Elisyaa01 bu bölümü sana ithaf ediyim crazy okurum djjdjdjdjj
Hayal et;
Steve ile çok yakınsınızdır. Hep birlikte takılırsınız. Seni Bucky ile de tanıştırmıştır ama ondan pek haz etmiyor, hatta gıcık oluyorsundur. Seni sürekli sinir etmesinden sen de onun kendinden hoşlanmadığını düşünürsün. Bir kafede otururken Steve tuvalete gider ve Bucky ile baş başa kalırsınız.
"Hiç güzel arkadaşın yok mu senin? Çağırsan da biraz gözümüz gönlümüz açılsa."
"Yok Bucky. Şansına küs."
"Şansıma küstüm zaten ben. Seninle tanıştığım gün. Steve seni biriyle tanıştıracağım deyince sevinmiştim güzel bir hatun olur diye. Ama nerde? Sen çıktın."
Bucky'nin sürekli seni eleştirmesi, dolaylı yoldan sana çirkin demesi sinirlerini fena halde bozuyorsun.
"Neden benimle uğraşıyorsun? Şunu kes. Senin zevkine hitap etmek zorunda değilim. Beni görmek istemiyorsan gidebilirsin."
"Seninle uğraşmıyorum. Doğruları söylüyorum. Yani Steve sende ne buluyor olabilir? Güzel olduğun söylenemez."
"Bu kadarı da fazla! Çirkinsem çirkinim tamam mı? Ve Steve de bende bir şey bulmuyor. Aramızda bir şey yok. Şimdi mutlu musun?"
"Evet, mutluyum. Ona ayarlamak istediğim bir kız var ve seninle arasında bir şey olmaması harika. Nihayet güzel bir hatunla takılabilecek."
"Biliyor musun Bucky? Sen adi herifin tekisin. Ve senden acayip derecede nefret ediyorum. Ve eğer bir daha karşıma çıkıp benimle uğraşırsan şu an yapacağımdan daha beter şeyler yaparım."
Masadaki limonatayı kafasından aşağı dökersin ve çantanı alıp kafeden çıkarsın. Çıktığını gören Steve peşinden gelse de sana yetişemez.
*****
"Hey X. Bugün bir parti var ve bana eşlik eder misin diye soracaktım."
"Arkadaşın sana daha iyi bir eş bulabilir Steve."
"Ama ben seninle gitmek istiyorum. Hadi ama X. Kırma beni. İki saat sonra seni almaya gelirim."
Bir şey demene izin vermeden telefonu kapattığında gülersin. Dolabından kırmızı mini elbiseni ve siyah topuklularını çıkardıktan sonra duşa girersin. Kısa bir süre duş aldıktan sonra hazırlanırsın.
"Seni bekliyorum."
"Hemen geliyorum."
Çantanı alıp aşağı indiğinde Steve uzun bir ıslık çalar.
"Hadi gidelim."
*******
İçeri girdiğinizde sizi gören ilk kişi Bucky olur. Seni görünce yutkunur ve ikinize kıskanç bakışlar atar. Steve ve senin birlikte olmanı istemiyordur çünkü içten içe senden hoşlanıyordur. Steve ile bir köşeye geçip konuşmaya başlarsınız.
"Bu gece hoş görünüyorsun X."
"Aynı şeyi senin için de söylerdim ama kravatın buna engel oluyor."
"Ne? Nesi var kravatımın?"
"Gel buraya."
Karşısına geçip yanlış bağladığı kravatını düzeltmeye başlarsın. Kafanı kaldırınca burun buruna gelirsiniz ve bakışlarınız birbirine kitlenir. Anın büyüsünü ise kıskançlıktan kuduran Bucky'nin öksürükleri böler.
"Selam gençler. Vay be. X bu gece gerçekten bir şeye benzemişsin."
"Bucky."
Steve'in uyarısına güler.
"Dostum sadece şaka yapıyorum. O buna takılmıyor. Değil mi X?"
"Ya ya... sorun değil."
"Pekala. Ben içecek alıp geleyim. Sakın kavga etmeyin."
Steve gittiğinde Bucky ile kalırsınız.
"Ondan hoşlanıyor musun?"
"Ne?"
"Steve'den hoşlanıyor musun?"
"Seni ilgilendirmez."
"İlgilendiri-"
"İlgilendirir çünkü dostunun çirkin bir kızla çıkmasını istemezsin. Değil mi Bucky Barnes?"
Senin ani tepkin karşısında pişmanca sana bakar.
"Hayır. İlgilendirir çünkü senden hoşlanıyorum."
Bu dediğinden sonra uzun bir kahkaha atarsın.
"Komikmiş."
"Ben ciddiyim X. Senden hoşlanıyorum. Steve ile aranda bir şey olmasını istemiyorum çünkü benimle aranda bir şey olmalı."
"Dalga geçiyor olmalısın. Onca zaman bana kötü davrandın ve şimdi benden hoşlanıyorsun? Şaka mı bu?"
"Özür dilerim X. Benimle çıkmanı istiyorum."
"Hah! Kusura bakma ama hıyarlarla çıkmıyorum. Ve senden asla hoşlanmayacağım Bucky. Hoşlandığım kişi Steve. Ve her zaman o olacak."
Yüzünde bariz bir kırılganlık gördüğünde arkanı döner ve çantanı alırsın. Nihayet intikamını almışsındır. Sürekli kalbini kıran adamın kalbini kırmışsındır. Çekip gitmek ve onu bu halde bırakmak istesen de vicdanın el vermez. Dönüp ona bakarsın.
"Steve'den hoşlandığım falan yok. Biz yakın arkadaşız. Sadece kalbinin kırılma sesini duymak istedim. Ve benim için hala kalbimi sürekli kıran adi bir herifsin. Seni affetmem uzun sürer ama madem benden hoşlanıyorsun. Beni kazanmak için uğraş Barnes."
Son sözünü söyledikten sonra Steve'in yanına gidersin ve uzun zamandır sana bahsettiği kadınla tanışırsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARVEL İLE HAYAL ET
AcakHayal et kitapları hem kolay yazılabilen, hem de okuması eğlenceli olan bir tür. Ben de okumayı çok seviyorum ve şimdi yazmak da istedim. Bu kitapta Marvel karakterleri ile hayal edeceksiniz. Bazen Örümcek Adam bazen Kaptan Amerika ve daha birçok ka...