Pov alice
Ik staar een beetje levenloos uit het raam totdat mijn vader woedend de kamer binnenstormt.
"Hoi" zeg ik droog.
"WE GAAN NU WEG" zegt hij woedend.
Zie je het mij boeien? Nee? Ik ook nii.
"Nee" zeg ik net zo droog als die hooi. En dan krijg je nu kiendjes die gaan zeggen hooi is ook droog want het is gedroogd gras 👏🏽
"Ja"
"Nee"
"Ja"
"Doei"
Ik sluit de deur en doe hem op slot.
Ik heb hem er natuurlijk wel uitgeduwd ik met niet helemaal dom."AURORA JE ZORGT MAAR DAT JE JE SPULLEN PAKT ANDERS-"
"ANDERS WAT!? MIJN LEVEN KAN NII VEEL ERGER HE OF HEB JE OOK EEN BAAN ALS HOERTJE VOOR ME KLAAR LIGGEN"
"Aur-" zegt hij rustig. Maar ik onderbreek hem.
Ik doe de deur open.
Ik kijk hem emotieloos aan.
"Niks aurora. Mijn naam is alice zelfs al zou je tegen god zeggen dat ik aurora heet en hij je zou geloven weet ik dat ik alice heet. Aurora zit in je hoofd. Je bent geen perfecte vader en ik geen perfecte dochter deal with it" zeg ik.
Ik loop zonder pardon langs hem heen en zodra ik bij de deur ben merk ik pas dat ik hier weg kan komen. Ik doe de deur open en ren zo hard als ik kan naar een taxi die me naar het vliegveld brengt.
Het is me gelukt...
Zonder de jongens...
Pov ashton
Ik ben best wel heel erg nerveus we staan namelijk op het vliegveld en ik sta spastisch als een pinguin te waggelen. Luke zei dat ik dat moest doen....
Pov niall
Na 5 uur naast een waggelende ashton te hebben gestaan zitten we eindelijk in het vliegtuig.
Op naar noorwegen.
---
We zijn aangekomen we hebben onze koffers en staan voor het hotel waar we overnachten. Niet dat ik van plan ben hier te gaan over nachten maar hey maakt nii uit.
"Shawn vraagje waar in noorwegen is ze precies" vraagt ashton.
"O misschien had ik dat moeten vragen...." zegt hij schuldig.
We kijken hem allemaal met grote ogen aan.
"SHAWN ZIT ER ALLEEN ZAAGSEL IN JE KOP OFZO OF HEEFT ALICE DIE VERVANGEN DOOR GLITTERS" zegt ashton woedend.
"Calum down gast" zegt calum.
Ik facepalm mezelf dit is dus echt het verkeerde moment voor zon kliekat grap (look what i did superrlieke 😏) van hem.
Uiteindelijk beginnen we allemaal tegen elkaar te schreeuwen omdat ash het nii zo goed op vatte. Die gast is zichzelf al niet meer sinds alice er is. Nou sinds ze weg is.
"HEY ALLEMAAL KOPPEN DICHT EN PRAAT PAS ALS IK DAT ZEG" zegt een meisje heel dwingend.
Meteen is iedereen stil.
Het meisje komt in het midden van onze "kring" staan.
"Wow jullie luisteren nogsteeds even goed " zegt ze trots terwijl ze in haar handen klapt.
Wow wacht.
Das alice.
"alice?" Zegt shawn twijfelend.
"Technisch gezien aurora maar alice klinkt leuker maar zo erg ben ik toch niet veranderd alleen mijn haar is een beetje afgeknipt en ik heb makeup op" zegt ze vragend
JE LEEST
The Chat... || 5sos || Magcon || 1D (Voltooid)
Fanfictiononbekend: heeeeeey wanneer breng je het? u: watte verlepte loempias? wat is 'het'? onbekend: verlepte loempias? u: onbekend? onbekend: ...... u: ...... hoe 2 mensen elkaar leren kennen door 1 stomme fout.... hier het verhaal van 1D, magcon, 5sos e...