( Şimdi size bana ilham veren şu video yu paylaşacağuuuummm . )Trabzon için büyük bir hazırlık yaptık . Bir çok şeyi yanımıza almamıza rağmen uçağa binmeden önce atıştırmalık almayi da unutmadık . Cam kenarına oturmak yerine diğer kısmına oturdum . İlk seferim olduğu için heyecan vardı . Derin nefes alırken yanıma biri bir anda damdan düşer gibi oturdu . Ona kaşlarımı çatıp baktığımda kumral saçları olan oldukça beyaz tenli bir adam vardı .
- " Selam ." Dedi bana elini uzatarak . Sinirlerim gerildi tabi . Ne bu damdan düşer gibi oturmak . He birde elini uzatıyor .
- " Çek lan o elini ! " dedim sessizce . Uçakta rezil olmak istemiyordum .
- " Murat , yengem sinirli galiba ? " dediğinde hemen başımı Murat a çevirdim . Murat tanıyor muydu bu uçarı çocuğu ?
- " Kuzen kes sesini ! " dedi uyararak . Vay be kuzeni demek . Benim haberim bile yok .
- " Hadi ama Murat çok tatlı bu . Nerden buldun bu yengemi ? Geçen sezondan mı ? " diyince ağzına elimin tersi ile çaktım sonra ne yaptığımın farkına etraftaki insanların bakışları ile anladım . Burnundan kan akmaya başlayınca kendime kocaman bir tebrik plaketi verdim .
- " Sesini kes demiştim . " diyerek Murat hatırlattı . Burnunu bir peçete ile sildi ama hala akıyordu . Murat eline aldığı telefondan başını kaldırıp " Başını dik tut . Geçer yakında . " dedi rahat bir tavırla .
Murat bu kuzeninden nefret ediyordu galiba . Hiç ilgileniyor gibi de durmuyordu . Hemde uçakta burnuna elimin tersi ile çarpmama rağmen . Aradan bir kaç dakika geçti ve havalandık . Bir süre sonra lavabo ihtiyacı hissedip Murat a döndüm . Kulağına yaklaşıp " Murat şey nerde ?" dediğimde " Ney ? " dedi başını çevirip .
- " Şey işte . "
- " Ney işte ? " dedi anlamayarak .
- " Tuvalet ! Tuvalet . " dedi araya girip bağırınca bütün insanlar duydu . Yerime siniyordum ki Murat kuzenine dönüp " Emir ! Dayak yiyecek kıvamdasın . " diyerek uyardı . Sonra ayağa kalkıp elimden tuttu . Ayağa kalktım ve uçağın arkasına doğru ilerlemeye başladık . Bir kaç insan bize baksada utandım yine . Lavabo nun önüne gelince durdu . Kapıyı açıp girdim . Çok küçüktü burası . Hemde oturmalı olduğunu görünce hemen vazgeçtim . Herkes oturmuştur düşüncesi ile geri dönmek için kapıyı açtığımda Murat içeri daldı . Kapıyı kapattı .
- " Napıyorsun ?" Dedim şaşkınlıkla .
- " hişt! " dediğinde anlamadıģımı belirtecek şekilde baktım . Küçücük yerde ikisi sıkıştık tabi . Kapıya biri vurdu .
- " Kim ?" Dedim sessizce .
- " Görmek istemediğim biri ." Dedi ve beni çekip kolunun altına aldı . Tam kapının kulbunun sesini duyduğumda Murat bana sımsıkı sarıldı . Önüme geçtiği için kim olduğunu göremedim . Ya biraz kaysa göreceğim ama kafasını kafama koydu .
Başımı geriye çekip çıkmak için yeltendiğimde o kızı gördüm . Oha bu kız çok güzel . Maşallah . Mas mavi gözleri dolmuştu . Beni görünce şok içinde bana bakmaya başladı . Ben ona o bana bakarken Murat başını çevirdi .
- " Murat ?" Dedi sorgulayıcı bir sesle .
- " Ayıp olmuyor mu ? " dediğinde kız ağlamamaya çalışarak burnunu çekti .
- " Evet . Ayıp oluyor ama bana . Sen .... sen ah ! Sen nasıl uçak köşelerinde bir kızla gezersin ? " dedi sinirle . Ben ağzım açık öylece bakarken Murat sinirleniyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teyzeler Örgütü
ЮморDİKKAT !! BU ÖRGÜT GİZLİ BİR ÖRGÜT OLUP BİR KIZ TARAFINDAN DEŞİFRE EDİLMİŞTİR . GİZLİCE OKUYUN :D . VE SESSİZCE GÜLÜN .