26. Bölüm

6.6K 297 47
                                    

*Bucky Barnes'ı Saklama Görevi Hayal Et'in Devamı*

Hayal et;
Bucky'i buldun ve görev için sana temin edilen güvenli eve geldiniz. Yaklaşık bir aydır bu evde Bucky ile yaşıyorsun. Çoğu zaman şakalar yapar ama sen ciddiyetini hep korursun çünkü bu bir arkadaşlık değil sadece bir görev olmalıdır. HYDRA işin peşini bıraksa Bucky ile ilişkiyi keseceksin ama hala her yerde onu arıyorlar.
Bir sabah uyandığında evde çıt duymazsın.
"Barnes?"

Seslendiğinde ses veren bir Bucky bulamadığında çekmecedeki silahı alıp evi dolaşmaya başlarsın.

"Bucky. Neredesin? Yine aptal şakalarındansa fena bozuşuruz."

Bir gürültü ve ardından cam kırılma sesi gelince panikle sese koşarsın.  Hızla banyoya girersin ve perişan bir Bucky görürsün. Bulduğu makasla saçlarını kesmiş ve aynaya da yumruk atmış haldedir. Silahını bırakırsın ve yavaşça ona yaklaşırsın.

"Barnes...iyi misin?"

"Değilim. Tanrım hiç iyi değilim! Her aynaya baktığımda bir katilden başka bir şey görmüyorum. Hatırlamaya başladım ve bu beni bitiriyor. Ben...ben masum onca insanı öldürdüm... kardeşim dediğim adamı öldürmeye çalıştım."

"Hey, o sen değildin Bucky. Onları yapan sen değildin ve bir başkasının yaptığı şeyler için kendini üzme. Sen bir katil değilsin Bucky. Sen çok iyi bir insansın. Çok iyi bir asker, çok iyi bir adam... hem Steve sana kızgın bile değil. Lütfen...kendini harap etme..."

Duvara bakmayı bırakıp sana döner ve hüzünlüce gülümser.

"Yemin ediyorum bana iyi gelen tek şey sensin X."

Aniden seni öptüğünde şaşırırsın. Ona karşı bir şeyler hissetsende mantığın bunun yanlış olduğunu söyler. O bir görevdir ve bunu bozacak davranışlar ajanlığını tehlikeye atacaktır. Aklın onu itmeni söylese de bir kere de olsa kalbini dinlersin ve sende onu öpersin.

"Ah, beni yumruklayacağını falan sanıyordum."

"Sadece...sadece kalbimi dinledim Barnes."

"Her zaman kalbini dinlemelisin. Bu arada etrafdaki pislik için özür dilerim. Ben...ben kendimi kaybettim."

"Sorun değil. Ve kısa saç sana yakışmış Barnes."

Deyip banyodan çıkarsın.

Deyip banyodan çıkarsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OY VE YORUM ^^

MARVEL İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin