Çok Seksisin ?

2.9K 58 90
                                    




   

   Hayatın çeşitIi güçIükIerine karşı üç şey hediye ediImiştir; ümit, uyku ve güImek. En sevdiğim üç hediydi.Şuanda ile ikinci tercihi seçe bilirdim Uyku .Boş bakışlarla havuzun etrafındakileri incelemeye başladım. 

-Evet cevap vermiyor musun ?

Boş bakışlarımdan ayrılıp yanımda benimle partiye eşlik eden Melise kafamı çevirmiştim.Geldiğimden beri sürekli konuşmuş ve sürekli sorduğu sorularla bana çıkma teklifi etsede bu durum beni iyice sıkmıştı.

Tebessüm ettim. Yüzündeki umutu göre biliyordum gözlerinin içi parlıyordu resmen. Gözlerimi elime doğru düşürdüğünde ellerimde hissettiğim ellerle biraz gerilmiştim.Yüzümdeki tebessümün yerini sadece bir donuk ifade almıştı.

Elimi elinden çekip ellerimi gönsümün altında birleştirip ona baktım. Umduğu gibi bir şey olmadığından yüzü anından düşmüştü.

-Üzgünüm Melih! Maalesef senin hissettikleri hissetmiyorum .dedim.Yüzü anında değişirken içim de ayır bir mahcupluk oluşmuştu.Nedeni onun benimle ilgili kurdukları bir saatlik hayallerdi.Ben hemen seve bilen bir kız değildim yirmi yaşında ve biraz olgun düşünen biriydim fakat Melihin hayal dünyasında ki kız ben değildim.

Arkamı döndüm de bir şeyler demesini bekliyordum.Bir şeyler söylesin ki bundan sonra bu konu açılmasın istiyordum.Avukatlık fakültesinin hazırlamış olduğu bir parti çoğunlukla birinci sınıfların kaynaşma partisi de diye biliriz.

Adımlarımı hızlandırarak içeri girdiğim de ortamın bir hali kalabalıklaştığı dikkatlerimden kaçmamıştı.Buraya geldiğim arkadaşım Gözdeye baktığımda en sonunda pes edip içki bölümüne ilerledim. Yüksek ses müzik ortada dans eden tanımadım bir çok kişi ve bir çoğu alkolden kafasını bulmuş insanlardan oluşan bir partideydim.

Ne işler açısı değil mı ?

Masanın üzerinde duran çilekli Milkshake bardaya dökmeye başladım.Alkol alarak kedimi kaybetmek istediğim sen son şeydi.

-Eyer alkol alırsan annene söylerim ? diye gelen sert bir erkek sesi ile hafif göz ucumla bakmaya çalışsam da pek oralı olmamış ve yüksek müziğin de vermiş olduğu sesle de duyamamıştım. Elimdeki Milkshake odaklanmıştım.

-Affedersin ? dediğimde arkamda ki ses

-Hatırlamıyor musun ! dediğinde arkamı döndüm. '' Bu sabah okula giderken sana eşlik ettim.Hatırlamadın mı? dediğin de yüzüm aniden düşmüştü nasıl hatırlamazdım.Yüzündeki alaycı tebessümle bende bir tanesini büründüm.

Onu baştan aşaya kadar süzdükten sonra ;

-Demek şu aptalca bağıran sensin? dediğimde yüzündeki tebessüm daha da çok büyümüştü.İnci gibi sıralı olan dişlerini anlık olarak görsem de yüzündeki tebessümü bitirerek kafasını sallayıp bana baktı.

-Hayır ! Sadece koca göz diyen kişiyim. dediğin de sinirlerim tavan yapmıştı.Ağzımdan küçük bir inilti çıkıp arkamı döndüğüm de sert sesi kulaklarım da duyuldu '' Hoşuna gitti öyle değil mı ? Senin gibi kızlarda her zaman işe yarar dediğin de arkamı dönüp ona baktım.

Beni süzerken yakalarken hemen cevabını vermekte geç kalmamıştım. ''Benim gibi mı? dedim. Yüzündeki alaycı tavrı ile yine inci gibi dişlerini gstererek ;

-Sinirli ve isyan çıkartmaya hevesli dediğimde anında arkami döndüm o sırada masanın diğer tarafına gelen genç bir delikanlının sesi doldu.

-Bir şey mi istiyorsun? Dedim arkamda daha adını bile bilmediğim adam ise bana laf kalabalığını bitirmiş ;

-Bir kola alabilir miyim lütfen? Dedi ardından biraz daha bana yaklaşarak kulağıma "Motor sürecem de "diye fısıldadı. Umursamaz bakışlarımla önüme döndüm

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin