5.BÖLÜM : Dökülmüş süte ağlamanın yararı yok

2.5K 118 2
                                    

Şehrin en iyi bölgelerinden birindeki bir sitede en üst kat.Üstüne üstlük dublex!Ben bu acayip lüx evde yaşamaya başlayalı neredeyse bir ay oldu.Harika! Mükemmel bir kahvaltı.Neredeyse zamanı geldi ...

Jongin ağzında sigara kapıdan dalgı.Buda bu evin mal sahibi ve benim ev sahibim.

" Günaydın " dedim." Günaydın diye karşılık verdi.

" İşini bitirdin mi? "

" Evet " dedi.Bu adam evde neden kravat takıyor!

Ev sahibim, Naomori ödülü sahibi en iyi satan yazarlardan biri.Ayrıca erkeklerin aşkını konu alan romanlar yazan büyük lord Kim jongin.Lisedeyken ağabeyimin sınıf arkadaşıydı.Ve bir şekilde benim özel öğretmenim oldu.Ağabeyim evlendi ve başka şehre atandı.Bende burada kalmaya başladım.

Kahvaltı yapmaya başlamıştık.Solgun görünüyordu.Dün gece yine sabaha kadar çalışmış.Ama ne kadar meşgul olursa olsun, benimle beraber yemek yeme sözünü hep tutuyor.Görünüşe göre asil bir aileden gelen bu samimi genç normal bir aileye sahip olma hayalleri kuruyor.

" Yumurtalar gerçekten harika değil mi? Bugün okulun kaçta başlıyor ? " dedi.

" 8:30 da "

" Öyleyse seni ben götüreceğim "

"Önemli değil yürüyerek sadece 15 dakika sürer."

" Hayır seni ben götüreceğim "

Bulaşıkları yıkıyordum.

" Jongin eğer yıkanması gereken giysilerin varsa dışarı çıkar lütfen.Okula gitmeden önce çamaşırhaneye gideceğim.Ayrıca yemeğinide paketleyeceğim tek yapmam gereken ısıtıp ... sözlerimi bitirememiştim çünkü jongin beklenmedik şekilde arkadan sarılmıştı.Kollarını boynuma dolamıştı.

" Noldu jongin ? "

" Misakim bitti " dedi.

" O da ne demek ? "

" Çalışmam bitene kadar kendimi engelledim.Ama şimdi şarj olmak zorundayım. " koltuğa oturdu ve bende üstüne oturdum.Sırtım ona dönüktü ve kollarını belime dolamıştı.

" Bekle jongin dur ne yapıyorsun? "diye kıpraşıyordum.

" İnsanların vücutlarıyla oynama "diye bağırdım.

" Öyle diyorsun ama buradaki ilgiden memnun görünüyorsun! " dedi ve sırıttı.

" Heyy ellerini nereye koyuyorsun! "

" Kyungsoo! Bu kadar zamandır hiçbirşey yapmadım " kulağımı emmeye başladı.

" Ah ne mahçup bir ereksiyon böyle " dedi.Ayak parmaklarımı kastetmişti.Ayaklarımla yeri kazıyordum.

" Kes şunu! dedim ve ayağa kalkıp koşmaya başladım.Uzun sürmedi çünkü yerdeki ufak koliye takılıp sırt üstü yere düştüm.

" Heyy dikkat et taslağımı mahvettin " dedi sanki suçlu benmişim gibi.

Üstüme düşen kağıdı okumaya başladım." " Jongin her zamankinden çok farklı yumuşak ve nazik bir ses tonu ile " Kyungsoo" dedi.O uyumak için elinden geleni yapıyordu ama jongin yinede... ""

" Seni piç beni bu bir sapığa dönüştürmüssün " diye bağırdım.

" Bu sefer kendimi kaptırmışım.Neredeyse kendi kendini yazdı. " dedi.

Kağıtları parçalamaya başladım.

" Buna ne dersin ha! Şimdi bastıramazsın değil mi ? " dedim ve parçalamaya devam ettim.

" Aptalmısın gerçeği burda " dedi ve elindeki diski gösterdi.

" Onu bana ver baştan yaz benim haklarımı çiğniyorsun.Bu hikaye iftira.Neden hep böyle şeyler yapıyorsun ? " diye bağırdım.

" Neden diye mi sordun ? Ne anlamsız bir soru.Cevabı çok belli.Çünkü ben öyle istiyorum.Bu pisliği geberteceğim.

GOD OF STUDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin