ılgın bayılmış numarası yaptı

1.9K 120 3
                                    

Burak'ın üstünden kalktım. Yüzüm kırmızının her tonunu deniyordu. İç sesim ılgınorgi kahkaha atarken dans ediyordu. Bilerekten kendimi yere attım ve bayılmış numarası yapmıştım. İlk önce çığlıklar ard arda sıralanıyordu. Sonra bir kaç tokat yedim. Bana ajdar şah damar şarkısını bile dinlettiler. Gümemek için kendimi zor tutuyordum. Dilimi ısırıyordum bide. Ambulans' ı çağıracaklarını duyduğumda ilk önce korktum.  Daha sonrada ' ammaan be boşveer' Dedim iç sesim ılgınorgi'ye !

***
Gözlerimi açtığımda yanımda hiç kimse yoktu. Ama kapının önünden sesler geliyordu.  Tavan baktım ve sonrada etrafıma bakındım.  En son bayılmış gibi yapmıştım. Sonrada uyuya kalmıştım. Hastanedeydim ve biraz korkuyorum nedense.  Ve içimde büyük bir özlem vardı. Kimin özlemi olduğunu bilmiyordum. 

**
Aradan 2 gün geçti. Herkes benim için çok endişeleniyor. Hasta oldum ve ateşim çıktı.  Daha dün akşam hasta oldum ama çok yorgundum. Kafamı daha fazla yastığa gömdüm. Az sonra telefonum çalmaya başlayınca küfür ederek telefonu elime aldım. Arayan mert'di ama açmak istemiyorum. Açtım ve kulağıma götürdüm
-efendim mert
Dedim. Burnumu çektim.  O ise
-hasta olmuşsun pamuk şeker.  Bir şeyin yok inşallah
Diye sordu. Sesi birazcık endişeli geliyordu.
-birşeyim yok merak etmeyin
Dedim ve yeniden burnumu çektim.
-ılgın ben yani biz masalla çıkıyoruz.  Seninle arkadaş olup,sorunlarımızı yok etmek istiyorum. 
Diye sordu. Güldüm.
-zaten arkadaşız mert.  Masalı üzersen karşında beni bulursun söyliyim
Dedim ve güldüm. Oda güldü ve cevap verdi.
-merak etme pamuk şeker
Dedi. Bana hep pamuk şeker diyordu mert. Belkide öyle ağzında kalmıştır diye birşey söylemedim.
-ben kapatıyorum beybi! Hadi mutlu olun inşallah
Dedim.  Oda
-görüşürüz canım
Dedi. Telefonu komidinin üzerine bırakıp camdan karşıya baktım. Burak yoktu odada. Ya bir insan odasında hiçmi zaman geçirmez ya.  Onu birazcık (ucundan ) özlemiştim. Tamam tamam gerçekleri söyliyim.  Çok özlemiştim..
 
İlk başlarda kendini bir bok sanan burak olarak düşünürdüm. Halada bazen öyle düşünüyorum.  Burak çok gıcık bir insandı. Gıcık,ukala,şerefsiz ve bok çukuru.  Ama o çukura düşeceğimden korkmuştum.  Korkmam boş boşuna değilmiş.
BOK ÇUKURU'NA DÜŞTÜM çünkü. Ona karşı hislerim varmış meğersem.

Bu bölüm çok kısa oldu ama bir dahaki sefere daha iyi olur

Belalı'm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin