Sziasztok!
Bizonyára feltűnt néhányótoknak, áll a sztori, mint trabant a sorompónál, erre van mentségem, viszont ezt most kihagynám, ha megengeditek.
A kilencedik résszel kapcsolatban; készül!
Köszönöm a türelmeteket, amiért nem bombáztok a "mikor jön a következő" kérdésekkel, annak ellenére, hogy nagy nyomás alatt keletkezik a gyémánt. Az ok, amiért nem kommenteltek ilyet, nem tudom, megkíméltek ettől, vagy szimplán nem foglalkoztat a sztori - 🤷🏻♀️Na de
Ahogy a bejegyzés címe is mutatja, annak érdekében, hogy ne porosodjon a történet míg készül az új rész, úgy gondoltam, megemlítek pár érdekességet a sztorival kapcsolatban!
1. Mindig is akartam egy Yoonmint írni, hiszen egyre jobban megtetszett a páros, egyértelmű volt, hogy ha bármikor kezdek egy új sztorit, ők kapnak főszerepet.
2. A sztori tematikája az egyik sulis farsangon jött, mikor az osztály egyik fele gyereknek öltözött, a másik(köztük én is) orvosnak.
3. Mindenképpen olyat akartam írni, ahol Jimin a jó, és Yoongi a rossz - ezért lett Jimin a kis szende virágocska orvos, és Yoongi az alvilági drogos.
4. Ez az első történetem, amiből kimaradok, vagyis E/3-ban írom a szemszögöket.
5. Mindig kicsit aggódok, ha Yoongi betegségéről/szenvedélyéről kell írnom, hiszen nincs tapasztalatom ezekben, hülyeséget pedig nem szeretnék írni. Ezért olvasok mindig utána.
6. A kórházat és az emeletet, ahol Jimin dolgozik, a nyíregyházi Jósa András Oktató Kórház addiktológiai osztálya ihlette, ha fogalmazhatok így, mindent úgy képzelek el, ahogy ott van - tehát a helyszín valós.
7. Eredeti elképzelés alapján Yoongi a rossz családi körülmények miatt nyúl kábítószerekhez, és alkoholhoz, de ez annyira elcsépelt és klisés ötlet, hogy ez füstbe ment, és más befolyásolta ezen cselekedetekre - ez még nem derült ki a publikált részekből, de hamarosan kitisztul a kép ezen része.
8. Sungjin karaktere teljesen egyedi, ami a viselkedését és külsejét illeti, nem mintázva lett valakiről, csupán kitalálva, tehát mindenki saját képzeletére van bízva a nővér, akinek a későbbiekben fontos szerepe lesz.
9. A könyv oldalán említett bevezető szövegnek jelentése van (láncok és a szürke szín), a szereplők elkövetkezendő részekbeli jellemvonásainak változására asszociál és utal.
10. Az "overdose" szó jelentése túladagolás, egyszerre utal Yoongi szenvedélyére, és Jimin érzelmeire.
11. A történetben inkább az érzelmekre fókuszálok - szándékosan, hiszen mentális betegségek kapnak helyet benne, ami leginkább a jövőbeli részeket illeti.
12. Mint minden írásomban, ebben is vannak a szereplőknek olyan jellemvonásaik, amik nekem is: Jimin folytonos gondolata és késztetése, hogy segítsen egy számára fontos emberen, ezzel magának is bizonyítva mire képes ő maga, és Yoongi magára vetített világszemlélete: egy semmi a Földön, akit mindenki ignorál, vagy éppen megvet.
13. Jimin nem szerelmes Yoongiba.
14. Annyira tetszett a Run korszakos hajuk, annyira passzol egymáshoz, hogy muszáj voltam így írni, habár ennek nincs nagy jelentősége.
15. Már az egész történet megvan a fejemben elejétől a végéig, bár még nem döntöttem el, hogy a befejezés boldog vagy szomorú legyen.
16. A 7.-ik pontban említett ok, amiért Yoongi leamortizálódott és annak története egy külön - csak pár részes - könyvet kap majd reményeim szerint, címe pedig: Before Overdose - Szövetség a Szörnnyel.
17. Ahogy Yoongi változott az eredeti elképzeléshez képest, úgy Jimin is: bimbódzó gondolataim aprócska terméseinek egyike az lett volna, hogy Jimin egy kislány egyedülálló apja, de ez az ötlet szintén sztornó volt, ahogy látszik.
18. Írás közben mindig zenét hallgatok - egyszer elindítottam az Exo Overdose számát. Olyan rattyantás részt írtam közben, hogy újra kellett kezdenem, és megjegyeznem, még egyszer ne tegyek ilyet.
Az esetek 98%-aban amúgy Michael Jackson Morphine számát hallgatom, abban a 2%-ban meg valami ahhoz hasonló zenét, ugyanis nagyban függ az írásom a hallgatott zenétől.19. Tisztában vagyok a koreai kulturában használt tiszteletiséggel, és a rangok fontosságával, de annak, hogy Jimin hyungnak hívja Yoongit annak ellenére, hogy rangban felette áll és hogy Yoonginak kéne seonsaengnimnek hívnia Jimint annak ellenére, hogy ő az idősebb az oka a szereplők személyisége.
20. A sztorit igazán csak akkor tudom írni, ha a kedvem kicsit nyomott, letargikus, akkor tudok leginkább azonosulni a történet hangulatával.
A késedelemért további elnézéseteket kérem, és van bőr a képemen maradásra kérni titeket, hiszen lassan bonyolódni fog a történet, és ha én ti lennék (oh wow meg lett fogalmazva) én semmiképpen sem szeretnék lemaradni róla ;)
További szép napot!
YOU ARE READING
Overdose
Random"Nem akarom, hogy hálálkodj, Park. Megmentetted az életem, ezért annak árán védem meg a tiédet." Park Jimin nem is sejtette, mi lesz addigi nyugodt, kiegyensúlyozott életével, míg új pácienst nem kapott. Az alvilági alak, Min Yoongi, kinek a létezés...