Son İkazım !

318 11 8
                                    



Selam gençler 🤚🏻

Uzun bir aradan sonra yine yeniden geldim...

Cancagazlarım öncelikle biraz sitem edicem.Etmemin sebebi de artık sıkılıp bunalmam yazdığım 6 adet kitabım her satırına bakar bana aittir.Bunun yalan olduğunu iddia edenler çok var ve ben artık hepsi ile de uğraşmaktan çok yoruldum ve bu yorgunluğum beni yıprattı yazdığım kitabları artık zevk vererek yazamazken bir bakmışım kitaplarım benim için ikinci bir plan da oluyor ve bunu beni geriyor,kaldı ki de artık kitaplarımın konusu çalındığı taktir de hukuksal olarak kendi hakkımı arıyacam.

Kitablarında yapılan hakaretleri es geçip kitabı okumayıp ilk iki bölümü bilmem kimin kitabına benziyor bilmem kimin dizisine bilmem kimin filimine daha beteri bir sürekli yayında olan yabancı dizilere benzediğini söyleyen arkadaşları es geçip kendime kişiliğime yapılan hakaretleri çoğu kez kulak arkası yaparak kendi başarımdan ödün vermemeye başladım.

Fakat gün geçtikçe daha fazla artıp ve kitablarımın kalitesini düşürecek yorumlar yapılmasına bile daha tahammül etmiyecem.

Benimle ilgili bir sorunuz varsa bana özel sen yazmanız yeterli olduğunu sürekli vuruluyorum fakat kendini bilmez arkadaşlarımız sanki bir suçu yakalamış gibi kendisiyle övünerek yapılan yorumlara cevap yazdığım da bu sefer sanki o yorum yapmamış kişilerle karşılaşıyorum....

Demem o ki artık hakkımı şahısıma ve kitablarında yapılan yalan iftiraları hukuk yoku ile avukatıma başvuru yapıcam...

Bu benim hikayem simay ve Sefa'nın hikayesi siz her ne kadar çalıntı bu kitab deseniz de ben o filimler de yaşanılan olayların daha fazlasını yaşadım bunu hayatımı dile dökmen kolay degil tabiki de ama püsküllü belam serisinin ana karekterin Melis arkadaşım beni ikna edip bu kitaba başladım..

Devamını da getiricem tabiki de iki üç densizlere ben kitablarımı hayatımı çalmalarına izin vermeyecem...

Eee ! O zaman yeni bölüm gelsin mı o zaman ? ☺️ kimler yeni bölümü bekliyor?

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin