10.BÖLÜM:Hiçte önemli değil

1.8K 84 8
                                    

Kim jonginin sevdiği kişi ile asla beraber olamayacağını öğrendiğimde bundan yararlandım.Jonginin ağzından Wu yifanın ismini duyduğumda o an ona asla sahip olamayacağımı anladım.Aşık olmadığı bir erkeği yani beni Luhanı başkasının yerine kullandı.Jongini bir şekilde lekelemiş gibi hissettim.Yinede ona olan arzusumu bastıramadım ve bu yalnızca beni daha fazla incitti.Sevdiğin için ona dokunmuyorsun.Herşeyi mahvetme korkusundan itirafta edemiyorsun.Karşılık görme umudu olmayan bir aşık.

   "Luhan duşu kullanmama izin verdiğin için teşekkürler" dedi Sehun ve o sırada yerde kitaplar kucağında mışıl mışıl uyuyan Luhanı  farketti.

"Bu şekilde üşütüceksin.Uyuyacaksan yatağına gitmelisin " dedi sehun ve yerden Luhanı kaldırmak için yere eğildi.Luhanın mırıltı şeklinde inlemesiyle ister istemez tahrik oldu ve Luhanın dudağına ıslak bir öpücük bıraktı.O sırada Luhan gözlerini açtı ve üzerinden Sehunu itti.

"Ne yapıyorsun sen? " diye bağırdı.

"Jongin bahsettiğin çocukluk arkadaşın degil mi? Uykunda ismini sayıklıyordun "

"Seni ilgilendirmez "

"Ben kendim söyleyene kadar fark etmeyeceksin gibi görünüyor.Luhan  ben.."

O sırada kapı çaldı.

"Evet geliyorum" dedim ve kapıya koştum.

Jongin!!?

   "Hala yaşıyor musun ? dedi jongin.

"Neyden bahsediyorsun sen? "

"Senden hiç haber alamadım, okuldada rastlamadım.Arka sokaklardan birinde öldüğünü sandım"

"Hıh yaşadığım için özür dilerim.Yazmam gereken iki tezim var.Büyük lord yazarla oyalanacak vaktim yok"

"Dalga geçme, ben gerçekten senin için endişelendim" dedi jongin ve saçlarımı okşadı.

"Düzgün besleniyormusun?Yüzün çok solgun Luhan"

"Dokunma! "

"Luhan"

"O ses tonuyla adımı çağırma!Aslında benim için hiçbirşey hissetmezken bana nazik davranma"

"Üzgünüm ama luhanı ödünç alacağım " dedi Sehun beklenmedik şekilde ve arkadan bana sarıldı.

  "Seni aptal!! Az önce yaptığında neydi öyle? Kesinlikle yanlış anladı " diye bağırıyordum Sehuna.

"Seni seviyorum Luhan! Benim öğretmenim olmanı istedim, çünkü sana ilk görüşte aşık oldum."

"Ne diyorsun sen? "

"Daha fazla zamanım olsun diye işlerimden ikisini bıraktım.Aslında seninle geçirebileceğim her fazladan dakikayı istiyorum.İlk tanışmamızda ağlıyordun.Kim jonginin yüzünden değil mi?"

"Onunla hiç ilgisi yoktu"

"Ne olduğunu sormayacağım.Ama ben asla seni böyle ağlatmayacağım.Sana ilk görüşte aşık olduğumda ağlıyordun ama ben senin gülümsediğini görmek istiyorum.Kim jonginin yerini alamazmıyım? "

Üstüne kitap atmaya başlamıştım.

"Defol! Defol, bir daha asla geri dönme"

Kapıyı kapattım.Ayak seslerinden uzaklaştığını anlamıştım.Kapıyı açıp dışarı çıktım.Şu işe bak gerçektende çıkıp gitmiş.Belki biraz fazla serttim.Hayır benim suçum değildi, onun nesi var böyle? Ben kırık kalbimi tamir etmeye çalışırken, kalkıp aşkını itiraf ediyor.Ve sonra da jonginin yerini almak istiyor, bu nasıl bir saçmalık.En önemlisi de bir erkek kalkıp diğer bir erkeğe ilan-ı aşk yap... Imm şey bende bir erkeğe aşıktım sanırım.Yatağa oturdum ve derin bir nefes aldım.Sehun gerçekten de buraya bir daha gelmeyebilir.Bunlar hep kendini evime davet etmesiyle başladı.Beni ilgilendiren bir şey yoktu.Bu doğru.Endişelenmem gereken bir şey yok.

   ~Ertesi gün~

  Ben ne yapıyorum böyle.Neden bu aptal kıyafetleri giymiş bir şekilde cafe camından Sehunu gözetliyorum.İnat etmem önemli değil.Onu aklımdan çıkaramıyor muyum? Hayır,hayır , hayır! Bu kesinlikle imkansız! Sadece girdiğim bu cafe Sehunun çalıştığı çiçekçinin karşısında çıktı.Bu da ne?! O liseli kızlarla flörr etmeyi kes!Sen bana aşıksın öyle değil mi? Sen sadece Sehunsun kadınları büyülemeye nasıl cesaret edersin? Bekle ben napıyorum böyle? HAH!Sehun bana mı bakıyor?

       Eve çoktan gitmiştim,kapı çaldı ve açtım.Heh? Sehun! Kapıyı kapatmaya çalışıyordum ki kapıyı tuttu.

"Luhan!"

"Ne istiyorsun? "

"Seni görmek istedim.Bana bir daha gelmememi söylediğinde gerçek bir uyanış çağrısı oldu.Jongin ile rekabet etmek konusunda o kadar kaygılıydım ki zaman ve yeri düşünmeden nasıl hissettiğimi yumurtladım, o yüzden özür dilerim.Ama senden vazgeçmek yapamayacağım tek şey."

"Senin problemin ne böyle? Söylediğin herşey çılgınca.Saçmalamayı kes "

"Ama çiçekçi dükkanına geldin geldin değil mi? "

Kollarını boynuma doladı ve sıkıca sarıldı.

"İnanılmaz derecede mutlu oldum.Luhan tekrar söyleyeceğim.Seni seviyorum. "

Hafifçe ittim ve arkamı döndüm.

"Sen çok açık sözlüsün."

"Açık sözlü insanlardan nefret mi ediyorsun? "

"Hayır sadece alışkın değilim"

Arkadan tekrar sarıldı.

"Öyleyse bırak seni alıştırıyım.Eğer hep seven taraf olduysan şimdi benim tarafımdan sevilme sıran geldi.Seni seviyorum.Seni seviyorum Luhan.O yüzden lütfen sende bana aşık ol." dedi.

Beni sinilendiriyor.

GOD OF STUDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin