- Feltétlenül kell ez? - kérdezte a fiatalabb vezetőjére kételkedő tekintetét felvezetve.
- Ez nem kérdés, Jungkook. Megmondtam neked, hogy egyszer belépsz ide, többé nem jutsz ki élve. Ezt Yoonginak is megmondtam és látszólag meg is értette. Most mégis úgy tűnik, a halállal játszik - fújta ki a sűrű füstöt a szőke hajú magas férfi - Azt hiszi vicceltem, Jungkook, hülyének néz, abban a hitben van, hogy én majd beletörődök abba, hogy ő már nem a csapat tagja. Téved, mégpedig rettentően. - Namjoon elpöckölve a cigarettát lépett be az erkélyen Jungkookkal a nyomában, aki egy pillanatig nem akarta békén hagyni az idősebbet - le akarta őt beszélni a tervéről
- Honnan veszed amúgy ezeket, Mon?
- Kérdőre akarsz vonni engem? - sandított rá az említett szeme sarkából, tisztán éreztetve a fiatalabb habitusának és ostoba kérdésének feleslegességét. Jungkook különös személyiséggel rendelkezvén hangulata gyorsabban változott, mint az időjárás. Egyik percben aggódó fiú volt, másikban egy alattomos hiéna.
- Eszem ágában sincs kérdőre vonnom a szavaidat... De mi van, ha Yoongi visszajön? Máskor is bekerült már az elvonóra--
- Pontosan ez az. Magától vagy más által, kezelték már orvosok, tudnak róla és a szenvedélyéről, tudatában vannak, valahonnan szerzi a cuccot, és ez előbb-utóbb valakinek annyira szúrni fogja a szemét, hogy ki akarják deríteni, honnan ered mindez. Én fogok a fosba kerülni, Jungkook, nem te. Márpedig a pöcsöm akar a börtönben megdögleni... - fordult teljes testtel beszélgetőpartneréhez - Yoonginak pedig, úgy tűnik, nem estek le a célzások, amiket kapott. Nem vette az üzenetet, hogy jöjjön vissza addig, míg nem késő, így bekeményítünk. Most még csak a háza égett le, de ha nem kap észhez, tovább terjed a tűz a szeretteire. Minden égni fog körülötte, míg végül ő fog a pokol tűzében megdögleni. Feltéve, ha nem jön vissza. - húzta mocskos vigyorra ajkait Monster.
- Azt hiszed, vannak még olyanok, akiket érdekel Min Yoongi? - kuncogott fel Jungkook is, hirtelenjébe teljesen ellentmondva eddigi aggodalmas jellemének.
Az ajtó nyílása és két ismerős alak megjelenése szakította félbe a vezér és legfiatalabb kommunikációját.
Namjoon szűkített szemeit vezette le a felé nyújtott telefon képernyőjére, minek eredetét és az információkat Seokjin azonnal tudatta is vele.
- Helyes volt a feltevés, ma szabadult - mondta kissé zihálva az iménti sietős léptei miatt - A beépített emberünk szerint nem tud még a tűzről, az info az orvosánál akadhatott meg.
- Mi a fasznak fotóztatok egy Porschet? - pillantott a beszélőre Namjoon ignorálva az előbb elhangzottat.
- Az orvos kocsija, ebbe szállt be Yoongi és elindultak valahova. Taehyung látta, hogy a narancsültetvény erősködött, valószínüleg azért, hogy Suga menjen vele - Namjoon jelezve, értette, hümmögött egyet és tovább nézte a képeket. Volt köztük olyan, amin egyesével látszódnak a szóban forgó személyek és ahol ketten, mindegyik megfelelő volt Namjoon számára.
- Tehát az orvos kussol.
- A téglából nem tudtam kiszedni sok infót róla, de milyen szerencse, hogy elég nekem a neve is. - csicsergett az eddig csendben álló Taehyung a szintén némán hallgató Jungkook mellett. V elpattanva a laptopjához már meg is nyitotta a számára szükséges oldalakat és pár kattintás után önelégült vigyorral az arcán fordult a többiekhez feléjük fordítva a képernyőt, melyen adatok tömkelege sorakozott a keresett személy képével.
- Park Jimin, 27 éves addiktológus, munkahelyét ugyebár tudjuk - bólintott Taehyung az őt figyelőkre - Jelenleg egyedülálló, de úgy látszik, kacsintgat Lee Sungjin felé, tehát, ha a hős Rómeó nem kúrja el, elindulhat a lavina, egyre több emberre kihathat majd a sugarunk. - V tovább folytatta, miután csapattársai reakciója erre buzdította - Yoongi egyetlen kezelőorvosa, és itt azt írja, igazán szívén viseli a mi Sugánk hogylétét - morzsolt el egy láthatatlan könnyet - elfogult vele szemben, és még a nővérek sem mehetnek be vele visit során, egyedül megy be a kórterembe. - Taehyung még gyorsan végigpillantott a felsorakoztatott adatokon és információkon, majd a többiekre nézve bólintott - Gangnamban vár minket sok-sok szeretettel.
- Összeköttetései valamilyen ránk veszélyes szervezettel vagy személlyel? - hallatta hangját Jin.
- Taeminen kívül senki - vigyorgott ismét Taehyung baljóslóan.
- Nagyszerű! - csapta össze tenyerét Namjoon - Látod, Jungkook, van még olyan, akit érdekel Yoongi. - az említettnek groteszk röhögésének összetéveszthetetlen hangja töltötte be a helyiséget.
- Mikor kezdjük? - kérdezte tenyereit dörzsölve a legidősebb, ám annyira csengett izgatottan a hangja, mint egy kisgyereknek, aki éppen elindul a vidámparkba, nem pedig személyeket bajba sodorni vagy meg is sebesíteni.
- Megérdemlítek a szabadidőt, menjetek, kocsikázzatok egyet - húzta titokzatos, sötét mosolyra ajkait Namjoon, nem kellett többet mondania, hogy megértse Seokjin és társa, Taehyung; most kezdik.
YOU ARE READING
Overdose
Random"Nem akarom, hogy hálálkodj, Park. Megmentetted az életem, ezért annak árán védem meg a tiédet." Park Jimin nem is sejtette, mi lesz addigi nyugodt, kiegyensúlyozott életével, míg új pácienst nem kapott. Az alvilági alak, Min Yoongi, kinek a létezés...