Hayal et;
Steve Rogers bir gün senin okul dışında çalıştığın kreşi ziyaret eder ve tanışırsınız. Senin çocukla çocuk olan, neşeli, yardımsever, hayat dolu halini sevmiş, senden hoşlanmaya başlamıştır. Sık sık ziyaret etmeye başladığında sen de ondan hoşlanmaya başlarsın. Bir süre sonra itiraf edersiniz ve sevgili olursunuz.
Bugün dersin erken bitecektir ve Steve seni almaya gelir. Tanıdık arabayı görünce gülümseyerek oraya ilerlersin."Selam, sarışın." Gülümseyerek arabaya bindiğinde eğilip yanağını öper.
"Selam güzelim, nasılsın?"
"Muhteşem sevgilimi gördüm, daha iyi oldum. Hadi beni işe götür."
"Bugün de mi çalışacaksın?"
"Evet, son günüm." Dudak büzdüğünde kıkırdar ve arabayı çalıştırır. Kısa bir yolculuktan sonra kreşin bahçesine girince hemen arabadan inip oynayan çocukların arasına gidersin.
"Heey, ben geldim."
"Aaa Y/N! Hoşgeldin. Hadi gel prensesi kurtarmaca oynuyoruz. Sen prensesimiz olabilirsin!"
Onlara gülüp ellerini çırptığında Steve yüzündeki tebessümle seni izlemektedir.
Sen çocuklarla oyuna daldığında Steve arabadan inip yanınıza gelir.
"Aaaa Cesur Prens de geldi! Kaçıın!" Çocuklar koşuşturunca sen Brad'i yakalayıp gıdıklamaya başlarsın.
"Prenses şimdi seni yakaladı, ne yapacaksın bücürük?"
"Bırak beni bıraak!" Elinden kurtulup koştuğunda gülersin. Bu sırada Steve gülümsemeye devam ediyordur.
"Evlen benimle."
Birden duyduğun şey ile kalakalırsın.
"N-ne?"
"Evlen benimle, çocuklarımız olsun ve sen onlarla oyna. Seni böyle görmeyi seviyorum Y/N. Ve bunu her saniye görmek isterim."
"Steve... be-ben ne diyeceğimi bilmiyorum."
"Evet de."
Elini tuttuğunda tebessüm edersin.
"Evet..." gülümsemesi büyür ve iyice sana yaklaşır.
"Prens ve Prenses öpüşüyor. Hem de dudaktan!" Çocuklar bağırınca kahkaha atıp birbirinizden ayrılırsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARVEL İLE HAYAL ET
RandomHayal et kitapları hem kolay yazılabilen, hem de okuması eğlenceli olan bir tür. Ben de okumayı çok seviyorum ve şimdi yazmak da istedim. Bu kitapta Marvel karakterleri ile hayal edeceksiniz. Bazen Örümcek Adam bazen Kaptan Amerika ve daha birçok ka...