İyi okumalar. .
Gözlerimi gözlerine çıkardım ve koca bir nefes verip gülümsedim. Zerrin ' in bağırmasıyla ikimizde dönüp ona baktık
-hööö! Ayıp oluyor olum ! Aile var burda!!
Dedi ve somurtup bahçenin hamağına uzandı. Gülümseyip burağın göğsüne yasladım başımı. Hemen kolları yla etrafımı sardı.-burak! Sen burda. Ben seni çok özledi!
Diye gelen sesle kafamı hafifçe kaldırdım ve kıza baktım. Sarı saçlı ve acayip açık giyinmiş bir kızdı. Elinde telefonu kolunda ise çantası vardı. Burak ise
-yolanthe! Senin burda ne işin var?
Dedi ve beni biraz ittirip ayağa kalktı. Zerrin bana
-Oha olum ne oluyor?
Diye fısıldarken ayağa kalktım ve burağın yanına ilerledim. Kız burağın boynuna atlayacakken kızın kolunu tuttum ve
-şşş! Yavaş Olll!
Dedim uyarır bir tonda. Kız durup bana baktı ve
-sen de kim? Ben burakla konuşacak senle değil
Dedi ve burağa baktı. Sonra da bana geri döndü. Zerrin arkamdan
-sakin ol kızıl. Bu kız arkadaşı sakin ol
Dedi. Ben de burağın elini tuttum ve kıza döndüm.
-my name is burağın sevgilisi
Dedim ve gülümsedim. Kız gözlerini büyütüp
-omg! Burak ! Hani sadece ben vardi? Hani yine amerikaya gelecekti sen ?
Dedi. Burak ise
-yolanthe biz ayrılmıştıkk
Dedi. Burağa döndüm ve
-demek sadece o vardı!
Dedim ve eve girdim. Zerrin arkamdan koştururken Masal ve Tuğçe Zerrine "ne oldu" diye soruyorlardı. Odama girip kapıyı hızla kapattım ve yatağa oturup yüzümü ellerimin arasına aldım. Sabır istercesine bir nefes aldım.
Burak!!..*********《♡》《♡》 {♧} {♧} *******
Gözlerimi açtım yavaşça. Gözüme vuran güneş ışığına arkamı döndüm. Burnuma gelen o muhteşem kokuyla gözlerimi tamamen yumdum ve Yanımdaki kişiye sarıldım. Kolları beni sararken mutlulukla gülümsedim. Derin bir nefes verip yine gülümsedim. Ve sonra gözlerimi kocaman açtım. Ellerimle destek alarak kalkmaya çalıştım fakat kalkmama izin verilmedi. "Yaw bırak! " diye bağırdım ve kalktım. Odadan hızla çıkıp aşağıya indim. Söylene söylene hemde !!!!
-ne dmek ılgın romaya gidecek?
Gelen sesle olduğum yerde durdum. Sessizce duvarın arkasına geçtim ve dinlemeye başladım.
-babasının orada iş yapmışlığı var. Gitmek zorunda . Gerekirse yusuf da gidecek. Babası eğer ben ölürsem kızım benim işlerimi devam ettirecek demiş. Ne yapabilirim. Zorunlu. İsterse ben bile onunla giderim.
Kaşlarımı çattım. Ne diyordu bunlar. Daha fazla dayanamayıp mutfağa girdim. Arkamdan benimle birlikte mutfağa giren burağa kısa bir bakış attım ve berk,masal,Zerrin ve Yusuf a döndüm.
-ne oluyor burda ? Ne romasından bahsediyorsunuz ?
Diye sordum ve cevaplarını bekledim. Berk ;
-gel otur. Herseyi anlatıcam.
Dedi ve nefes verdi. Hiç beklemeden direk yanlarına geçip oturdum. Burak da karşıma geçip oturdu. Ona hala kızgındım. Gözlerimi ondan çekerek berk 'e döndüm.
-anlatır mısın artık berk ?!
Dedim ve çenemi elime yaslayıp gözlerimi kapatıp açtım. Berk derin bir nefes verdi. Anlatmak istemez gibi bir hali vardı.
-açık açık söylemek gerekirse...
Dedi ve yine sustu. Bu sefer ben nefes verdim ve göz devirdim.
-ılgın roma da yaşayacak artık
Dedi ve sustu. Burak
-nasıl Roma da yaşayacak ? Roma ya niye gidiyor?
Dedi ve kaşlarını çattı. Nefes verip arkama yaslandım.
-tamam giderim
Dedim nedenini bile sormadan. Kızlar bana bakarken ben de burağa baktım. Gözlerimikapattım ve başımı geriye yatırdım.
♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♡♤♡♡♤♡♡♤♤
Bu bölüm de burada biter....
Evet arkadaşlar okullar açıldı derslere yoğunlaşıyoruz. Bu yüzden bölümler Geç geliyor. Ama hep yazıp yayımlıyor olacağım.
Sizi öpüyorum güzel okuyucularım. 💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı'm
RomansaOkulda peşindekilere bıçak çekerek kaçan ılgın, ve havalı, herseyi elde edebilen Burak. Şans eseri tanışıp kavgayla da olsa birbirlerine yakınlaşırlar. Birbirleri için ağlayıp,birbirleri için Gülerler. Kendilerine itiraf edemediklerini birbirlerine...