76.Bölüm

4.2K 267 62
                                    

Minik böcüğüme özel bölüm! 10 Ağustos 2018 Peter 17 olduuu!!

Love is madness'a da onun doğum günü temalı bir bölüm yazayım mı?

Hayal et;

Matematik öğretmeniniz Bayan Fox çok huysuz bir kadındır ve resmen öğrenci düşmanıdır. En ufak şeylerde cezaya bırakır. Yine onun dersindeyken elinde buruşturduğun kağıdı arkası dönükken ona fırlatırsın.

"Kim yaptı bunu?!" Cırtlak sesiyle bağırıp arkaya döndüğünde yanında oturan sevgilin Peter'ı işaret edersin. Peter onu suçlamanla şoka girer.

"Ne? Be-ben yap-"

"Parker, cezalısın! Okuldan sonra cezaya kalıyorsun."

Peter sana dehşet içinde bakarken sen kıkırdarsın. O bilmese de bu ceza işi planının bir parçasıdır.

*****
Harry, Ned ve Mj ile anlaştığın gibi örümcek şeklindeki pastayı alırsınız ve okula dönersiniz. Sen onlara arkadan gelmelerini söyledikten sonra önden ceza sınıfına girersin. Peter bıkkın bir şekilde oturup sürekli oflamaktadır.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







Geldiğini fark ettiğinde gözlerini devirir.

"Beni cezaya bıraktırdın! Hem de... hem de doğum günümde."

Rol yapmaya devam edip şaşırırsın.

"Senin... senin doğum günün müydü? Peter ben üzgünüm."

Yüzündeki hayal kırıklığını gördüğünde üzülürsün. "Se-sen unuttun mu?" Titrek sesini duyduğunda daha fazla devam edemezsin.

"Hayır! Bu yüzden cezaya kalmana neden oldum çünkü bu planın parçası. Çocuklar!"

Çocuklar ellerindeki pastayla içeri girdiğinde Peter şaşkınlık içinde kalır.

"İyi ki doğdun Peter!"

Sınıftaki herkes dahil birlikte Peter'ın doğum gününü kutladıktan sonra dağılırsınız. Sen de Peter ile eve yürüyorsundur.

"Bugün için teşekkür ederim."

"Rica ederim. Her şey senin mutlu olman için."

"Sen benimle olduğun sürece mutlu olurum ki."

Bu sözüne gülümseyip ona sarılırsın. "İyi ki doğdun sevgilim."

"Evet, iyi ki doğdum. Yoksa bu mahallenin dost canlısı örümceği kim olurdu?"

MARVEL İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin