideetjes?
Let me know please 💙
Xxx me
JE LEEST
The Chat... || 5sos || Magcon || 1D (Voltooid)
Fanfictiononbekend: heeeeeey wanneer breng je het? u: watte verlepte loempias? wat is 'het'? onbekend: verlepte loempias? u: onbekend? onbekend: ...... u: ...... hoe 2 mensen elkaar leren kennen door 1 stomme fout.... hier het verhaal van 1D, magcon, 5sos e...