Kim jonginin ağzından ;
Her zaman sıradan, orta tabaka bir ailede yaşamayı hayal ettim." Normal çocukların küçüklüklerinde yaptıkları şeyleri canlandırmaya çalışıyordum.Böylece çoğunlukla oyuncak olmak üzere çeşitli şeyler toplamaya başladım ve bu şekilde sonuçlandı. " yanımdaki oyuncak ayıyı gösterdim ve " Bu Suzuki " dedim.
Kyungsoo'nun ağzından ;
" Ahh anladım! Sen tipik bir zengin çocuğusun.Şu şekilde oldu değil mi? Baban ailesini ihmal etti.Annen çocuklarını ihmal edip kendini hobilerine adadı.Geçiniyormuş süsü verilen bir ailede yaşadın.Ağabeyinle bile aran kötüydü ve yalnız büyüdün.Etrafındaki kimse seni anlamıyordu sen de isyankar bir serseri gibi davrandın.Aslında sadece çok yalnızdın. "
"Nasıl bildin ? "
"Haklımıydım ? Ah cinsel tercihinide açıklayabilirim.Annen eve sevgilisini getirdi ve sende her nasılsa onları kendi gözlerinle gördün ve travma! O zamandan beri kadınlara karşı bütün ilgini kaybettin.Sonra senin için ağabey gibi olan, sana çok iyi davranan bir özel öğretmenin oldu.O sana bazı ahlaksızca şeyler yaptı ve sende gay olduğunu farkettin " dedim.ve doğru olduğunu tahmin ettiğimden böbürlenmiştim.
" Bu şimdi ortaya çıkacak olsa tüm gazeteler bu haberle kaplanır bu aramızda sır olarak kalıcak " dedi sakin söylemesine rağmen bunun bir tehdit olduğu belliydi.Abimin hatırına başımı sallayarak onayladım.
" Peki nereyi hedefliyorsun ? " dedi ve meraklı gözlerle bana baktı.
" Sejong üniversitesi! "
" Bunun olucağını pek sanmıyorum.Deneme sınavındaki cevaplarına baktım.Problemleri anlayamıyorsun bile.Standartlarını düşür her okulun ekonomi bölümü vardır " dedi ve alaycı bir bakış attı.
" Kesinlikle Sejongdan başka bir yere gitmem.Oraya gitmeliyim özellikle abim için "
" Neden abinden bahsettin şimdi? "
" Biliyorsun değil mi? Anne babamız 10 yıl önce bir kazada öldü.O zamandan beri benimle ilgilenen hep abim oldu.Sejong üniversitesine kabul edilmesine rağmen benim yüzümden okulu bırakıp çalışmaya başladı.Bu yüzden o okula gidicem "
Ağaya kalktı ve yaklaştı.Başımı okşadı " Anladım.Eğer durum buysa kesinlikle girmeni sağlayacağım.Tamam mı ? " dedi.
Bana öyle bir şey yapan bir adama ne kadar güvenebiliceğim bilmiyorum ama neyse Sejong üniversitesine doğru ilk adımı atıyorum.
*1 hafta sonra*
" Vayy c almıssın aferin sana " dedi özel hocam kim jongin.
"Bilirsin işte gerçekten uğraşırsam herşey çocuk oyuncağı "
" Şimdiden havalanma "
" Kim havalanıyormuş işte ben bu kadar iyiyim " dedim ama aslında jongin okuldaki öğretmenlerimden çok daha iyi öğretiyordu.
" Eminim wu yifan çok etkilenecektir.Senin sınavı geçtiğini ve onun güldüğünü görmeyi çok istiyorum " dedi ve koltuğa geçti.
" Jongin ağabeyimi gerçektende o kadar çok mu seviyorsun? " dedim.
" Endişelenmeni gerektirecek hiçbirşey yok.Bu kesinlikle tek taraflı.Okuduğun o kitap sadece benim fantezim "
"Ama ağabeyimin bir kız arkadaşı olduğunu biliyorsun değil mi ? "
" Evet biliyorum " duraksadı, derin bir nefes aldı ve devam etti " Sevdiğin kişinin yanında durabilmek, arkadaş olmanın ayrıcalıklarından biri. "
" Eğer onu gerçekten seviyorsan kız arkadaşını dışarı atıp kendini onun gözdesi yapmalısın "
" Hahaha sen gerçekten toysun.O benim için değerli biri.Bu yüzden onun benden nefret etmesini istemiyorum " dedi.
Son zamanlarda farketmeye başladım.Kim jongin abimin hoşlanmayacağı hiçbir şeyi yapmaz.Ama abim onu arkadaştan fazlası olarak görmüyor.Öyle olsa bile samimi ve sadık ne aptal ama! Bu şekilde sadece canın yanacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOD OF STUDY
Fanfiction★★ Do Kyungsoo abisinin arkadaşı Kim Jongin'den ders almaya evine gider.Orada iki erkeğin aşkını anlatan bir roman bulur.Bu romanın baş karakterinin abisi olduğunu görünce çılgına döner ★★ Yaoi kaisoo fanfictionudur. Hunhan çiftide hikayede ye...