Uçurum kenarında olmak üşütüyordu bedenimi. Birer birer yok oluyordu düşüncelerim. "Ilgın sakın!" Diye kükredi adeta Burak. Başımı kapıya çarpınca hafızam yerine gelmişti fakat duyduklarım artık beni taşıyamıyordu.
Yusuf ölmüştü..
Gözlerimden istemsizce yaşlar akarken gözlerimi kapattım ve sessizliği dinledim. Rüzgarın uğuldaması ve tenime vuran hafif güneş nefesimi daraltıyordu sanki..
Annem,babam ve kardeşim..
Artık yoktu,benim olmam da bir şeyi değiştirmeyecekti. Evet geride sevdiklerimi bırakacaktım. Sevdiğim,Aşık olduğum adamı ve bana en az annem kadar değer veren kız kardeşlerimi..
Ben bu Acıyla yaşayamazdım.
Ben bu acıya alışamazdım.Titrek bir nefes verip bir adım daha attım. Zerrinlerin çığlığı kulağımı doldururken Burak bağırdı. Kolumda el hissedince hafifçe başımı çevirdim. Dengem bozlurken aniden kendimi aşağıya düşüyor olarak buldum. Burak kolumdan tutunca kızarmış gözlerle baktım. "Ya ben de gelirim, yada gidemezsin" Diye fısıldadı. Tebessüm ettim. "Gelme, annen üzülür" Göz yaşlarım istemsiz akarken beni yukarıya çekti. Üstüne düşerken dudaklarıma bastırdı dudaklarını. Göz yaşlarım dudaklarımızın üstüne gelince ayrıldık. Hemen ayağa kalktım ve yine geçtim kenara. Burak da kalkıp elimi tuttu. Birbirimize baktık. Kızların çığlıkları,yankıların bağırışları uğultu gibi geliyordu kulağıma.
Derin bir nefes verip gözlerimi kapattım. "Hazır mısın belalı'm?" Gözlerimi açıp son kez baktım gözlerine başımı hafifçe salladım. "Hazırım sevgilim" el ele tutuşup boşluğa adım attık. İkimiz birlikte savrulurken gülümsedim. Zerrinlerin çığlıkları,yankıların bağırışları sanki duyulmuyordu. Son kez derin bir nefes verdim. Hoşça kalın kardeşlerim, ve ben geliyorum anne! Biz geliyoruz baba..
♧
Yazarken ağladım desem 😞
Biliyorum böyle bi final istenmezdi ama yeni bir kitaba başlayacağım için bu kitap bölümsüz kalacaktı hep.
Üzülmeyin okurcuklarım. Ben biliyorum,kalbimizin bir köşesinde ılgın ve Burak olacak. Burak gibi sevip Ilgın gibi aşık olacağız. Belki sonumuz böyle olmayacak ama, aması yok İşte..
Ilgın ve Burak, benim güzel aşıklarım... Cennet'de de el ele kalın. Birbirinize aşık öldünüz, böyle devam etsin...
Okurcuklar sizi öptüm. Avukat'ı okumamışsanız hemen doluşun 🌸
Orada IlBur gibi bir çift yok ama o da çok güzel.
Ve son olarak, yeni hikayemde görüşmek üzere..
Kendinize ponçik bakın 😙Burak Mazharoğlu ♡
Ilgın Kayalar ♡
Onlar efsanedir ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı'm
RomanceOkulda peşindekilere bıçak çekerek kaçan ılgın, ve havalı, herseyi elde edebilen Burak. Şans eseri tanışıp kavgayla da olsa birbirlerine yakınlaşırlar. Birbirleri için ağlayıp,birbirleri için Gülerler. Kendilerine itiraf edemediklerini birbirlerine...