0.7

20.6K 373 75
                                    

bu bölüm biraz mesajlarla geçiyor

Chantel: Neredesin? İki saat geçti

Justin: Geliyorum işte

Chantel: Merak ettim

Justin: Merak etme o yanımda güvende -s

Chantel: Size iyi eğlenceler

Justin :Teşekkür ederiz -s

Ellerim titriyordu.Kylie elime bir içki daha tutuşturunca bir dikişte bitirdim.
-"Oyun zamanı" dedi Cara zıplayarak.
Kylie ,Tyga ile yiyişiyordu ve arkadaşlarından biri adını bile öğrenemediğim kişi durmadan üst üste attığım bacaklarıma bakıyordu.

Elbisenin eteklerini çekiştirip ayağa kalktım çünkü Cars kolumu tutup beni içki dolu masaya sürüklemişti.
"Pekala etrafına toplanın."
Kylie ve tyga dışındaki neredeyse herkes yuvarlak masanın etrafına toplandı.
-"Beş parmağınızı masanın üstüne koyun.Sırayla yapmadığınız şeyleri söyleyeceğiz.Yapanlar kapatacak.Tüm parmaklarını kapatan birisini öpecek"
Gözleri durmadan herkesi taradıktan sonra oyun başladı.
Cara mırıldandı "hayatımda hiç..." Parmağını çenesine götürerek düşünmüş gibi yaptı "Justin ile öpüşmedim"
Kendall parmağını kapattı hatta iki kız daha parmağını kapattığında bacaklarım tutmayacak gibi oldu.Boş bir sandalyeye hemen oturuverdim.
Parmağımı kapatmalı mıydım.Gözler bana çevrildiğinde parmağıma bakıyorlardı.
Parmağımı kapatmayacaktım.
Bende sıraydı.
-"Hayatımda hiç...bir kızla öpüşmedim" dediğimde gözler şaşkınlıkla bana baktı.
Tüm masa parmaklarını kapattığında etraftan gülme sesleri geldi.
-"Buna son verebiliriz" dedi cara şımarık bir sesle.
İlk önce ne dediğini anlamadım.
Daha sonra dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Alkolün etkisi ile öpüşmesine karşılık veriyordum.
Dudaklarımız ayrıldığında kapattığı gözlerini açtı "P-parmağını kapatman gerekecek" dedi kahkahayla karışık.
-"Ah siktir git"

Oyun ilerledikçe masadaki bardaklar gittikçe azalıyordu.Parmaklarımın tamamı kapandığında bana bir şey yaptırmak için fikir danışıyorlardı.
Kapı çaldığında kimin geleceğini tahmin edebiliyordum.
-"Justin ve Selena geldi" dedi Kylie ellerini önünde çırparak. Selena Justin'in elini eline kenetlemişti.
-"Buldum çocuklar!" Dedi aralarından biri.
-"Selena ile düello yapmasına ne dersiniz? Hangisi daha iyi öpüşüyor o karar versin"

Sugar daddy » Justin BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin