48.Bölüm

5.4K 274 63
                                    

Hayal et;

HYDRA'nın denekleriyden biriydin. Üzerinde fazlaca şey denendi ve bir gelişmişe dönüştün. Ancak gücünü kullanmayı beceremediğin için başarısızlık olarak değerlendirildin ve seni ortadan kaldırma kararı aldılar. Deneyler sırasında tanıştığın Maximoff kardeşler kurtulmayı başarmıştı ama sen hala onları esiriydin. Pietro ve Wanda eşliğindeki Yenilmezler ekibi seni kurtardı ve artık normal bir hayatın vardı. Yeni bir yaşamın olmuştu ama Pietro dışında bir arkadaşın yoktu. Bir gün kapında bir not bulduğunda hiç bitmemiş olan korkun yeniden alevlenmişti. Kağıdın üzerinde 'Başarısızlıklar silinmek zorundadır - HYDRA' yazıyordur. HYDRA'nın peşine düştüğünü anlayınca kaçma kararı alırsın. Eşyalarını toplayıp evinden ayrılırsın ve taksiye atlarsın. 

"Hava alanına lütfen." 

Taksi ilerlerken kurtulmak için dua ediyorsundur. Kafanı yana çevirdiğinde yolun diğer tarafında çok hızlı hareket eden bir varlık görürsün. Bunun Pietro olduğunu anladığında taksi aniden durmuş ve sen o anın etkisiyle kafanı çarpmışsındır. Kapın açılır ve Pietro seni kolundan tutup dışarıya çıkarır.

"Neden bunu yapıyorsun? Gitmek zorundayım Pietro. Beni buldular."

"Gitmene izin vermiyorum. Kaçmayacaksın. Onlarla savaşabilirsin."

"Nasıl? Daha güçlerimi kullanamıyorum bile. Kendimi nasıl koruyacağım? Ölmek istemiyorum Pitro. Şimdi gitmeme izin ver."

"Seni ben koruyacağım. Anlıyor musun? Seni seviyorum ve seni koruyacağım. Söz veriyorum sana bir şey olmayacak."

"Se-sen?"

"Seni seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Seni seviyorum. Ve gitmene izin vermiyorum." 

Hey yoo djjdjd Teen Wolf fan fic yazıyım mı dedim yaz dediniz o yüzden yazıyorum jdkdkk Ana karakter Liam'ın partneri mi olsun yoksa Theo'nun mu?

Liam diyorsan buna yorum yap

Theo diyorsan buna yorum yap

Öpüldünüz <3

MARVEL İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin