Sehun'u aklımdan çıkaramıyordum.Neredeydi? Kiminleydi ? Ahh, aklımı sunuma vermeliyim.Bilgisayarda sunum için gerekli bilgileri incelerken arkamdan sinsice gelen Kim Min_seok'u farketmemiştim.
"Heyy, Luhan" diyerek arkamdan sarılmasına aslında çokta şaşırmamıştım.
Kollarını hızlıca ittim."Profesör Xiumin" dedim.
"Oh-Oh.Bu sabah yatağın ters tarafından mı kalktın?" dedi, sinirli olduğumu farkına vararak.
"Her sabah aynı şey.Neden basit bir günaydın size yetmiyor ki? " dedim.
Ağzından sigarasıyla cevap verdi " Hee?Ama bu çok sıkıcı !" dedi ve tekrar kollarını boynuma doladı.
Tekrar kollarını itmemle konuşmaya başladı."Biraz daha neşeli olmaya çalışamaz mısın? Öğrencilerin sana ne dediğini biliyor musun? " diye sordu.
"Ne?" diye sormamı beklercesine hemen konuşmaya başladı.
"Şeytan Luhan.Eğer birisi bir dakika bile dikkatimi vermezse ona tebeşir fırlattığını duydum " dedi.
"Tabi ki.Sınıfta konuşmak ve mesajlaşmak terbiyesizce " diye cevap verdim.Ve devam ettim "Edebiyatın ne olduğunu sanıyorlar, şaka mı ? " dedim.
Boş bulunmamı değerlendiren Min-seok sıkıca sarılıp " Bu harika.Senin edebiyata olan tutkunu çok seviyorum ki" dedi.
"Sizi cinsel tacizden dava etmeden kesin şunu" dedim.
"Kendi masasına oturan ve gazetesini eline alan profesör Min seok konuşmaya başladı.
"Sen biraz fazla katısın, Luhan" dedi.
"Sizde her konuda biraz fazla gevşeksiniz, profesör.İşte bu yüzden karınız başkasıyla ilişkiye girip sizi terk etti.Kahretsin mayına bastım"
Geçen ay boşandığını aklımdan çıkarmıştım.
Dersi yarıda bırakmıştım.Düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum.Ona ben ve işi arasında seçim yaptırmayı asla ama asla denemezdim.Onun kendi hayalleri var.Benimde kendi onurum.Duygularına göre hareket eden insanlar en beteridir.Her zaman kendin ve başkalarına karşı soğukkanlı ve objektif olman gerekir.Diğer kişiden dört yaş büyüksen daha fazlası gerekir.Ama... Ben... Yoruldum.
Eğer bir saniye bile böyle hissettiysen... Bu ilişkinin bittiğinin işareti değil midir?
Sehun, Luhandan aldığı postayı heyecanla açarken böyle birşeyle karşılaşacağından haberi yoktu.Postada şu yazıyordu.
"Sehun, bitti."
Taşındım.Ev ve cep telefonumu değistirdim.Kendim kesip attım.Kesip atan bendim, ama yinede kalbimdeki bu ağırlık gittikçe artıyor.
Tuvaletten çıktığımda karşımdaydı.Ne, yani okuluma mı gelmişti Hızlı adımlarla ilerlemeye başladım.Peşimden geliyordu.
"Luhan, özür dilerim, seni aramaya çalıştım ama ulaşamadım.Dairene gittim ama çoktan taşınmıştın.Buradan başka bir yer gelmedi aklıma.Kartpostalını gördüm" dedi.
"Oh, Anlıyorum.Ş-Şey, orada ne diyorsa o." dedim.Sakinleşmeliydim.
Peşimden gelmeye devam ediyordu."Ben birşey mi yaptım?Eğer seni kızdırıcak birşey yaptıysam özür dilerim.Lütfen sadece söyle bana" dedi.
"Sadece sonunda anladım.Bu ilişki başından beri imkansızdı.Yani, hadi ama iki erkek nereden bakarsan bak garip işte" dedim.
Beni tuttuğu gibi duvara yapıştırdı.Ellerini sağ ve soluma dayadı ve konuşmaya başladı."Ben hiç öyle hissetmedim.Bir kere bile" dedi.
Başımı sola çevirdim, yüzüne bakamıyordum.Ona tekrar kapılmak istemiyordum.
"Ben yardımcı profesörüm, sen ise öğrencisin.Pozisyonlarımız çok uzak" dedim ve kollarından ayrıldığım gibi koşmaya başladım.Peşimden koşmaya başladı."Bunu kabul etmiyorum.Bunu kesinlikle kabul etmeyeceğim" diye bağırmaya başladı.
" Bağırmayı kes, ben burada çalışıyorum!" dedim.
"Bana gerçek nedeni söyle.Bunların hiçbirini yutmadım" dedi.
Hızlıca odama girdim ve kapıyı kilitledim.
"Luhan, Lütfen şu kapıyı aç" dedi.
"Git buradan" diye bağırdım.
" Bu akşam 7'de herzaman ki restorantda seni bekleyeceğim" dediğini duydum.
Ve uzaklaşan adımları duyuldu.Profesör Min seok kapıyı tıklattı."Luhan, kapıyı aç" dedi.
Açtığımda, "Oh, benim tatlı sevgilim.Fotokobi makinasının kağıdı bitti.Yalnız mı kaldın? Bu surat ifadesi ne de? Sana kaşlarını çatmamanı söylemiştim" dedi ve içeri girmeden Sehun'a bir bakış attı.
Kendini topla Luhan.Bitiren bendim.
3 yıl aradan sonra ya sen hayırdır diyebilirsiniz ama emek verdiğim bir şeyi yarıda bırakmak istemedim.2-3 günde bir yeni bölüm koymayı düşünüyorum yorumlarınızla bana destek olursanız çok mutlu olurum iyi okumalar :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOD OF STUDY
Fanfiction★★ Do Kyungsoo abisinin arkadaşı Kim Jongin'den ders almaya evine gider.Orada iki erkeğin aşkını anlatan bir roman bulur.Bu romanın baş karakterinin abisi olduğunu görünce çılgına döner ★★ Yaoi kaisoo fanfictionudur. Hunhan çiftide hikayede ye...