Real life

711 36 7
                                    

"Al ik wil hem slaan" zegt johnson

"Al ik wil hem ook slaan" zegt g nu.

"Al ik wil hem uitschelden" zeggen ash en niall tegelijk.

"Al ik wil hem gewoon pijn doen" zegt cam nu.

"Waarom?" Vraag ik ze.

"Omdat hij een sukkel is" zeggen ze nu allemaal tegelijkertijd.

"Dat weet ik maar hij is jullie vriend jullie horen er nu voor hem te zijn en hen te zeggen dag hij fout bezig is" zeg ik tegen ze.

Ze zuchten diep alleen g protesteerd.

"Luister al het boeit me geen ene flikker wat hij nu aan het doen is en dat hij is veranderd wat me wel boeits is dat hij jou pijn heeft gedaan want jij bent ook een vriendin van ons al en nu wil ik hem slaan met kitty puur omdat hij zo stom is" zegt jackg.

Ik glimlach naar hem als hij dat zegt. Tis 1 van de liefste fingen die ooit tegen mij werd gezegd.

"Dankje g maar dat is zonde van kitty" dat laatste zeg ik heel droog waardoor iedereen begint te lachen behalve J

"Ze mag niet nog erger verminkt worden door sukkeltjes" zegt johnson 'boos'.

We lachen alweer allemaal.

Na een tijdje gepraat te hebben en een film te hebben gekeken besluiten we te slapen in mijn kamer leuk dit.

En Jonhnson is weet zo'n sukkel die kitty vergeet. Maar vervolgens welin MIJN bed gaat liggen.

"Johnson" zeg ik.

"Ja?" Vraagt hij.

"Als ik jou was zou ik uit mijn bed gaan want er ligt namelijk een baby kitty in" zeg ik heel serieus.

Hij komt er in 'ninja style' uit waardoor gewoon heel hard boven op g valt indat hij naast mijn bed lag.

"Sorry g" zeg ik tegen hem en ik ga trots in mijn bed liggen.

Eindelijk rust.

The Chat... || 5sos || Magcon || 1D (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu