Pov Emily.
De volgende ochtend word ik al vroeg wakker gemaakt door mijn wekker.
Slaperig loop ik naar de douche toe en niet veel later sta ik eronder,
Na 10 minuten gedoucht te hebben loop ik naar mijn kledingkast toe en trek een rokje met een Croptop aan.
Daarna doe ik snel nog even mijn haar en make-up.
Mmm hoelaat zou het zijn denk ik bij mezelf.
Ik kijk op mijn mobiel en zie dat het al 9 uur is.
"Fuck" mijn les begon om half 9..
Nou ja ben nu toch al een half uur te laat kan ik net zo goed gewoon langzaam aan doen.
Ik trek mijn schoenen aan en met een appel in mijn mond loop ik naar beneden.
Als ik een kwartiertje later mijn appel op heb gegeten besluit ik maar is naar de les te gaan. Langzaam loop ik naar mijn lokaal en open de deur.
Iedereen kijkt me geïrriteerd aan. Ik rol mijn ogen.
En ik zie de leraar op me af komen. " Emily waarom ben je 3 kwartier te laat?!" Vraagt hij sacherijnig.
" wat denkt u meneer..? Het is maandag en ik kom nooit op tijd en zeker niet op maandag.." Zeg ik nu ook geïrriteerd en ik ga zitten op mijn plek.
En veder negeer ik hem. Als de les eindelijk is afgelopen wat voor mij maar een kwartiertje duurde maar goed het was voor mij als nog een kwartiertje te lang.
Loop ik snel door naar de volgende les terwijl ik ondertussen met Dylan, Elena, Jara,Adam, Brian en Shina app.
Ze komen volgende week naar deze school ik heb er echt super veel zin in.
Eindelijk meer mensen die in de dezelfde wereld zitten als ik..Opeens hoor ik een stem achter me.
Ik draai me om en zie dat het Shane is. "Heyy" zeg ik enthousiast en ik geef hem een knuffel. Hij knuffelt me terug en samen lopen we naar de volgende les.Na 4 uur zijn we eindelijk uit.
Waarom zijn die stomme schooldagen zooooo verschrikkelijk saai en lang..?!
Ugg ik haat school nu echt officieel.
Al pratend met Maddie en april loop ik terug naar mijn kamer.
Ik neem afscheid van ze en ik besluit een stukje te gaan hardlopen.
Snel trek ik mijn hardloop kleding aan.
Ik loop naar beneden terwijl ik muziek opzet en begin dan met rennen.
Ik moet altijd fit blijven voor kickboksen, de missie's eigenlijk alles.
2 uur later ben ik terug, ik ga beneden eten en we bespreken van alles.
Ik kijkt de rest van de avond met Maddie pretty little liars.
En ga daarna slapen.De rest van de week gaat snel voorbij en als snel is het het zaterdag.
Vandaag komen de spullen van Elena,Jara,Shina,Brian,Dylan en Adam binnen.
En komen ze eindelijk op de kostschool.
Dit word zo leuk!
Opeens word ik gebeld het nummer van Dylan verschijnt in beeld.
Snel neem ik op.
"Heyyyyyyy dyliee wanneer komen jullie nou?!!!" Vraag ik enthousiast.
"Heyy kleintje, het plan is iets gewijzigd..
We komen niet op de kostschool..
Je vader vind het te gevaarlijk voor jou. Het spijt me Em! En wees niet boos op je vader, je weer dat hij gelijk heeft. "Verbijsterd luister ik naar Dylan.
Diep van binnen weet ik inderdaad dat mijn vader gelijk heeft aks we allemaal bij elkaar zijn lopen we meer gevaar..Ik schraap me keel "Dylan?.. "
"Ja EMI het spijt me echt waar..""Ik weet het Dylan! Je kan er niks aan doen.."
Emily er is wel wat goed nieuws..
We komen wel in de buurt wonen.
10 minuten van af de kostschool dat is echt veiliger voor je em..
Iedereen op een plek dat gaat niet, dan weten ze zo waar jij zit.
Emily ik wil dat je veilig bent..
En zo kunnen we toch bij je in de buurt zijn en je kan ons gewoon leiden en trainen..""Dankje Dylan! Ik snap het..
En misschien is het inderdaad beter zo! Wanneer trekken jullie in het nieuwe huis?"We zijn er al! Ik stuur zo anders wel even het adres door dan kan je langskomen.. Alle meubels zijn er ook al en het is echt een super mooi appartement. "
"ik ben al onderweg!" Zeg ik grinnikend.
Ik hoor Dylan lachen aan de andere kant van de telefoon. "Doeii kleintje tot zo! " "doeii dyliee tot zo " en ik hang op.
Ik vind het echt super jammer dat ze niet op de kostschool komen maar ik weet da tzelfd gelijk hebben we zouden teveel risico nemen. En ze wonen nu wel al dichterbij en Shane,Mike en Zack wonen hier ook nog.
Ik krijg een appje binnen van Dylan met het adres. Ik besluit er heen te lopen omdat het als ik Dylan moet geloven maar een klein stukje is.
En inderdaad 10 minuten later sta ik in een groot appartement met een enthousiaste Dylan, Brian, Adam, jara, Elena en shina. Ze geven me allemaal een knuffel.Ze zijn zo lief en voelt als of ik ze al jaren ken nou ja shina en Dylan ken ik ook als jaren maar de rest...
ik had ze wel is gezien maar meer niet. Het zijn echt fantastische mensen.
Een soort tweede familie."EMI ga je mee? We gaan naar een feest van een vriend van mij.." Vraagt Brian aan mij.
Ik knik "ja tuurlijk maar dan kleed ik me eerst even om" zeg ik lachend.
Brian knikt en ik loop samen met Elena,shina en jara mee.
Elena heeft voor ons allemaal al super leuke jurkje klaar liggen. En snel doe ik nog wat make-up op en krul mijn haren lichtjes. Elena laat haar haar losjes over haar schouders hangen en jara en shina steken het op. Een kwartiertjes later lopen we naar beneden.
Waar de jongens staan te wachten en we stappen in de auto's.
Ik voel de kriebels in mijn buik.
Waarom heb ik die?.
Ik heb zo'n raar gevoel. Het gevoel alsof er wat gaat gebeuren vanavond..
Maar wat..?!Nieuw hoofdstuk!
Het heeft eventjes geduurd maar ja.
Ik heb het de laatste tijd nogal druk vandaar! 😊
Heel erg bedankt voor het stemmen,reageren en natuurlijk lezen van mijn boek❤️
Ook heel erg bedankt voor de vragen die jullie ingestuurd hebben voor de Q&A💖
Als je er nog een paar heb mag je ze altijd vragen dan komen ze er in!😂🙈Liefs senna😘
JE LEEST
The bad kickboks girl
De TodoWat als je wereldkampioen kickboksen bent en een van de beste drifters en coureurs van de wereld. Emily is 16 jaar oud als ze samen met haar broer Mike naar een kostschool moet In Amerika. Maar als ze op de eerste dag al met de badboy van de school...