Yanlışlıkla yayımladım . Bitirmemiştim .
Bu gün normal bir gün ama yaşadığım şeyler pek de normal değildi . Annem elinde kına kıyafetim ile dolanıyordu . Arkadaşlarına gösterirken sinirlerim gerim gerim geriliyordu . Biraz sonra patlayacagımı hissederken yanımdaki abla bana kısır uzattı . Aldım ve sinirle ağzıma tıktım . Eğer bişeyler yemeseydim bağırıp şu kına giysisini yırtardım .
Hani vazgeçmişti ? Söyleyemedi ! Ve beni mecbur bıraktı . Papucumun doktoru ! Hala nasıl doktor olduğuna inanamıyorum . Gerçi şuan staj yapıyor ama beni sinir ediyor .
Elimdeki kısırı yiyince oradaki küçük keklerden aldım . Sinirle yerken bir yandan da ağlamamaya çalışıyordum . En sonunda ağlayacağımı fark ettiğimde bütün tabağı önüme çekip yemeğe başladım . Yerken ağlıyordum da . Herkes şok olmuş bana bakarken ağzıma bir tane daha tıkmaya çalışıyordum . Neyin inadıydı bu ? Ağlıyorum işte !
- " Kızım niye ağlıyorsun ? " dedi alt komşumuz Figen abla . O bana soru sorarken ben daha çok ağlamaya başladım sonra cevap vermek için çiğnediğim lokmayı yuttum .
- " Ke...kek çok güzel . " dediğimde hepsi gülmeye başladı . Onlar gülerken ben bir yandan hala yiyordum . Bir müddet sonra annem ' yeter artık yeme ' diyerek aldı . Tabak ta sadece 3 kek kalmıştı . Ben daha çok ağlamaya başlayınca hemen önüme koydu .
- " Al ye ! " dedi ve önüme koydu . Hepsini bitirince boş tabağa bakmaya başladım . Figen abla birden önüme ıslak kek dolu bir kutuyu çıkarınca şok içinde ona baktım .
- " Ye canım . Sana getirmiştim zaten . " dediğinde sessizce teşekkür edip ona da daldım . Bir iki tane yedikten sonra kapı çaldı . Elimdeki kutu ile aģzımdaki çatalla kapıya gittim . Açtığımda Murat gelmişti . Ona sinirle bakarken o üzgün bakışlarını yolladığını zannederken bir anda elimdeki kutuya baktı . Gözleri kocaman oldu ve elimden bir anda kaptığı gibi aldı .
- " Ver lan kekimi !! " diyerek apartman da bağırıyordum .
- " Sen nasıl bunu bensiz yemeği planlarsın ?! " dediğinde beni iterek bir anda içeri girdi . Mutfağa koştu ve çatal alıp yemeğe başladı . Ben ona vururken o yemeğe devam ediyordu . Bizim sesimize gelenler şaşırırken o gülümseyerek yiyordu . Sırtına yapıştırdım .
- " Onu bana Figen abla yaptı ! Ver sene ! "
- " Kavga edeceğinizi bilseydim diğer kutuyu da verirdim . " dediğinde gözlerim açıldı . Ne ? Diğer kutu da mı var ?
- " Dur getireyim . " dedi ve içeri gidip hemen alıp geldi . Bana uzattığı sırada Murat hızla aldı . Boş olan kutuyu bana bıraktı . Ulan şimdi görürsün ! Tam tekmeyi geçirecektim ki kutuyu açıp " Beraber yiyelim . " dediğinde ağzım şok içinde açıldı . Odunluktan prensliğe doğru bir yol mu vardı da ben göremedim ? Herkes içeri gitti ben ve Murat hariç . Islak keki yerken bir yandan onu izliyordum . Keke odaklanmışdı . Başını bile kaldıramazken içimden geçenleri dökme zamanı geldi diyerek kendime gaz verdim .
- " Neden atmadın hala ? " dediğimde beni duymamış gibi yaparak yemeğe devam ediyordu .
- " Yapamadın dimi ? Bencillik . Senin bu yaptığına bencillik denir ! " dedim sinirle ama o hala sessiz ve yemeğe devam ediyordu . Acaba ben mi içimden konuşuyorum diye düşünürken çatalı bıraktı ve bana döndü .
- " Seni kurtaracak bir doktor kocaya ihtiyacın var . " dediğinde hemen lafını bölerek " Berke de doktor olacak . " dedim boş bulunarak . Oysa o ima ettim zannetti ve gözlerime baktı . Ben varya odunum . ODUN !!
Gözlerime bakarken sinirlendiğini anlamıştım . Hemen bir taktik bulup üste çıkmam lazımdı . Kolumu sandalye nin gerisine atıp yaslandım . Bari rahat gözükeyim dedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teyzeler Örgütü
ComédieDİKKAT !! BU ÖRGÜT GİZLİ BİR ÖRGÜT OLUP BİR KIZ TARAFINDAN DEŞİFRE EDİLMİŞTİR . GİZLİCE OKUYUN :D . VE SESSİZCE GÜLÜN .