Aynanın karşısında saçlarıma şekil veriyordum ve ' Evet mükemmel ' şeklinde konuşarak egomu tatmin ediyordum.Arkamda olan jongini farketmemiştim.Özenle taradığım saçlarımı bir çırpıda bozdu ve saçımı okşadı.
' Sadece bekleme listesine kabul edildin süslenmeyi hak ettiğin zaman süslenirsin ' dedi.
' Yinede girdim, önemli olan bu. '
' Bu doğru.Bekleme listesinde olsan bile resmi olarak kaydolduğunda kimse senin bekleme listesinde olduğunu bilmeyecek.Eğer bekleme listesindeki bir öğrenci düzgün bir şekilde mezun ... '
' Bekleme listesi deyip durmayı kes! ' diye çıkıştım.
Tanrım! Dairemizin kontratının bittiği gün ağabeyimin aniden busana tayin edildi.Bende geçici olarak jonginin evinde oturacağım.Kravatımı bağlamaya çalışıyordum.
' Hey! Onu nasıl bağladın sen böyle? ' dedi jongin ve arkamdan kollarını boynuma uzattı.Ellerim kravatımdaydı ve o da ellerini ellerimin üstüne koydu ve kravatı düzeltmeye başladı.
' Senin için ben yapacağım, dikkatli seyret ' dedi.Gözleri düğmelerime takıldı.
' Düğmelerinide yanlış iliklemissin.Hepsini açalım ' dedi ve teker teker düğmelerimi açmaya başladı.Çenesi omzuma yaslanmıştı ve yanaklarımız birbirine değiyordu.Karşı çıkmaya çalıştım.
' Kendim yaparım sadece dikkat etmemişim.Üstelik acele etmessem açılış törenine geç kalacağım ' dedim.
' Merak etme arabamla oraya 5 dakkaya varırız. ' dedi.
Bir anda oturdu o ana kadar arkamızda koltuk olduğunu farketmemiştim.Doğal olarak bende kucağına oturmuştum.
' Bekle bir dakika yine yarı uykudamısın? ' dedim olayı çözmeye çalışıyordum.Yanağıma bir öpücük kondurdu.
' Bunu bir onur olarak düşün.Kim jonginin sana tutulmasının ne demek oduğunu hala tam anlayamıyorsun '
'Anlamak istemiyorum ' dedim.Çırpınmaya başlamıştım anlamsızca ayaklarımı havada sallıyordum ' Kes şunu heyy '
Bu saf kalpi yazara ilk merhamet duyduğum anda kaderim mühürlenmişti.Ağabey galiba tehlikeli bir yerdeyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOD OF STUDY
Fanfiction★★ Do Kyungsoo abisinin arkadaşı Kim Jongin'den ders almaya evine gider.Orada iki erkeğin aşkını anlatan bir roman bulur.Bu romanın baş karakterinin abisi olduğunu görünce çılgına döner ★★ Yaoi kaisoo fanfictionudur. Hunhan çiftide hikayede ye...