Eda ( Telif yememek için kankalarımdan birini koydum . Kendisine mankenlik teklifi gelmiştir .)
Trabzona gideceģimizi öğrenince şaşırdım . Neden gidecektik ki ? Bu soruyu Murat a soracaktım ki onun annesine gittiği aklıma geldi . Annesi arayıp hemen gelmesini istedi . Beni de götürecekti ama annesi sadece sen gel diyince tek gitti .
Elimdeki biletleri incelerken telefon sesi bunu böldü . Benim telefonum değildi . Murat ın telefonuydu . Elime aldığımda " Tatluumm " yazıyordu . Şaşırdım ve sinirlenip açtım .
- " Alo ? "
- " Ula sen nerdesun ? Gelecegum dedin gelmeyesun .! " diyen bir yaşlı kadının sesi gelince dondum kaldım .
- " Murat şuanda evde yok . " dediğimde " Ula sen kimsun ?" Dedi şaşırarak .
- " Eşiyim . "
- " Ula sen benim uşağımın karısı musun ?"
- " Evet . " dediğimde gülmeye başladı sonra gülmeyi kesip kızdı bana .
- " Murat a söyleyesun seni getirsun kizum . " dediğinde " Nereye ? " dedim .
- " E , trabzona . Nereye ulacak ?" Diyince şimdi anladım . Murat biletleri onun için almıştı . Süpriz yapacaktı belkide .
- " Geliriz . " dediğimde kapı çaldı . Elimdeki telefonla kapıyı açtığımda karşımda tanımadığım biri vardı . Uzun boylu ve hafif Murat ı andırıyordu .
- " Kimsiniz ? " dediğimde içeri geçmek için adım atınca " Hop ! Evime giremezsin ! " dediğimde güldü .
- " Kuzenimin evine girmek için birde izin mi alacağım ? " dediğinde sinirlerim gerildi .
- " Nerden bileyim senin Murat in kuzeni olduğunu ? Çık git yoksa sapık diye bağırırım . " dediğime kapıya yaslanıp güldü .
- " Kizum ? " diyince telefona döndüm .
- " Ben sizi sonra ararım . " diyip kapattım . Belki biraz kabalık yapmıştım ama şuan tanımadığım bir adam bana bakıp gülüyordu . Telefonu cebime atıp " Sen hala burada mısın ?! Bak sana bir dakika veriyorum ya gidersin yada polisi ararım . " dediğimde öyle bir kahkaha attı ki bütün apartmandan duyulmuştur . Neresi komik ?
- " Yenge sen çok olmuyor musun ? " dediğinde yanda duran şemsiyemi alıp vurmaya başladım . O kolunu siper ederken tekme tokat girmeye başlamıştım ki beni itti .
- " Sinirleniyorum ama . " dedi kaşlarını çatarken .
- " Ben seni tanımıyorum . Yalan söylüyorsun belkide . Hem Murat beni tanıştırırdı eğer sen onun kuzeni olsaydın . " dediğimde elini çenesine koydu .
- " İlginç . Murat sana kavga ettiğimizi söylemedi mi ? Ve hayatımı çaldığını ! Dedemin mirasına konduğunu sonra da beni kapı dışarı ettiğini ha ? Söylemedi mi bunları ?!" Diye bağırınca şemsiyeyi kafasına indirdim .
- " Önce insan ol ! Benimle düzgün konuş . " dediğimde kafasını tuturak yere egildi . Uzman bir kid boksçu olamayabilirim ama iyi vuruyorum . Bir çok spor egzersizi de yapmıştım tabi . Bir gün işime yarayacağını hissetmiştim .
- " Kafam ! " diyerek yerlere vuruyordu ki asansör den çıkan Murat ı bizi gördü . Önce baya bir şaşırdı sonra elimdeki şemsiyeye baktı daha sonra da sırıttı .
- " Bu senin kuzenin mi ?! " dediğimde yerdeki şahıs başını kaldırıp bana baktı .
- " Kuzeniyim tabi ! " diye bağırdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teyzeler Örgütü
HumorDİKKAT !! BU ÖRGÜT GİZLİ BİR ÖRGÜT OLUP BİR KIZ TARAFINDAN DEŞİFRE EDİLMİŞTİR . GİZLİCE OKUYUN :D . VE SESSİZCE GÜLÜN .