-"Şaka yapıyor olmalısın" endişeli bir şekilde gözlerimi Justin'e çevirdim.
Benzer bakışlarla bana baktığında Selena araya girdi.
-"Ben varım"
Topuklu ayakkabılarını çıkartıp yere doğru fırlattı.Parmak ucunda Justin'in yanına tekrar gittiğinde yutkundum.
Elleri Justin'in göğsümden kasıklarına doğru kaydığında ellerimi yumruk yaptım.
Nedensizce sahiplenişime karşın Justin bana anlamadığım bir şekilde baktı.Eğer sadece o bana dokunabiliyorsa, aynı şey benim için de geçerli olmalıydı.
-"Pekala , ama burada yaşananlar burada kalacak" dedik Justin selena'yı kolları arasına aldığında.-"Bu haksızlık" dedi Kylie ikisini işaret ederek "doğruyu söylediğini nerden bileceğiz"
Kimse dediğinden bir şey anlamayınca tekrar etti "Eğer Chantel Justin'i etkilerse Justin Selena'ya ne diyecek? Şunlara bakın iki sevgili." Bağlantıyı kurmaya başladıklarında ellerini çırptı "Tanrım sonunda..."-"Ne yapacağız yani?" dedi bir kişi daha oturduğu koltuktan.Bu kızın ne ara burada olduğunu bile bilmiyordum.
-"Bence buna gerek yok.Yapmayalım"
-"Oyun bozanlık yapma Chantel.Oyunu kaybettin ve cezanı çekeceksin" Tyga'nın arkadaşı- adını hala öğrenemediğim kişi- yine karşı çıkınca sinirle bakışlarımı ona yönelttim.-"Biz sevgili değiliz ama şöyle bir şey yapabiliriz." Kollarını Justin'den ayırıp gruba doğru döndü "Kucak dansı" Elindeki içkiyi bir dikişte bitirdi.
-"Kabul edenler?" Herkes ellerini havaya kaldırdığında -ben ve Justin dışında- ne kadar karşı çıksakta dinlemeyeceklerini biliyorduk.Justin koltuğa oturduğunda heyecanla bekliyorlardı.Kimi seçeceği belli değildi rihanna-pour it up çalmaya başladığında topuklu ayaklabılarımı çıkarmıştım.
Saçım dağılmıştı ve önüme gelen tüm içkileri bir dikişte bitiriyordum.
Bunu yapacaksam ayık kafayla yapmamalıydım ve yarına dair hiç bir şey hatırlamamalıydım.-"Selena!" diye cırladıklarında yanlarına doğru gittim.
Tamam kucak dansının ne olduğunu biliyordum ama bu konuda usta değildim.Selena ilk önce etrafında döndü.Justin'in bakışları dans boyunca sadece bir kez benle buluştu.
Onun dışında her saniyesini kaçırmak istiyorcasına vücudunda geziniyordu.
Şarkı bittiğinde tüm herkes ilk önce Justin'e ve daha sonra oraya bakıyordu.
-"Hiç bir şey" dedi Cara gülmemek için ağzını kapatırken.
Selena hayal kırıklığına uğramışçasına baktığında mükemmel bir şekide mutlu olmuştum.
Onu arzulamıyordu.
-"Justin eğer etkilenmiyorsun bir homo olduğunu kabullenmelisin"
Justin kahkaha atıp ayağa kalktığında Selena onu göğsünden iktirdi "Daha bitmedi, şimdi Chantel'i izleyelim"Sinsice bakışlarıyla bana gülümsedi.
-"Sende sıra şirin şey" yanağımı sıkıp elimdeki içkiyi aldı.
-"Müzik gelsin"
(Nicki minaj- Want some more)Adımlarımı karşısına geçecek şekilde attım. Arkasına yaslanmışken bana doğru yaklaştı.
İki elimi bacaklarına koyduğumda açılan dekoltemde gözlerini gezdirdi.
Parmaklarımla göğsünü iktirdiğimde gülümsediğini biliyordum.
Artık elbisem kalçamdan yukarısına doğru sıyrılmıştı.
Arkamı ona doğru döndüğümde tam kabarıklığının üstüne oturdum.
-"Oh Chantel" diye fısıldadığında iki eline kalçalarıma yerleştirmişti.
Kalçalarımı hafifçe sallarken sarf ettiği küfürler beni dahada da teşvik ediyordu.İşte tam o anda boynumu geriye attım ve bir flaş yüzümüzde patladı.
Selena sosyal medyaya attığı fotoğrafla şehvetli hayatımın ikinci gününde fiyaskoya dönüştürmesine yardım etmişti.
Justin şoka uğramış şekilde kaldığında kucağından kalktım.
-"Tanrım adamım, bir şey söylemene gerek kalmadı"