Selaaaaam güzel hayalcilerim ♡♡♡ Yazarınız geldiii sjjsjdj Karşınızda minnoş yeni spider man 😍😍 İstek karakterlerinizi söyleyin. Ve son olaraaaak... beni sevin ♡♡
Hayal et;
Peter senin en yakın arkadaşındır. Birbirinizin her şeyini biliyorsunuzdur. Herkes sizi sevgili sansa da aranızda o tür bir şey yoktur. Yani henüz...
"Pet?!"
"Efendiim?"
"Fizik projesini yarına teslim etmeniz gerekiyor biliyorsun dimi?"
Uzun süre cevap alamayınca ona bakarsın ve okulun o klasik popüler kızlarından olan Sasha'yı izlediğini fark edersin. İçinde bir kıskançlık oluştuğunda sinirle Peter'ın kolunu cimciklersin.
"Heey!! Kolumu acıttın."
"Sakın bana Sasha'dan hoşlandığını söyleme."
"Yoo, hayır. Hoşlanmıyorum ama bilirsin çekici bir kız."
"Aptal erkekler. O sadece... Neyse ben derse gidiyorum."
Masadan kalkıp gittiğinde Peter şaşkınlık içerisinde sana bakakalmıştır.
******
Fizik projeni hatırlayınca eşyalarını alır ve Peter'ın evine gidersin. Anahtarla kapıyı açar ve eve girersin. Çantanı salona atıp yukarı çıkar ve Peter'ın odasına girersin.
"Pet- Aman Tanrım! Be-ben... kusura bakma."
Tişörtsüz bir Peter görünce şoka girersin ve hemen gözlerini kapatırsın. Sen böyle beklerken o gelip ellerini gözlerinden çeker.
"Utanınca domatese dönüyorsun ve bunu gerçekten çok seviyorum."
"Ne? Neden bahsediyorsun?"
"Bekle. Beni dinle. Artık...artık söylemeliyim. Sinirlendiğinde saçlarını çekiştirmeni, yemek yerken yüzüne gözüne bulaştırmanı, şaşırınca gözlerinin kocaman olmasını, bana laf attıklarında beni korumanı, zekanı, esprilerini, sesini, kahkahanı... seviyorum. Her şeyini seviyorum X."
"Oha... oha... Peter! "
Kelimeleri bir türlü yan yana getiremediğinde hislerini açıklamak için onu öpersin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARVEL İLE HAYAL ET
RandomHayal et kitapları hem kolay yazılabilen, hem de okuması eğlenceli olan bir tür. Ben de okumayı çok seviyorum ve şimdi yazmak da istedim. Bu kitapta Marvel karakterleri ile hayal edeceksiniz. Bazen Örümcek Adam bazen Kaptan Amerika ve daha birçok ka...