Bazen zorunlu yada mecburi bir şekilde arkadaşlarımıza katlanırız ve daha doğrusu arkadaşlarımız tarafından zorunlu yalanlarına da alet olursunuz nasıl mı çok kolay ?Gizli saklı işlerinizin üstünü örtmek için kullanırsınız yada adını verip bu akşam onlardayım anne ? tabırı vardır ya istemeseniz de ortak olursunuz yalanlara ve sonradan da o yalanların ortaya çıkmaması için o gün bütün sosyal medyadan evdeymiş gibi poz verip paylaşılırdı.En sinir olduğum ve asla da gizli sakı yapmadığım bir şey dı bu benim ve bundan sonra da benim bu huyumdan vazgeçirecek kimse yoktu.
Biri hariç
-Hadi Simay sende gelsene ?
-Asla olmaz?
-Ya nedir bu inat altı üstü motor yarışına gidicez ? bana yalvararak bakan gözdeye kafamı çevirip kafamı olumsuz anlamda sallayıp gözlerimi düşürüp ona
-Asla olmaz? dedim.
-Neden böyle davranıyorsun ? dediğinde beraber hızlı adımlarla fakülteden çıkmıştım.Henüz yabancı olduğum bu diyetisyenlik fakültesinde ilk senemdi gözde ile aynı liseyi okumuş olsak da aynı bölümleri tutduramamazda bir o kadar da üzücüydü.
-Bebeğim ! Uzaktan gelen sese kafamı çevirdiğim de Gözdenin Sefanın yanındaki arkadaşına doğru koşup adını bilmediğim çocuğun dudaklarına yapışınca istemesen de olsa yüzüm ekşimişti. Sefa ise gözün kısarak beni süzmesine oldukça rahatsız olmuştum.
Adımlarımla onlara yaklaşırken motor üzerin de Sefa motorundan inip imalı bir şekilde bana bakıyordu. Yüzündeki o alaycı gülümsemesi beni görünce anında değişirken ona olan öfkem ve sinirimle ona doğru ilerledim.
Beni havuza attığı yetmiyormuş gibi Melihi ölesiye dövmüş bir de bunlar yetmiyormuş gibi beni anneme şikayet etmişti.Ah tanrım onun suratına bir yumruk atmak istiyordum.
-Senin ne işin var burada ? diye sorduğumda belinde ki eliyle bana doğru dönüp yüzüne o alaycı bakışı yerleştirdi.
-Heyy ağır ol bakalım! Sadece arkadaşımın yanında geldim sadece şu arkadaşınla yemek yiyeceklermiş. diyerek işaret parmağını gözdeye doğru salladı. Gözlerimi kısıp derin bir nefes alıp verdim.
-Ama o kız benim en yakın arkadaşım olur ve senin arkadaşın onun tüm parasını çalmış? dedim. Gözdeyi savunurken arkadan gelen kahkaha sesleri ile gözlerimi açarak kafamı çevirip onlara baktım. Resmen adını bilmediğim çocuk Gözdenin gönlünü kazanmış hatta ilişkilerinde revel atlamıştı.
-Bana borçlusun ? diyerek kulağımın kenarında tıslarken kafamı hemen çevirip ona baktım.''Neden beni güzel yerlere davet etmiyorsun? Bir şeyler yaparız diyerek üstten açıklan gömleğimin düğmesini iliklediğinde ellerimle ona engel oldum.
-Seni sersem.dediğimde sinir bozucu bir şekilde kahkaha attı. Kendimi tutuyordum ona saldırmamak için kendimi olan gücümle tutuyordum. Bir insan daha doğrusu bir adam bu kadar da yüzsüz ola bilirmiydim.
Hele her şeye verdiği hazır cevap beni daha da çok sinirlendiriyordu.
-Yemeğe gidiyor muyuz ? diye soran gözdenin yanındaki çocuğa gözlerimi kısarak bakarken Sefanın alaycı sesiyle ona döndüm.
-Yemeği onun söylediğini zannediyordum.dediğinde parmağıyla gösterdiği gözdeyi kas ediyordu.Adını bilmediğim çocuk ise Sefanın omuzuna dokunup.
-Bütün parasını yediğim için o ödeyecek. Ne yapalım? diyerek gülüşmeye başladığında ellerimi yumruk yaparak içime derin nefes çektim. Allahım katlanılmaz insanlar topluluğuydu resmen.Onların alaycı tavırlarıyla daha azla katlanamazken Gözde hiç bir şey demeden oradan uzaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
Adventure+18 hafif tozda cinselik içerir. Mutlu bir son değil!Sonsuz br mutluluk! Simay ve Sefa birbirlerinden tamamen farklı iki gençtir. Sefa tehlike seven kısıtlanmaya gelemeyen asi ve. İr o kadarda çapkın biridir . Simay ise masumiyetin ve ahlakın ön pl...