Uyandığımda yanımda bir boşluk gördüm . Öyle bir oturdu ki içime ne olduğunu anlayamadım . Yoksa dün bana kızdığı için mi gitti ? Diye düşünmeye başladım . Harbiden kızdı mı ? Dün bana kağıdı imzalatırsın derken boşanma dan bahsetmişti . Yok ya olamaz .
Yataktan kalktım ve gözlerim doldu . Haklı tabi . Çocuğa hiç seni seviyorum demiyorum ki . Üstelik kocam . Yanlız uyanmak çok koydu bana . Burnumu çektim ve yere oturdum . Ne yapacağım şimdi ? Çocuk benden bıktı ! Herkes bu adamın peşinde benim yaptığıma bak . Resmen kaçıyorum . Gözlerimdeki yaşlar akın etmeye başladı .
- " Eda ? " diyen Murat ın sesini duyunca başımı kaldırıp baktım . Üzerini giyiniyordu . Ne ?! Bir dakika o oda mıydı ? Bir anda ayağa kalktım .
- " Neden ağlıyorsun ? " diyerek bana yaklaşınca ben gözlerimi sildim .
- " Ne ağlaması ? " dedim hemen .
- " Neye üzüldün bu kadar ? " diyip sarılınca öylece kaldım . Yaw sen ne güzel kokuyon ? Sarıldığımı sonradan fark ettim . Resmen adama sarılıyordum !
- " Yok bişey . " diyerek benden ayrılmasını bekledim ama ayrılmak yerine daha çok sarıldı .
- " Seni ne üzüyor ? Yoksa burayı mı sevmedin ? " diye masumca sorarken ağzımdan şunu kaçırdım .
- " Seni sevdim . " diye fısıldadıktan sonra gözlerim sonradan kocaman oldu . Ben naptım ?! Öylece donup kaldığımda Murat gözlerime bakacak şekilde bana döndü .
- " Beni sevdiğini söyledin !" Diyerek heyecanla gözlerime baktı . Ben ne yapacağımı şaşırıp kaçıyordum ki beni kolumdan çekip döndürdü sonra da yatağa attı . Ben kaçmaya çalışırken engel oldu .
- " Seviyorsun işte . " diyerek gülüyordu . Alay konusu oldum ya . Onu itmeye çalışırken o beni gıdıklamaya başladı . Gülme krizine girerken " Kuuuzzee-... " diyerek odaya damlası ile yakalandık . Yalandan öksürürken Murat ı öyle bir ittim ki yere düştü . Emir gülme krizine girerken yüzüm mosmor oldu .
Ortamda sadece onun sesi yankılanırken nine imdadımıza yetişti . Emir in kafasına bastonu yapıştırdı . Ben gülmemek için kendimi zor tutarken " Ula senin ha burada ne işin vardur ?! Ayıp değil mu ? Geç aşağı ! " diyince başıyla onayladı . Onlar gidince ben aynen bunu düşünüyordum .
- " Rezil olduk ! " diyip yüzümü yastığa gömdüm . Murat kahkaha atarken yastıktan başımı kaldırıp ona fırlattım . Yastığı tutup gülmeye devam etti . Bir süre sonra ayağa kalktı ve elini uzattı .
- " Bizi bekliyorlar . " diyince derin bir nefes aldım . Evet bizi bekliyorlardı ama ben utanıyorum .
- " Yok ya ben aç değilim . Sen git ye bişeyler . " Dedim . Yüzüme baktı sonra da gözlerini devirdi . Tam bir adım attı ve gidiyordu ki hiç beklemediğim bir anda beni kucağına aldı . Koşarak beni odadan çıkardı . Ona bir iki tane yapıştırabildiğim için sinirimi atmış değildim .
Beni mutfağa götürüp bıraktı . Sofra daki herkes bana bakınca yerime sindim tabi . Herkes e sessizce çay koyup yavaş yavaş kahvaltı yapmayı başarmış olsamda yanımdaki yemek yerken bile beni süzüyordu . Onu dürtünce kendine gelip başını ninesine çevirdi .
- " Nasılsın ninem . " diye bir dönüş yaptı ki buna kuzeni bile güldü . Seviyordu bu beni . O yüzden bana bakıp dalıp gidiyordu . Kendini böyle küçük bir çocuk gibi gösteriyordu ama o nerde çocuk olmayı bilecek bir adamdı .
- " İyiyim uşağum . " Diyip yanaklarını sıkan nine ne kadar da torun sevdalısıydı .
- " Muratum . Odun toplar misun ha bu kızımla . " diyince Murat in gözleri parladı . Sanki ben anlamadım . Heh ! Safız ama o kadar da değil .
- " Toplarız Ninem ." Diyip yanaklarını sıktı . Emir ise bıyık altından gülüyordu . Onu gülmesini kesecek bişey ise dün ki kızdı . İçeri girdiğini gördüğünde dondu kaldı . Kızı beğenmiş olması bunu avantaja çevirme fikrimi ortaya çıkardı . Şimdi bittin der gibi baktım .
- " Günaydın . " dedi sessizce .
- " Günaydın kizum gel otur . " dedi nine . Nine dediğine bakmayın aslında Murat ın annanesi ama nine de diyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teyzeler Örgütü
HumorDİKKAT !! BU ÖRGÜT GİZLİ BİR ÖRGÜT OLUP BİR KIZ TARAFINDAN DEŞİFRE EDİLMİŞTİR . GİZLİCE OKUYUN :D . VE SESSİZCE GÜLÜN .