1.4

15.9K 300 32
                                    

Cinsel içerik var rahatsız olanlar okumasın.Ayrıca yazarken bende baya zorlandım.Özellikle şu ön sevişme sonraları benim biraz midemi bulandırıyor.Neyse iyi okumalar.

Chantel
Yağmur damlaları camı tıklatırken Justin üstüme giydiğim jean'in düğmesini açtı ve bacaklarımdan sıyırıp yere attı.
-"Elbise giysen ne olacaktı sanki" dedi sinirlenerek.
Ben gözlerimi gözlerinden kaçırmamak için büyük bir çaba harcarken açlıkla çıplak bacaklarıma bakıyordu.Fazlasıyla açtı.

Kilodum ve uzun kollu kazağımla altında usulca uzanırken.Kazağım uçları tutularak çıkarıldı ve jeanimin yanını boyladı.
-"Dört günden beri buradayız ama bunu bugün yapmamızın bir nedeni var mı?"
-"Bunu ilk gün yapsaydık İtalya'ya sadece benimle sevişmek için geldiğini düşünecektim ama şimdi"
Dudakları sutyenimden taşan göğüslerimi öperken nefesim kesiliyordu ve bu konuşmamı zorlaştırıyordu.
-"Ama ne" dudakları kasıklarıma tüy hafifliğinde öpücükler gönderdiğinde sırtım bir yay gibi gerildi.
-"Bana karşı bir şeyler hissettiğini düşündürüyor" nefes nefese söylediklerimi tamamladığımda Justin başını kaldırıp bana baktı ve dudaklarımı öpmek için eğildi.
-"Zaten sana karşı bir şeyler hissettiğimi biliyordun ama şimdi hoşlanmaktan fazlasını hissediyorum"

Uzun parmaklarını boynuma dolayıp başımı sabitledi.Dudakları arasına sıkıştırdığı alt dudağımı emdiğinde ağzının içine inledim.
Ağzımı aralamak için baş parmağını çeneme bastırdı, aralandığında dili ağzımın içinde dolandı.
Ona ayak uydurmak zordu çünkü mükemmel öpüşüyordu.
-"Bu kadar ateşli öpüşmeyi nerden öğrendiğini bilmek istiyorum Bayan"
Elleri aşağıya göğsüme indiğinde sutyenimin üstünden okşadı "Bu dudakları benden başka kaç kişi tatma şansı buldu"
Söyledikleri hiç bir soruya cevap veremiyordum.
Nabzım hızlandı, nefesim sıklaştı.
Bacaklarımda ilerleyen parmakları gittikçe oraya kayarken kendimi zor tutuyordum.
Bacaklarımı iki yana açtı.
"Bunu gerçekten özledim" kilodumun lastiğini tutup bacaklarımdan kaydırdı.
"Sen beni özledin mi Chantel?" dedi tam orama parmaklarını yerleştirip hareket ettirdiğinde.

"E-evet"  göğsüm hızla inip kalkıyordu.
"Anlayamadım" bana tamamen acı çektiriyordu ve bundan zevk alıyordu.Bunu kıvrılan dudaklarından anlayabiliyordum.

"Sırf bir hareketimle seni " dedi parmakları orada durunca bir çığlık daha atmamak için dişimi alt dudağıma geçirdim "Darmadağan edebilirim"

Gözlerimi kapatmış devam etmesini istiyordum.Durmamalıydı.Tanrım , daha hızlı!

"Justin!" Otel odasında sesim cama çarpan yağmur damlalarıyla karşıtı.İpek çarşafı tüm gücümle sıktım.Gözlerimi açmak yerine bu duyguyu daha fazla yaşamak istiyordum.Harika hissettiriyordu.
"Bunu ister misin Chantel.Seni darmadağan etmemi?" Başımı hızlıca salladığımda kıkırdadı.

"Ama bu sefer farklı bir şekilde"  Giydiği takım elbisesininin kemerini çıkarttıktan sonra pantalonunun düğmelerini açtı.
"Sıkı tutun bebeğim, bu sefer durmayacağım" iki ayak bileğimide sertçe kavradı ve dahada ayırdı.

Bir eli bacağımda daireler çizerken diğer eli saçlarımın arasına dolaştı ve işaret parmağına doladı.
Onu içimde hissettiğimde gözlerimi sertçe yummuş ,tırnaklarımı sırtına geçirmiştim.
İkimizdende aynı anda boğuk bir ses çıkardığında bacaklarımı kalçalarına sarmıştım.

Islak dudakları boynumda gezinirken kasıklarımdaki acı zevke dönüşmüş , altında inliyordum.
"Justin daha hızlı" bacaklarım istemsizce iki yana açıldı ve göğsüm yükseldi.
Avucu sağ göğsümü sıktığında hızını arttırmıştı.Tutturduğu ritim gittikçe artıyordu ve ben tamda onun dediği gibi bir hal alıyordum.

Darmadağan.

"Geliyorum , geliyorum" işaret parmağını ve orta parmağını , çığlık atmak için açtığım ağzıma soktu.Parmaklarını emerken Justin'in saçları anlına yapışmış bir perde oluşturmuştu.

Terden, nemli vücudunda ellerimi gezdirdim.
İkimizde aynı anda gelmiştik ve bu harika hissettirmişti.
Justin nefes almak için durmadan önce dudaklarıma uzun bir öpücük kondurdu.
Anlını anlıma birleştirdi.
"Seni seviyorum Chantel"

Midemdeki ani kasılmalar ve Justin'in üstüme neredeyse tüm yükünü verdiğini saymazsak tam anlamıyla uçuyordum.Bana ''seni seviyorum'' demişti.

Parmaklarını parmaklarıma kenetledi ve başımın üzerine ,yatağa bastırdı.''Bende seni seviyorum'' dudaklarımız tekrar buluşmadan önce nefeslerimiz birbirine karıştı.

Sugar daddy » Justin BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin