pov emily
de volgend ochtend word ik om 9 uur wakker.
gelukkig is het weekend en hoef ik niet naar school vandaag heb ik weer een kickboks wedstrijd ik heb er super veel zin in kan ik eindelijk al mijn energie even lekker kwijt!mijn kickboks wedstrijd is vanavond maar ik ga vanmiddag al weg omdat ik nog even langs Dylan wil.
nadat Shina en Dylan mijn opgehaald hadden van school heb ik ze niet meer gezien.ik weet dat Shina een opdracht heeft maar Dylan vandaag niet dus kan ik mooi nog even langs gaan bij hem.
ik trek mijn kleding aan wat bestaat uit een kort broekje en een croptop en doe mijn haar in een staart en doe vervolgens nog een beetje make-up op en niet veel later ben ik klaar. ik trek mijn Adidas superstars aan en pak een appel van de fruitschaal.
ik app naar Dylan dat ik vanmiddag langs kom en krijg al snel een berichtje terug dat het goed is. ik glimlach en loop naar beneden.
als ik beneden aan kom zie ik dat er nog niemand wakker is.
ik besluit dan maar naar buiten te gaan. ik slenter naar buiten en de zon schijnt op mijn gezicht het is heerlijk weer. na een tijdje te hebben gelopen zie ik een jongen op een bankje zitten. ik loop naar hem toe.
"Heyy" zeg ik vrolijk"Heyy Emily toch?" ik glimlach "ja hoe weet je dat?"
" nou je durft tegen jack in te gaan en dat durft bijna niemand."zet hij glimlachend
ik grinnik " ja hij kan niet alles maken he! hoe heet je?" vraag ik nu nieuwsgierig.
hij lacht "ik ben Shane!"
" mm Shane leuke naam!!" zeg ik goedkeurend."haha dankje! jij hebt anders ook een mooie naam en niet alleen je naam is mooi" zegt hij lachend.
dankje zeg ik glimlachend, lichte blosjes ontstaan op mijn wangen en ik ga naast hem zitten.
we praten ongeveer nog een half uurtje en besluiten dan terug te gaan.Shane is echt super aardig en we hebben onze telefoon nummers uitgewisseld.
lachend en nog wat napratend lopen we terug naar binnen."ik vond het gezellig" zegt Shane glimlachend
"ik ook!" ik geef hem een afscheidsknuffel en loop dan naar boven.
even later ben ik boven en open ik mijn kamer deur.
het is ondertussen 11 uur en ik besluit mijn tas voor de wedstrijd vast in te pakken,
ik pak mijn bokshandschoenen, mijn speciale kickboks broekje voor wedstrijden en een bijpassend topje.
ik gooi nog wat losse dingen in mijn tas en rits hem dan dicht
en slenter dan met de tas naar mijn auto toe..ik klik mijn grijze Lamborghini open en zie allemaal verbaasde en verwonderde blikken.
ik rol met mijn ogen en stap in en scheur weg op naar Dylan..na een uurtje gereden te hebben kom ik aan bij Dylan ik pakkeer mijn auto op de oprit van het grote vrijstaand huis waar Dylan in woont samen met 4 huisgenootjes.
die ook in de organisatie zitten.
ik stap uit de auto en zie dylan lachend in de deuropening staan.ik lach en ren naar hem toe en spring in zijn armen ik sla mijn benen om zijn middel terwijl ik hem knuffel..
"hey kleintje" zegt hij grinnikend "Heyy grote" zeg ik glimlachend.ik laat hem los en vrolijk lopen we naar binnen in zie 2 meisjes en 2 jongens zitten.
ik glimlach en loop naar ze toen en steek mijn hand uit "emily" zeg ik"elena" zegt het eerste meisje glimlachend en ze geeft me een knuffel
"jara" zegt het andere meisje en ze geeft me ook knuffel.
"en dit zijn Brian en Adam" zegt ze en ze wijst naar de 2 jongens.
ik loop naar de 2 jongens toe en geef ze ook een knuffel en plof dan naast ze neer.
dylan is er ook bij komen zitten en we praten wat met zijn allen."writhe jij leid toch heel de eerste klas A,B en C toch? " vraagt Elena aan mij
"ten eerste zeg alsjeblieft geen writhe noem me gewoon Emily.. "zeg ik lachend
"en ja dat klopt waar zitten jullie in? "
Elena lacht "sorry ik ben gewoon gewend je writhe te noemen, maar wij zitten allemaal in 1A bij Dylan en Shina. "
"echt!? super leuk! klopt het dan dat jullie binnenkort verhuizen naar dezelfde kostschool als ik? en met mij gaan trainen en dat jullie mijn vaste groep worden!!? "
roep ik enthousiast.
"ja dat klopt volgend week verhuizen we!""dylan!! en dat zeg jij ook niet effe dat je bij komt wonen! " zegt ik lachend.
dylan grinnikend "nee dat was ik helemaal vergeten emi sorry!" zegt hij met een onschuldige blik.
ik proest het uit van het lachen en de rest lachen mee.
"ik heb nu al zin in volgend week!" roep ik enthousiast."wij ook! en het is ook leuk dat we elkaar nu al eerder ontmoet hebben!" zegt adam vrolijk
ik knik "gaan jullie anders vanavond mee naar een kickboks wedstrijd van mij!? het lijkt me super leuk en gezellig als jullie er bij zijn!?"
"ja tuurlijk dat is zo gaaf ik ben gewoon vriendinnen met de writhe!!" roept Jara enthousiast
ik lach "gaan jullie ook mee?" vraag ik aan de rest en ik kijk ze vragend aan.
"duhhhhh we willen toch geen wedstrijd van jou missen! je bent super goed!
en nu zijn we collega's,vrienden,binnenkort klasgenootjes en Squad maatjes!!" zegt Brian lachend.
iedereen lacht we praten over van alles,
en als het 6 uur is en we hebben gegeten besluiten we naar mijn kickboks wedstrijd te gaan.
Dylan en ik rijden met mijn auto, Adam en Brian met een zwarte land rover en Jara en Elena met een crème cabrio.
en na een half uurtje rijden komen we aan bij een grote sporthal, we lopen naar binnen en ik meld me bij de balie."writhe smith" zeg ik tegen de vrouw die achter de balie zit.
ze kijkt in de computer en knikt.
"u heeft kleedkamer nummer 1, hier rechtdoor en dan rechts, om 7 uur moet u op,
jullie kunnen hier rechtdoor gaan en dan links dan kan je daar wachten tot ze klaar is" zegt ze tegen de rest.
we knikken en ik mompel wat van dankjewel.
en loop dan door naar de kleedkamers ik open de kleedkamer waar een 1 opstaat,
en begin meteen met omkleden, een kwartiertje later ben ik klaar.
ik doe mijn haar ik een staart en loop dan terug naar de rest.
die zoals de vrouw had gezegd naar achter zijn gelopen."Heyy" roep ik vrolijk naar hun "Heyy" roepen ze terug.
ik plof naast hun neer op de banken die er staan en we praten nog wat tot dat het kwart voor 7 is.Elena,jara,brian,adam en Dylan gaan tussen het publiek zitten.
en ik wacht op het moment dat ik opgeroepen word.
10 minuten later hoor ik door de luidsprekers klinken..
"en hier zijn Scott king en writhe smith"
ik loop de ring in en zie een gespierde jongen met bruin haar voor mij staan.
"wat! moet ik tegen een meisje! ik sla geen meisjes" zegt hij en spottend kijkt hij me aan.
ik rol met mijn ogen. "prima alleen kom je er dan niet heel vanaf!" zeg ik grijnzend.ik ga klaar staan en zie Scott hetzelfde doen en dan begint de wedstrijd..
Ik geef hem direct een stoot tegen zijn neus en verbaast kijkt hij me aan.
Maar snel herpakt hij zich en hij geeft mij ook een stoot alleen komt hij tegen mij oog,
Dat zal we blauw worden denk ik bij mezelf, ik heb echt te vaak een blauw oog .
Scott haalt weer uit maar ik blokkeer hem en geef hem onverwachts een lowkick.
Hij strompelt wat naar achter en ik geef hem nog een paar stoten.
hij blokkeert er een paar maar er zijn er ook een aantal goed raak.
Maar onverwachts haalt hij uit naar mij en zijn vuist komt tegen mijn neus,
Grijnzend kijk ik hem aan terwijl het bloed over mijn gezicht druppelt.
"Was dat alles?" Vraag ik spottend
"Nee tuurlijk niet babe al moet ik zeggen je bent sterker dan je lijkt. "
En hij haalt nog een keer uit die ik nog net op tijd blokkeer en dan haal ik ook uit naar hem.
en zo gaat het een tijdje door en na 1 uur is de wedstrijd afgelopen
Door de genade klap van mij waarmee ik hem bewusteloos sloeg.Vrolijk loop ik de douches uit.
ik kleed me om in een kort broekje met een Croptop en loop dan terug naar mijn vrienden, terwijl ik naar ze toe loop zie ik Scott net uit de kleedkamer komen en hij loopt lachend naar mij toe.
"Heyy, ik denk dat ik mijn excuses moet aanbieden je bent echt super goed!" Zegt hij tegen mij.
Lachend kijk ik hem aan "geeft niet hoor! veel mensen onderschatten me met mijn 1,70" hij grinnikt en al pratend lopen we terug .
Als we terug zijn in de ruimte waar mijn vrienden wachten zie ik dat ze bij een groepje jongens zitten.. "Wie zijn dat?" vraag ik aan Scott.
"Dat zijn mijn vrienden en ik geloof dat dat jou vrienden zijn?! "
"Ja klopt ik geloof dat ze elkaar wel mogen" zeg ik lachend
En we lopen naar ze toe en praten nog wat.scott en zijn vrienden zijn echt super aardig
En nadat we nog wat gedronken hadden in een cafeetje met zijn allen
Ga ik naar huis,
ik geef iedereen een knuffel en rijd dan in mijn auto terug naar de kostschool, terug denkend aan een leuke dag..Nieuw hoofdstuk!
Sorry dat jullie zo lang hebben moeten wachten!
Ik ben inspiratieloos😥
Maar heb nu eindelijk weer een nieuw hoofdstuk voor jullie van
1640 woorden🎉
Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden!
Ik wil jullie in ieder geval nogmaals heel erg bedanken voor alles❤️💖Liefs senna😘
JE LEEST
The bad kickboks girl
AléatoireWat als je wereldkampioen kickboksen bent en een van de beste drifters en coureurs van de wereld. Emily is 16 jaar oud als ze samen met haar broer Mike naar een kostschool moet In Amerika. Maar als ze op de eerste dag al met de badboy van de school...