8.BÖLÜM:Göz bağı

2.2K 87 5
                                    

Eve geldiğimizde telefon çalmaya başladı.

"Evet, Ahh Chanyeol? Gerçekten özür dilerim..Ben şimdi geliyoru... Jongin elimden telefonu alıp kapattı.

"Ne yapıyorsun ? " Tekrar çalmaya başladı.Bu sefere jongin açtı.

"Evet, Ah wu yifan." Bu seferde ben sinirlenmiştim ve telefonun fişini çektim.

"Napıyorsun ?! " diye bağırdı jongin.

"Kes sesini.Ben bu gece chanyeolun evinde kalacağım "

"Hayır kalamazsın. "Kolumu tutdu ve "Kyungsoo " dedi.

"Kapa çeneni, dokunma bana " dememle beni itti, koltuğa düştüm.Üzerime gelmeye başladı.Yanaklarımı avuçlarının içine aldı.

"Sen kiminle konuştuğunu sanıyorsun " dedi ve bir anda ıslak dudaklarını dudaklarımda hissettim.Dudaklarıyla sıkıca alt dudağımı kavramıştı.Çırpınıyordum, omzuna işe yaramadığını bildiğim halde yumruklar atıyordum.Onu ittim ve derin derin nefes almaya başladım.

"Şunu yapmayı kes ben ağabeyimin yedeği değilim!" diye bağırdım.

"Yedek mi? "

" Çünkü sen ona aşıktın.Bu kadar kolay vazgeçmiş olmana imkan yok.Kıyaslanmak istemiyorum " ağlamaya başlamıştım.İstemsizce gözümden yaşlar damlıyordu ve arada ağzımdan hıçkırıklar kaçıyordu.Yanıma yaklaştı ve saçlarımı okşadı.

"Benim için ağlamıştın değil mi ? Ben onu tamamen kaybettiğimde.Duygularımı mükemmel bir şekilde gizlediğimi sanmıştım, ama yine de sen sadece altı aydır tanıdığım bir çocuktun, kalbimin içindekileri gördün.Bu yüzden o dakika evet o benim için tek diye düşündüm.O yüzden konu sen olunca sakin kafa ile düşünemem.Sevdiğim kişinin gözlerimin önünde alındığını bir daha görmek istemiyorum." dedi.

"Şeyy chanyeolu kıskanmış olabilir misin? "

"Kıskandıysam ne olmuş " avuçlarıyla yanadığımı kavradı ve alnıma bir öpücük bıraktı.Kalbim patlayacakmış gibi hissediyordum.Tekrar dudaklarıma yöneldi.Koltuğa uzandım ve jonginde tamamen üstümdeydi.

"Jongin bugünlük burada duralım olur mu?Jonginn yapamam! Daha fazla yapamam!! "

Elimi tuttu ve kalbine götürdü.

"Kyungsoo herşey yolunda.Soo başka kimsenin sana dokunmasına izin verme!Tek yapman gereken .. Beni sevmek..

~Ertesi gün ~

Banyodan çıkmış saçımı kurulaya kurulaya merdivenleri iniyordum.Ağzında sigarası mutfakta birşeyler yapan jongini görmemezlikten gelmeye çalıştım.

"Günaydın " dedi.

"Günaydın, Ne pişiriyorsun? "

"Kim jonginin özel yumuşak omleti "

Yemeğe başlamıştık.Omleti bıçakla kesmeye çalışıyordum.Yumuşak mı? Yoksa bunu benim için mi yaptı.

"Şey jongin dün o acımasız sözleri söylediğim için özür dilerim.Gerçekten çok kötü hissediyorum"

"Önemli değil " dedi ve saçımı okşadı."Bende seni ağlattım.Başka bir sebepten de olsa."

Bu herif.. Telefon çalmaya başladı, açtım.

"Evet? Ahh chanyeol! Dün olanlar için gerçekten üzgününm.Ah evet bugün .. " Ses birden kesilmişti.Arkama baktığımda jonginin fişi çektiğini gördüm.

"Bu bir yetişkin davranışımıydı şimdi? diye bağırdım.Yanıma geldi ve dudağıma bir öpücük bıraktı.

"Ben sadece bizim beraber olduğumuz zamanı kimsenin çalmasını istemiyorum." dedi.

18 yaşının baharında olan kyungsoo kendi kendine 'Bu adamın temposuna daha fazla kapılamam 'diye düşündü.Sonra zaten çoktan sürüklenmiş olduğunu fark etti.

Onu baştan çıkaran bendim.Geçmiş gözünün önüne geldi.

××××××××××××××××××××××××××××××××
Luhan ve sehun olan bölüme geçilmiştir.

Luhan'ın ağzından :

"Tek ihtiyacım olan göz bağı.Değerli olan wu yifanın burada kollarının arasındaymış gibi olucak" dedi luhan jonginin gözlerini bağlarken.Dudağına bir öpücük kondurdu.

Hepsi benim despot saflığımdandı.Soğuk elleri tenimdeyken çok iyi hissettim.

" Seni seviyorum seni seviyorum wu yifan " jonginin ağzından dökülen isim kyungsoonun abisiydi.Luhan o an aşkının karşılığını alamıyacağını anladı.

Geriye kalan tek şey dokunuşunun bıraktığı anılardı.Aşkım asla karşılık bulmayacak.

Eğer seks yaparsak duygularım ona ulaşır sandım.

Gözümden istemsizce yaşlar dökülüyordu.Bir anda havadan önüme bir şey düştüğünü gördüm.Ne olduğunu çözemeden onu yerden aldı daha önce hiç görmediğim çocuk.Ağladığımı farkettiğinde hemen göz yaşlarımı sildim.Çocuk kolumu tuttu ve " Tanıştığıma mennun oldum ben ...

GOD OF STUDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin