Gençler mantık hatası olabilir yani çok şey etmeyin. Gece yarısı iki dakikada yazınca böyle oluyor jskksks siz daha düzgün hayal edin öptümm
Hayal et;
Sen ve Clint Barton SHIELD'ın en iyi ajanlarısınız ve her görevde başarılı olan mükemmel bir ikilisiniz. Çok iyi birer dost olsanız da aynı zamanda nişanlısınızdır ve üç ay sonra evleneceksinizdir. Pek büyük bir düğün planladığınız söylenemez ufak ve tatlı bir organizasyon yapacaksınızdır. Sadece arkadaşlarınızın olduğu. Tabi görevlerden vakit bulup ayarlayabilirseniz. Daha gelinlik bile seçememişsindir. Fury'nin sözüne göre bu çıktığınız son görevdir. Bu görevi tamamladıktan sonra tatilde olacaksınız. Göreviniz ise son kalan HYDRA binasını temizlemek ve içeride denek olarak kullanılan çocuğu kurtarmaktır. Bunun gizli bir görev olduğunu sansanız da HYDRA çoktan bunu biliyor ve sizi bekliyordur.
"Sesim geliyor mu?" Kulaklıktan gelen ses gülümsemene neden olur. "Hem de çok net. Umarım boş konuşmayacaksındır, Barton."
"Etraf fazla sessiz, dikkatli ol."
"Bu kadar düşünceli olman gözlerimi yaşartıyor." Alayla konuştuğunda homurdanmaya başlar. Karşına çıkan askerleri birer birer bayıltırken kulaklıktan Clint'in yardım isteğini duyarsın.
"Yolumdayım!"
Ona ulaştığında iki kişiyle dövüştüğünü görürsün.
Hızlıca elindeki yay ve oku kullanarak ikisini de indirdikten sonra gülerek yerdeki sevgiline elini uzatırsın.
"Yaşlandın Barton, eskiden sen benim kıçımı kurtarırdın şimdi ben senin."
"Aman ne hoş(!) dalga geç."
"Çocuğu bulup gidelim, çok sıkıldım."
Sana tuhafça bakınca yanağını öpersin. "Hadi, hadi yaşlı!"
***
Çocuğu bulduktan hemen sonra binayı terk etmeye yeltendiniz ama HYDRA ajanları yolunuzu kesip buna engel oldu."Clint çocuğu kucağına al."
Clint dediğini yaptıktan sonra sen onları koruyarak diğer çıkışa yönlendirdin.
"Haberleri varmış! Sana fazla sessiz demiştim."
"Mızmızlanmayı kes, Barton. Hadi bu taraftan."
Koridorun içine doğru koşarken hepsinin peşinden geldiğini biliyorsundur. Yukarıda bir çıkış gördüğünde elindekini oraya fırlatırsın.
"Hadi yukarı çık."
"Önce sen."
"Çocuk sende. Çık yukarı."
"Çocuğu al ve sen çık."
Sinirle yakasına yapışırsın. "Clint, hemen arkanda olacağım. Çık yukarıya."
Kafasını sallayıp tırmanmaya başladığında sen de gelen ajanlara ateş ettin. Clint çıkışa ulaşmışken sen hala onları savuşturmaya çalışıyordun.
"Bebeğim hadi sen de tırman. Seni çekerim."
Cebinden çıkardığın sis bombasını onların geliş yoluna attıktan sonra tırmanmaya başladın. Tam yarısına gelmişken birisi sana ateş etti ve vuruldun. Clint sana elini uzattığında olumsuz anlamda kafanı salladın ve elindeki silahla seni vurana ateş ettin.
"Elini uzat, seni tutarım. Elini uzat!
"Clint, vakit kaybedersin. Gitmen gerekiyor."
"Hayır, hayır elini uzat!"
Tam elini uzatacakken tekrar vurulursun. "Hayır, lütfen. Hayır!"
Clint'e bakarken zar zor konuşursun.
"Önceliğin görev. G-git... seni se-seviyorum." Ona son kez baktıktan sonra kendini bırakırsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARVEL İLE HAYAL ET
RandomHayal et kitapları hem kolay yazılabilen, hem de okuması eğlenceli olan bir tür. Ben de okumayı çok seviyorum ve şimdi yazmak da istedim. Bu kitapta Marvel karakterleri ile hayal edeceksiniz. Bazen Örümcek Adam bazen Kaptan Amerika ve daha birçok ka...