Nicki Minaj/Pills n position
Chantel
Siyah kadife koltukta telefon konuşmasını bitirmesini bekliyordum.
Telefon konuşmasını bittiğini fark etmemiştim ve gözüm masanın üzerinde duran zarfın içindeki bir deste paraya daldı.Soğuk parmaklarını omuzlarımda hissettiğimde irkildim.Arkamdan gelip topladı saçlarımın tokasını yavaşça çıkardı.
Saçlarım göğüs hizama özgürce döküldüğündü mırıldandı "Bir saat sonra fotoğraf çekimleri var,gidelim"-"Bu arada kıyafetler çok yakıştı" belimi kavraran kolu beni kendine daha çok yaklaştırdı.
-"Onlar Hailey'in"
-"Onların senin evinde ne işi var?"
-"Hey bebeğim daha ilk günden bu kadar kıskanman normal mi sence"
-"Seni kıskanmıyorum , sadece merak ettim"
-"Biz en yakın arkadaşız onunla Chantel"
-"Benimle de en yakın arkadaşsın"
-"Sert yerden vurdun" daha sonra kalbini tutar gibi yaptı.Üstümdeki yırtık şortu aşağıya doğru çekiştirdim.
-"Şimdi kameralar seni rahatsız edebilir.Sonuçta alışık değilsin"Kapıdan çıkmadan öncce komodinin üzerindeki gözlüğünü bana uzattı.
-"Flaşlar rahatsız edebilir ama zamanla alışacaksın"
Kapıdan çıkarkan neredeyse iki aylık birikimimi harcadığım yeezus serisi adidas ayakkabılarımı giydim.Aynı modelin farklı rengini giyen Justin sırıttı.
-"Güzel seçim ama orjinal rengi her zaman tercihimdir"(multimedia Justin'in ki)
-"Çok klasiksin"Burnunu ekşitti."Eğer zevklerimiz aynıysa sana hediye almakta zorlanmayacağım"
Sırıttım ve kapıdan çıkarkan başımı öne eğdim.Kameralara karşı gülümsememeye çalış.Kapıdan çıkarken tuttuğu elimi bıraktı.
-"En yakın arkadaşların ne yapacağını biliyorsun değil mi?"Cevap vermek yerine kaşlarımı kaldırarak yüzüne baktım.
-"Tamam biraz saçma bir soruydu."
Kahkaha atmaya başladı.
-"Kameralara oynuyorsun değil mi?" Durmadan tebessüm etmekten yüz kaslarım acımıştı.-"Merak etme sadece bir iki adım.Ve daha sonra eski halimize dönebiliriz."
Flaşlara karşı ne kadar gözlük takmışta olsam gözlerim acımıştı.
Durmadan yönlendirilen mikrofon ve kameralara yüzümü çeviririken neredeyse başım döndüğünden dolayı dengemi kaybediyordum.Bunlara alışmak ne kadar zorda olsa içimdeki bir kaç duyguyu canlandırmıştı.
Tarif edilemez şekilde mükemmeldi.
Şöhret bu muydu? Herkes tarafından merak edilmek.Arabanın deri koltuklarına oturduğumuzda karşıma geçmişti.
-"Bana biraz kendinden bahset Chantel.En sevdiğin şarkıcıdan başlayabilirsin"
-"Pekala dalga geçmek yok"Gülümsedi "söz veriyorum."
-"On yaşında annemlerin zoruyla klasik müzik dinliyordum.On dördümde pop müziğin etkisinde kalmıştım ve o günler korkunç günlerdi."Elimi havada boş bir şekilde salladım.-"Şu anda Asap Rocky , Travis , Drake ,Nicki veya J.Cole dinliyorum.Sanırım benim tarzım bu ve değiştirmeyi düşünmüyorum"
Gözlerinin parıltısını görebiliyordum "siktir"
-"Ne oldu?" Dedim kısa tişörtüm göğüslerimden dolayı daha da yukarı çıkmıştı.Tişörtümü düzeltiyordum.
-"Bir kızın Rap dinlediğini öğreneli baya uzun zaman oluyor"-"Kapışmaya ne dersin?"
-"Hangi şarkısı?"
-"Hangisi olursa olsun. Hepsinde seni yeneceğim" aslında bu kadar burnu havada bir kişiliğe sahip değildim.Şöforün kulağına fısıldadıktan bir kaç saniye sonra Drake-Jungle çalmaya başladı.
-" romantik olsa da fark etmez değil mi?"
Başımı iki yana salladım.
-"Seni cazda bile yenerim" dedim en küçümser halimle.
Stüdyoda binlerce kez oynanmış bir sesle albüm çıkardığı barizdi.Girişi söylemeye başladığımda yüzünde gittikçe genişleyen sırıtmasına karşı yüzümü ellerimle kapadım.
-"Bana öyle bakmaya devam edersen söylemeyeceğim"
-"Özür dilerim prenses"Şarkıyı yakaladığım yerden devam ederken elini dizine vurarak ritim tutuyordu.
Telefonunun kamerasıyla beni çekerken hem gülümsüyor hemde Drake'in yüz ifadesini canlandırıyordum.Belki de en eğlenceli ilk dakikalarımız bu olmuştu.
Nakarat bölümü geldiğinde söylemeyi bıraktım ve Justin gözlerini kapatıp şarkıyı söylemeye başladı.
Tanrım hayatımda böyle bir ses duymamıştım.-"She from the Jungle, she from the Jungle"
Beni işaret ettiğinde kahkaha attım.
Telefonundan instagramına girip ilk videosunu attığımda şarkıyı değiştirdi.
-"Onun adı Chantel Clover.O ormandan geliyor" (drake'in şarkı sözlerini değiştirdi ahajs)Paylaşmamın ilk saniyesinde bin beğeniyle ulaşmış ve onun kadar da yoruma tutulmuştu.
Videonun altındaki yorumlara göz gezdirdim."O kızda kim?"
"Onu görmek istiyoruz"
"Chantel yeni sevgilin mi?"Telefonu kapatıp ona uzatırken şarkıya hala devam ediyordu ve. O da benim gibi kazanmaya yeterince niyetliydi.
Ne kadar gözlerimi kapatıp arkama yaslanmak istesemde bunu belli etmemeliydim.
Hayatta her zaman kazanmayacağını öğrenmeliydi, öğretmeliydim.Cümlesini yarıda kesip devam ettim.Şarkı bitene kadar Justin'e düet söylemiştik.
En azından varana kadar bu böyle devam etmişti.-"Hadi gidiyoruz" dedi araba durup kapı açılınca.Fotoğraf çekimlerine gidiceğimizi tamamen unutmuştum.