6 . Bölüm

2.6K 293 42
                                    

Gece saat 3 ve ben bir adet Doktor Murat ın evine doğru gidiyorum . Neden mi ? İşte şu elimdeki ergenlik sıralarımda aldığım ses topu ve sırıtan yüz ifademle düştüm yollara . Çok geçmeden evinin önüne geldim . Sonra da yattığı odanın penceresine taş attım . İkinci atışımda cam kırılmasın mı bütün parçalar üzerime düşerken son anda geriye doğru çekildim . Ucuz yırttım yani .

- " MURAAAAT " diye bağırdım . Ses seda gelmeyince bu sefer daha güçlü bir şekilde nefes aldım ve bağırdım .

- " MURAAAAAAT UYAN SANA HÖDÜÜÜK " diyince bir de baktım bütün mahalle ayağa kalkmış . Camlarda balkonlarda izleyen menepozlular bana bakıyor . Başımı Murat ın penceresine çevirdiğimde bir adet onu buldum .

Deli gibi sırıttım .

- " AŞAĞII GEEEL " diye bağırdım . Çocuk hala yüzüme anlamsızca bakarken " Neden ? " dedi . Ya çocuk bide neden diye soruyor . Tabikisi rezil edicem seni ! Nihaha .

- " Yaaa gel sene !! " diye bağırdım . Artık bıkmış olacak ki pencereden ayrıldı . Ben onu beklerken teyibimi aldım ve daha önceden koyduğum horonu açmak için yanıma gelmesini bekledim .

Yanıma gelince horonu başlattım . Yere koydum ve tuttum elinden .

- " Oyanamazsan seni döverim ! " diye tehdit ettim . Ve doktor bey ne yaptı biliyor musunuz ? Bana uzaylıymışım gibi bakmaya devam etti .

- " Evine git . " dedi ve elini çekip giderken birden beni geri tepmek neymiş ona gösterdim . Sırtına atladım .

- " Canın oyun istiyor herhalde ? " dedi gözünden uyku akarken yavaşça konuşuyordu .

- " Hadi ya oynayalım bir kere " dedim çocuk gibi . Güldü ve beni sırtından indirmeye çalıştı .

- " Eda in ! Gece gece ne oyunu ? " derken çok masumdu . Yanaklarını sıkmaya başladım .

- " Bak oynamazsan yanaklarını morartırım . Doktora gitmek zorunda kalırsınız doktor bey ! " dediğimde gülmeye başladı .

- " Peki gel başımın belası . " diyince sırtından indim .

Elimi tuttu ve horon oynamaya başladık . Bütün mahalle durup bizi izlerken ben çok eğleniyordum . Onu sinirlendireyim derken eğlendirmiştim hemde gecenin saat üçünde ! Biz kendimizi kaptırmıştık ki bir kaç kişi gelip bizimle horon tepmeye başladı sonra bir baktım ki bütün mahalle gelmiş . Tabi annem de geldi . Biri ona haber vermiş olmalıydı . Annemi görünce durdum tabi çünkü gözleri ile tehditkar bakıyordu .

Benim durmamla Murat Bey de durdu . Ben ellerimi çektiğimde annem bana doğru gelmeye başladı . Ben ne yapacağını merak ederken karşımda durdu . Yutkundum . Ona bakarken kolundan tuttuğu gibi beni sürüklemeye başladı . Başımı çevirip Murat a baktığımda öylece beni izliyordu .

Gelip kurtarsana ! Odun !!!

Kurtarmak bir yana sokaktan çıkana kadar beni izledi . Arkadakiler müziği kapatıp giderken beni annem zorla götürüyordu . Sanırım bu gün çok kaşınmıştım . Bana öyle geliyor ki bir gün terlik yiyeceğim .

Eve geldiğimizde annem beni odama götürdü . Bana bir sürü şey söyledi . Peki ben dinledim mi ? Hayır . En son duyduğum şey " Buse tuvalette git şu kıza bak " dedi . Ayağa kalkıp lavabonun önüne geldim . Kapıya vurdum ama ses gelmiyordu . Bende hunharca vurmaya başladım .

Kapı birden açılınca zaten açık olduğunu gördüm . Bu kız mal ! Kafasını duvar a koymuş uyuyor . Üstü giyiniliydi çok şükür .

Onu tutup kucağıma alamayacağım için su doldurup besmele çekip yüzüne serptim ama uyanmadı . Bende başını eğip tasın içine soktum . Nefes alamayınca birden kendini geriye doğru attı . Öyle yapınca kafasını duvara vurdu . Ben gülerken o acı çekiyordu .

- " Manyak mısın kızım ?! " diye hiddetlendiğinde "  heee manyağım . Kalk kızım yatakta uyu . " dediğimde etrafa baktı sonra ayağa kalktı . Odama geçtik ve yorganları çektik . Buse ablamın yatağında yatıyordu . Ablam evli olduğu için bazen gelirdi ve kalmazdı bile . Bende kankama verdim . Patantini aldı yanlız . Öyle bir uyuyor ki aralıksız . Sanırsın hiç uyumamış .
 

Sabah namazına kalkıp abdest aldım . Namazımı kıldıktan sonra işlediğim günahlar için tövbe ettim . Açık olabilirim ama bu namaz kılmama engel değildi . Lise yıllarımda beri kılıyordum . Biliyorum Murat in eline falan dokunmuş ve gözlerine bakmıştım . Günah tı . İnkar edemezdim . Günahkar bir kuldum bende .

Ben dualar ederken hayırlısını istedim sonra seccadeyi katlayıp masamın üstüne koydum sonra da balkona çıktım . Esen rüzgar tenimi okşarken toprak kokusunu bir kere daha içime çektim . Sandalye ye oturup güneşin doğuşunu izledim . Hava öyle güzeldi ki saatlerce burada durup izleyebilirdim . Ben seyre dalmıştım ki Buse gelmiş ve gözlerini ovalıyordu .

- " Napıyon ? " derken esniyordu . Bu kız uykuya doymuyor .

- " Öyle kendimi dinliyorum . " dediğimde gözlerini biraz daha açıp diğer sandalye ye oturdu .

- " Biz mezun olduk ama iş bile araştırmıyoruz . Ne yapacağız ? " dediğinde benimde aklıma takılmıştı . Ben kendimi eve kapatmıştım . Öğretmen olmama rağmen hala atanamamıştım . Özel okullarda da çalışabilirdim . Bir ay sonra listeler düzenlenecek . Belkide o zaman atanabilirdim .

- " Bir ay daha bekleyelim . Yeni atamalar olacak . Belki biz atanırız . " dediğime derin bir iç çekti .

- " Ya bu sene atanamazsak ? " dediğinde " Nasip " dedim . Öylece bir kaç dakika oturup dışarı bakmaya devam ediyorduk ki elinde benim liseden kalma teyibimle gelen doktor bey i gördüm .

Ben ona bakarken başını kaldırıp balkona baktı . Beni görmesi ile gülümsedi ve başını eğip apartmana doğru ilerlerken bizim sarışın apartmandan çıktı . Lan bu kız dayak istiyor . Murat ı süzerken o bişey demeden geçip gitti . Nihah diye kısa bir gülüşü ağzımdan kaçırınca sarışın bana baktı . Sırıttım . Yakalanırsam üste çıkmaya çalışırım .

Ben ona o bana dik dik bakarken kapı çaldı . Hemen ayrıldım ve hızla kapıya yöneldim . Kapıyı açtığım gibi kolumdan tutup beni çekti . Ardından kapıyı kapattı .

- " Dün kü hallerin neyin nesiydi ? " diye sorduğunda beni köşeye sıkıştırmayı başarmıştı ama çareler tükenmez .

- " Biraz eğlenmek istedim . Ne var bunda ? " dediğimde yalandan gülümsedi .

- " Bende yuttum . Bal gibi beni mahalleye rezil etmek istedin ama planın geri tepti . Millet oynamaya dünden hevesli olduğu için bu plan işe yaramadı . Neyse inanmış gibi yapayım . Al bunu unuttun kaçarken . " dediğinde sinirlenmistim . Bu kadar zeki olmak zorunda mı ? Ah tabi o bir doktor ! Dersine çalışıp geliyor .

Elinden teyibimi aldıktan sonra içeri girmek için arkamı döndüğümde konuştu .

- " Küçük pandalar hep sevilmeyi ister . " diyince birden ona döndüm . Bu benim siyah defterimdeki kapağımdaki söz ! Çıldırmış bir vaziyette ona bakarken eğilip fısıldadı " Oysa ben acı çeken panda . Bir gün sevdiğim adama bu defteri vereceğim . Rimellerim aksa bile . " dediğinde yerin dibine girdim galiba .

Yüzüm kıpkırmızı olunca gülümsediğini gördüm . Gıcık !

- " Se-sen nasıl okursun onu !!? " diye bağırdım da gözlerini başka bir yöne çevirdi .

- " Kızlar defterlerini kaybetmemeli yoksa benim gibi gıcık yakışıklılar onu bulur ve okur sonra da her cümlesi aklında kalır . Vakti geldiğinde cümleler den alıntı yaparlar . " dedi sanki bir ders verme edasındaydı . O öyle konuşurken kafasını bana eğdiği için anında kafasına kafamı geçirdim .

O eliyle kafasını tutarken " BENİM GİBİ KIZLAR DA OSMANLI'DAN KALIR . GELİP KAFA ATAR ! DİKKAT ET . " dedim .

Eliyle başını tutarken " BENİM GİBİ ERKEKLER DE BU KIZLARI ALIR . " Dediğinde dizine bir tane geçiriyordum ki engelledi . Sonra bir anda bana sarıldı . Ben ona vurmaya çalışırken  " Senin gibi kızları bilmem ama GALİBA BEN SENİ .....BEĞENDİM . " diyince bir an seni seviyorum diyecek zannettim . Kalbim yerinden çıkacak diye korktum .

- " Ben seni beğenemedim . Sen git sene !! Hastalar bekler . " dediğimde bana baktı .

- " Benim ilk hastam sensin . "




Teyzeler Örgütü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin