Sadakat, dürüstlük, doğruluk ve iyilik...Bunlar sağlam bir karakterin esasını getirirler. Bunlara sahip birisine bir de amacına ulaşma kararı varsa dayanılmaz kuvvet kazanmış demektir.Doğru bildiğiniz değerler için savaştığınızda ,prensiplerinizden vazgeçmediğinizde ve değerlerinizin kaybolmasına izin vermediğiniz de karakter olarak içiniz dışınızdan daha büyük hale gelir.
Ya düşlerinin peşine düşmeyi seçersin ya da olanları kabullenmeyi. İyiliklerine güçlenir , keşkelerinle tükenirsin ! Karar senin.
Kafamı bir tarafa çevirip yerde yatan Melihin açı iniltilerini gördüm.Kafamı diğer tarafa çevirdiğim de ise arabaya binmem için yalvaran bir şöför vardı. Bütün gece hayatımı maf eden adam şuanda Melinin üzerinde onu alaycı bir şekilde öldürüyordu.
Derin bir nefes aldım.
Melihin üzerin de duran adamın sırtına atlayarak boynuna tutuldum.
-Onu rahat bırak ! Senden nefret ediyorum ! sesimin tiksinirse çıkmasıyla Sefa melihin üzerinden kalkarak etrafın da dönmeye başladı. Boynuna sarıldığı ellerini tutması ve ardın dan bacaklarımı kavraması ile ister istemez içime bir korku dolmuştu.
-Ahh bırak beni ! diyerek omuzuna geçirdiğim yumruklarıyla bir an tepe taklak düşeceğimi hissetmem bir olmuştu.
-Tamam ,tamam bırakıyorum !! Durr.. diye bağrışıyla ayaklarım yeri bulmuştu. Sırtından beni indirirken elbisemin fazla açılmasıyla çıplak bacaklarıma değer ateş elleri beni heyecanlandırmıştı.
Melihin arabası hemen hareket edip karanlık yol hareket etmesi ile şaşkınlıkla bir kaç adım atıp giden arabanın arkasından baka kalmıştı.Ben onu kurtarmak için karar veririken o beni hiç tanımadığım bir adamla hissi yerde bırakıp gitmişti.
Sadakat, dürüstlük, doğruluk ve iyilik dört kavramıda uygulamıştım. Ve hal ortadaydı.Kaybeden yine ben olmuştum. Sırtıma dokununan el ile hemen arkamı dönüp yeşilleri buldu.
-Bak oda gitti işde. diyerek giden arabanın arkasından parmağını işaret etti. '' Bende iyi geceler dileyip gidicem '' dediğinde bir adım geriledim. Yüzündeki alaycı gülümseme ise beni daha beter alevlendiriyordu.
Arkasını dönüp motoruna ilerlerken bende etrafıma baktım. Sessiz ve ışıksız bir yoldu korkuyor muydum evet şuanda burada ikimizden başkası yoktu.Karanlığı aydınlatan tek bir ışık vardı oda gökyüzündeki parlak aydı. Arkamı döndüğümde ise motoruna oturmuş adama baktım.
-Ben nasıl gidicem. dediğimde sesimin titrediğine yemin bile ede bilirdim. Adının sefa olduğunu öğrendiğim adam ise motorunu çalıştırıp önümden geçerken içimdeki korku ile yolda başı boş şekilde tur atmaya başlamıştım.
Essen rüzgar içimi ürpertiyordu. Islak elbisem ve saçlarımla içim titredi yoldan geçen bir araba aramaya başladığımda kollarımı gönsümün altında birleştirip vücut ısımı korumaya çalıştım. Biraz ilerleyip yolu genmiş alarak dönüp önümde durdu.
Bakışlarım onun alaycı yüzünü bulduğumda korkumu bir kenara bırakmayı tercih ettim.
-Bırakta motoruna bineyim. dedim.
-Ne ! dedi yüzündeki alaycı ifade gitti.
-Motoruna bineyim.dedim tekrar net bir şekilde Sefa ise kafasını olumlu anlamda sallayıp dudağını büzüp önüne baktı.
-Sen bana pisi dedin dimi? Öyle birinin seni eve bırakmasını izin veremem.Senin iyiliğin için.Yarın bu kadar tutarlı biri olmadığın için pişman olacaksın. net bir şekilde çıkan sesi ile motoru çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
Adventure+18 hafif tozda cinselik içerir. Mutlu bir son değil!Sonsuz br mutluluk! Simay ve Sefa birbirlerinden tamamen farklı iki gençtir. Sefa tehlike seven kısıtlanmaya gelemeyen asi ve. İr o kadarda çapkın biridir . Simay ise masumiyetin ve ahlakın ön pl...