Real life

844 43 26
                                    

Pov alice

Shawn is net naar mijn huis toegekomen en heeft serieus zijn eigen voedsel meegenomen.

Nu hoef ik in ieder geval niet te delen😏

"Welk lied wil je eigenlijk gaan doen?" Vraag ik hem.

"Uh....," hij zit wat aan het bedenken waardoor ik ga pachen. Goed voorbereid shawn.

Hij pakt een boekje. "Ik dacht of een cover van you and I of van count of me" zegt ie tegen me.

Ik knik.

"We kunnen misschien ook een eigen nummer schrijven" zeg ik enthousiast.

"Daar hebben we geen tijd voor" zegt shawn nu. Ik kijk en smekend aan met puppyoogjes en een pruillipje waardoor hij uiteindelijk toch in stemt.

THE POWER OF CUTE ZIJN

Wij zijn eerst wat ideetjes aan het opscrhijven dit is ons lijstje van onderwerpen zeg maar ja okay je snapt me en anders heb je pech.

1. Over kitty
2. Over tomaten
3. Over liefde
4. Over vriendschap
5. Over de onrust in deze wereld

We hebben beide een onderwerp gekozen en begonnen te schrijven. Het beste liedje zouden we uploaden.

Ik koos trouwens 2 en shawn 5.

Aangezien ik fk slecht ben in teksten komt er dut uit. (Probeer het maar op die theme song van moffel en piertje) (beter ken je dat)

Tomaticorn groen
Tomaticorn rood
Tomaten met heel de regenboog
1 met een hoorn
De ander met snoep
Maar altijd lekker, maar altijd lekker, maar altijd lekker want het is snoep

Ik ben super trots man. Nee okay gewoon niet.

Shawn en ik ruilen van blad en nu zie ik dat zijn tekst 103719274829173910 keer beter is dan die van mij.

Dit is zijn lied

Wars, fights, shoots, pain
Not even the sun more
but only just the rain
Peace, live, life, love
Where are all those things now?
Is it all above?
Where is our world now?
We could take it back somehow

(A/NCredits to me  naar idt super slechte lied 😂❤️)

Dat was zijn refrein maar in ben te lui om heel dat lied te schrijven dus ja.

We nemen die van hem dat heb ik zojuist besloten.

Hij is het er alleen niet mee eens en claimt mijn liedje voor op zijn kanaal.

"EHAHAHHAAHAHAHAHA SHAWN ALS JIJ 19372 SUBCRIBERS KWIJT WIL DAN BEN JE GOED BEZIG" zeg ik terwijl ik dood ga van het lachen.

"Ik denk anders dat ze het best grrappog gaan vinden" zeg shawn vast besloten.

Ik grinnik.

Uiteindelijk hebben we mijn liedje ook nog echt gedaan terwijl ik hem aan keek van wtf. En nee dit keer bedoel ik wel what the fuck en niet where's the food.

Shawn zet hem online en meteen krijgen we een hele stroom van reacties binnen.

A/N : hey guys hebben jullie dat van manchester gehoord? Ik vind het vreselijk wat er is gebeurd daarom die tekst zg maar bij 'shawn' zijn lied in de hoofdstuk. Maar niet alleen manchester is er slecht aan toe het idee dat er duizende kinderen sterven omdat ze vermoord worden is te erg voor woorden en al helemaal omdat wij daar amper wat van mee krijgen
Okay ja dat wou ik ff zeggen
#prayforthisworld
Xxx me

The Chat... || 5sos || Magcon || 1D (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu