Hoofdstuk 19

4.5K 146 40
                                    

Nog steeds stond ik daar in shock het kon niet daar stonden Jack zijn vrienden en..en...

MILAN

Het kon gewoon niet wat als..

Wat als ze me ontdekt hadden, dan begon alles weer opnieuw het kon gewoon niet..

Opeens schoot het door mij heen, ik moest weg!!
Want Milan zou me zoiezo herkennen snel schoot ik de menigte in en zocht Mike op..
Even later vond ik hem, hij stond te dansen met een paar vrienden.
Snel trok ik hem weg..
"Wat is er zusje?" zij Mike

"MILAN" zij ik gestrest "Milan samen met Jack!! Hier..!!"
"WAT!!" Schreeuwde hij "je moet hier weg NU....!!"Riep hij

hij trok me door de menigte heen

Snel liepen we naar Maddie,april, Logan en Cameron heen

"Kom mee'"zij Mike snel
"Wat is er?" vroeg Cameron
"Iets heel erg belangrijks ik leg het zo uit,loop rustig en opvallend achter ons aan en neem Emily tussen jullie in,zorg dat ze niet herkend word."gehoorzaam deden Ze wat er gevraagd werd. snel liepen we naar binnen,we liepen snel door naar Mike's kamer.
Toen we daar aangekomen waren opende Mike snel de deur en we liepen snel naar binnen..
Cameron Logan en Mike plofte neer op de lauge bank en Maddie, april en ik op het bed
"Nou vertel" zij Logan ongeduldig...
Ik vertelde wat er was gebeurd en ze staarde me met open mond aan..
"Maar wat als Jack met Milan samen werkt" vroeg Cameron ongerust ,
"Dan duurt het niet lang meer en ze komen er achter dat jij hier bent.

"En wat had hij nou gezegd hij zou je niet met rust laten voordat hij je geheim wist..!!"
Ik knikt "dat heeft hij inderdaad gezegd we moeten nu nog voorzichtiger zijn.."
"Maar laten we nu gaan slapen hij heeft me gelukkig niet gezien en morgen praten we wel weer veder " zij ik..
Ze knikte "wie blijft er vannacht bij Emily?" vroeg April
"Voor het geval als ze het echt weten!!..."
"Het lijkt me het beste als Emily niet in haar eigen kamer slaapt maar ergens anders, anders hebben ze haar zo als het weten " iedereen knikte "kom maar bij mij" zij Maddie
Ik knikte en iedereen ging naar zijn eigen  kamer en ik ging met Maddie mee .
Ik pakte een aantal spullen uit mijn kamer en liep toen naar maddie's kamer toe ,
10 minuten later lagen we in bed en sliepen we..

De volgende ochtend waren we al vroeg op,
ik zij tegen Maddie dat ik even weg ging.
"Waarheen?" vroeg ze verbaast "naar de villa waar ik gisteren ook was voor het feest"
Ze knikte "met welke auto ga je??"
"Ik denk mijn witte Porsche."
"Nice!" zij ze ik pakte mijn sporttas en longboard en loop naar beneden.  toen ik beneden was longboarde ik de rest naar mijn auto. ik had al een tijdje niet in mijn Porsche gereden.
Toen ik er aangekomen was drukte ik op een knopje en de achterklep ging vanzelf open.

ik gooide mijn sporttas er in en mijn longboard en de achterklep sloot weer ik draaide me om en ik zag een paar verbaasde gezichten me aanstaren waaronder die van Jack en zijn vrienden ik negeerde ze en stapte in met een grote grijns en reed met 120 het terrein af.

Even later kwam ik bij mijn Villa aan en ik liep naar binnen, ik liep door naar de kelder nou ja wat je een kelder moet noemen ik liep door twee deuren en bij alle deuren werden mijn. Vingerafdrukken gecontroleerd.
Na een tijdje kwam ik aan in een mega grote ruimte vol met allemaal auto's...!!
Nog iets wat je van me moest weten ik kluste graag aan auto's en ik was ook een van de beste drifters en coureurs van de wereld nog iets waarom niemand mag weten waar ik was

en ja i no ik heb veel hobby's en ook waar ik goed in ben!!😊

Ik was er behoorlijk trots op ik liep naar een van de eerste auto's toe: mijn knal rode Ferarri
Ik stapte in.  ik keek in een van mijn verborgen vakjes onder mijn stoel,
Ik hield een pistool vast ik keek ernaar in elke auto lag er een ook in mijn kamer op de kostschool lag er een.
En ik had er altijd een bij me ik stopte het pistool weer terug niemand wist dat ik er altijd een bij me had alleen mijn ouders en Mike dat was maar goed ook!!..
Ik stapte weer uit en liep lang alle auto's, ik kwam aan bij een niet al te grote maar ruime werkplaats vroeger sleutelde ik daar vaak aan auto's de meeste auto's had ik ook opgevoerd zodat ze nog harder gingen.

Ruim een uur later besloot ik weer naar boven te gaan
Toen ik daar weer aangekomen was trainde ik nog 3 uurtjes met kickboksen en ik toen ik klaar was reed ik rustig terug naar de kostschool..

Ruim 3 kwartier later was ik weer terug bij de kostschool, en ik stapte uit. ik pakte mijn spullen op en ik longboarde weer naar binnen.
Ik liep naar boven en opende mijn kamer deur ik gooide mij tas in de hoek en plofte neer op mijn bed.
Ik pakte mijn iPhone 6s en zet een leuk liedje op! ( zie bovenaan)
Daarna liep ik naar mijn kast toe ik pakt een klein doosje wat achter een rijtje boeken stond op het eerst eerste gezicht zag je het niet en het leek op een normaal doosje ik opende het doosje er zaten foto's in ik bekeek ze allemaal
Op een paar foto's kickbokste ik, op andere reed ik, op andere surfte of ik voetbalde ik .

en op andere foto's stond ik met vrienden er waren nog veel meer foto' s ik bekeek ze allemaal er borg ze weer op toen ik klaar was trok ik mijn pyjama aan en niet veel later viel ik in slaap...


Jeyy een nieuw hoofdstuk!!
Ik heb nu deze leestekens gebruikt "
En ik hoop dat het nu al iets beter te begrijpen is❤️❤️

Ik hoop dat jullie mijn boek nog steeds leuk vinden!!
En ik vind het super dat jullie mijn boek lezen,
stemmen en reactie's plaatsen!
Heel erg bedankt🙈💞😘

The bad kickboks girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu