7.BÖLÜM:Kıskançlık krızi

2.2K 110 5
                                    

Eve geldiğimizde telefon çalıyordu.Koştum ve açtım.

"Alo, aa ağabey! Evet bende iyiyim herşey yolunda.. Tamam anladım telefonu ona veriyorum.Ağabeyim " dedim ve telefonu kapıda bekleyen jongine verdim.

" Wu yifan! Uzun zaman oldu.Eşin nasıl ? "

Biraz mola verin.Her üç günde bir arıyor.Gerçekten sinir bozucu.Arkadaşlarım hakkında yaygara koparıyor ama kendi ağabeyimle flört ediyor.

Kim jongin ağabeyime aşıktı.Aptal gibi körlemesine karşılıksız bir aşka 10 yıl tutundu.Ağabeyim her zaman biraz boş kafalıydı ve asla fark etmedi, sonrada evlendi.Tabi ki bu hala arkadaş olmalarının tek nedeni olabilir.Ama kalbi kırıldıktan sonra gerçekten de bu kadar kolay vazgeçebilir misin? Ben yapamazdım.Öyleyse jongin neden hep bana dokunuyor? Başka kimseye böyle davranmıyor!Neden bir tek ben? Ben yedek miyim? Wu yifanın yedeği.!

Okul çıkışı chanyeol ile bankta oturmuş sohbet ediyorduk.

"Kim jongin ile ağabeyin sınıf arkadaşı mıydı? diye sordu chanyeol.

"Evet "

"Ama gerçekten şaşırtıcısın.Sana cidden hayranım" dedi şaşırtıcı bir şekilde.Sonra devam etti.

" Ağabeyin yüzünden Kim jongin ile kavga edemezsin.Ama tamamende yabancı değilsiniz? Biraz belirsiz bir ilişki.Seni hiç ağabeyinle kıyaslıyor mu? " diye sordu.

"Aslında..." içimden düşünmeye başlamıştım.Ailemiz ben 8 yaşındayken trafik kazasında öldü.Kim jongin o zamandan beri ağabeyimle ilgilenip ona göz kulak oldu.Her zaman.Her zaman...

"Ben ağabeyimle kıyaslanamam bile.Ama.. "

"Kyungsoo.Biliyor musun? Kim jongin haricinde hiçbirşeyden konuşmuyorsun.:

" Nee!Öyle mi? Özür dilerim.Ben farketmemiştim."

"Önemli değil.Konuşmaya devam et.Konuşma şeklin söylediğin şeye kendini tamamen vermissin gibi geliyor.Bundan hoşlanıyorum."

~Kim jonginin ağzından ~

Pencereden onları izlediğimi farketmeden o çocukla flörtleşiyor.Aşhh.Sinir bozucu.

"Hey jongin! " diye seslendi arkamdan gelen Luhan.
" Benim kütüphaneme senin döküntü kitaplığın gibi davranma "dedi.

" Changwan  üniversitesi edebiyat bölümü yardımcı profosörü Luhan.Koca bir halk kütüphanesi bile yanında soluk kalacak türden fanatikçe mükemmel bir koleksiyon toplamıssın kendine."

" Arkadaşlığımızın hatırına onu ödünç almana izin veriyorum ama çok nadir bi kitaptır o yüzden dikkatli kullandığına emin ol " dedi elimdeki kitaba bakarak.

"Tamam"diye karşılık verdim.

Dışarıda ki bankta kyungsoo'nun saçını okşayıp belli belirsiz taciz eden çocuğu görünce anlamadan duvara tekme attım.Sehunun "Heyy!" diye bağırmasıyla kendime geldim.

"Onsen araştırmaları için Onyang'a gitmeyi düşünüyoruz sende gel... " dedi chanyeol eve doğru yürürken.Karşımızda jongini görünce şaşırmıştık.

"Eve gidiyoruz "dedi jongin arabasına yaslanmıştı.

" Heyy arabanı çek buradan.Yeterince dikkat çekiyorsun zaten " diyerek yanına yaklaştım.

" Sizinle tanışmak bir zevk ben Chanyeol " dedi jongine gülümseyerek."Kyungsoo'dan sizin hakkınızda çok şey duydum"

"Memnun oldum "dedi jongin ağzında sigarasıyla.

"Ben chanyeol ile yemeğe gideceğim o yüzden akşam biraz geç geleceğim.Yemeğin buzlukta,sadece ısıtıp.." sözümü kesti jongin.

"Hayır eve gidiyoruz."

Arkamızdan Lay ve Chenin bağırdığını duyduk.

"Heyy.Kyungsoo!Chanyeol! Biz gimbap yemeğe gidiyoruz.Bizimle gelin." diye bağırdılar.

"Kyungsoo, gidip onlara ikimizin randevusu olduğunu ve gelemiyeceğimizi söyle" dedi chanyeol gülümseyerek.

"Randevu mu! "

"Endişelenme, sadece gidip söyle" dedi ve başımı okşadı.

"Tamam" dedim ve yanından uzaklaştım.

"Vaktinin geldiğini düşündüm ve gidip ilk kez sizin kitaplarınızdan birini okudum" dedi chanyeol jongine gülümseyerek.

Sigarasını bitirip yere attıktan sonra soğuk bir şekilde "Ne kadar da naziksin" dedi.

" Ama özür dilerim oldukça aptalım, o yüzden pek de birşey anlamadım" dedi chanyeol.

"Chanyeol" diye seslenerek yaklaştım" Bir daha ki sefere gelmemizi söylediler "

" Teşekkürler "

"Öyleyse jongin biz artık gidiyoruz " dedim.

Jongin hızlı bir şekilde bileğimi kavradı ve peşinden çekmeye başladı."Eve gidiyoruz " diye bağırdı.

"Ahh! Ama sana söyledim, chanyeol ile gideceğim. "

" Daha başında yemekleri beraber yiyeceğimize söz vermemiş miydik? Şimdi bin arabaya "

"Tek yapman gereken mikrodalganın düğmesine basmak.Benim de kendi sosyal hayatım var! "

" Tartışmayı kes Wu yifan çok üzülücek "

Tanrım yine ağabeyim hakkında konuşmaya başladı.

" Eğer beni almak için zamanın varsa neden eve gidip telefonda ağabeyimle konuşmuyorsun? "

"Ne? "

" Her zaman onunla telefonda saatlerce konuşuyorsun, hemde erkek olmana rağmen"

"Neyden bahsediyorsun sen? "

" Bana böyle davrandığın zaman gerçekten sinirimi bozuyorsun.."

Kolumu tuttu ve beni arabaya atıp sürmeye başladı.

GOD OF STUDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin