Real life

674 41 25
                                    

Pov shawn

Cam had me verteld dat hij naar alice toe ging nadat ik hem probeerde te spreken. Hij had verteld dat we sukkels waren omdat ze zich door ons niet goed voelde. En dat ene léa en summer er ook waren

I know dat we sukkels zijn maar alsnog.

Ik loop nu gewoon doelloos door de straten heen. Misschien moet ik wel naar der toe gaan.

Ik heb al die tijd zo stom tegen der gedaan... terwijl zij niet eens wat had gedaan...

Ik besluit uiteindelijk naar het huis te gaan en aan te kloppen.

"SUMMER EN IK GAAN! " roept overduidelijk alice. Ik grinnik.

"NEE IK WIL JIJ GAAT MIJN PIZZA OPETEN APPELFLAP" roept cam ju. Die jongen is te gehecht aan zijn pizza.

"ZIT" zegt alice nu en daarna hoor ik een deur sluiten en mensen naar de voordeur rennen.

"Yaaaay pizza" zegt alice maar haar stem word telkens minder enthousiast.

"Uh hey" zeg ik ongemakkelijk.

"Yaaaay een deur" zegt alice met een gemene grijns op der gezicht. Ze klapt de deur dicht waardoor die weer tegen mijn neus aan komt.

Waarom haat ze mijn neus zo?

"SORRY MAAR JOU NEUS IS EEN REUS EN DIE KON DE DEUR NIET ONTWIJKEN" zegt dat andere meisje heel random. Okay die was echt te slecht gewoon.

"Al ik wil praten" zeg ik tegen de deur.

"Doei shawn allison moet je nog wat dingen laten zien" zegt ze sarcastisch.

"Jij bent echt onmogelijk" zucht ik.

Nu word de deur open getrokken.

"Shawn ben je wel helemaal goed in je hoofd? Je hebt dagen tegen me gedaan alsof ik een stuk afval was. Alsof ik een verraadster was en jij verwacht dat ik normaal doe als ik je zie? Ik weet dat ik cam heb vergeven maar dat is omdat ik weet dat hij er ook echt spijt van heeft in tegen stelling tot de tafelpoot die nu tegen over me staat. Zelfs jennifer lopez houd nog meer van me en dat mens kent me niet eens. Ik ben echt zo klaar met jou goededag nog shawn mendes" zegt ze tegen me en ik krijg voor de tweede keer een deur tegen mijn neus aan.

Auw...

The Chat... || 5sos || Magcon || 1D (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu