16 . Bölüm

2.2K 203 47
                                    

Bu gün nasıl bir gün kestiremiyordum ama üstüme bu gelinliği giyince kendimi başka biri gibi görüyordum . Sanki bu oturan ben değildim . Üzerinde bir sürü işleme olan ve kabarık gelinlik beni hiç temsil etmiyordu . Buse saçlarımı dağınık bir kuaför topuzu yapıyordu . Aynaya bakarken bir çok şey fark ettim .

Daha önce hiç bu kadar kendimi kötü hissetmemiştim . Üzerimdeki ben değildim . Şu beyaz beni boğarken Buse " Çok güzel oldun . " dediği gibi ağlamamak için kendimi zor tutuyordum . Dudaklarım titrerken sessiz kaldım . Ben bu elbisenin içinde hiç te güzel değildim . Neden kabarık bir gelinlik giymek zorundayım ki ? Bu soruyu anneme sorduğumda " Gelin olduğun belli olsun . " demişti . Kabarık ve ağır bir gelinlikle mi belli olacaktım ?

Bunlar çok saçma !

Buse saçımı yaptıktan sonra karşıma geçip eğildi . Ona bakışlarımı çevirdiğimde " Üzülme . " dedi . Üzgün olduğum bir takım şeyler vardı ama bu gelinlik bana ağır geliyordu . Neden kimse bunu fark etmiyordu ?

Ben Buse ye bakarken kapı açıldı . Başımı çevirdigimde annem bana bakarak yanıma geldi .

- " Senin yüzünde niye makyaj yok ? " diyince sinirlendim .

- " Yapmayacağım ! " dedim ve önüme döndüm . Makyaj gibi saçma şeylere inanmıyorum . Neden herkese makyajlı yüzümü göstereceğim ? İstemiyorum . Hele ki dudaklarıma o berbat ruju sürmek dahi istemiyorum .

- " Beni delirtme ! Buse şuna makyaj yap . " dediğinde sanki yüzüme tükürür gibi şuna dedi . Hitap ettiği şuna kelimesi kalbimi deşti geçti .

- " İstemiyorum . Karışma bana . " dediğimde sinirlendi . Bir hışımla odamdan çıktı . Ayna ya baktığımda kendimi yorgun hissettim . Kalbim tükenmişti sanki .

Buse omzumu sıvazlarken bu sefer ablam geldi . O çok değişmişti . Onu gördüğüm anda üstündeki elbise dikkatimi oldukça çekti çünkü öyle bir elbise giymişti ki beni gölgede bırakacak bu kırmızı elbise parlıyordu . Gülümseyerek tam karşıma geçti . Dudağındaki Ruj la gülüyordu .

- " Eda . Canım bunu senin için aldım . Düğünden sonra aç lütfen . " dediğinde hala neden geldiğini merak ediyordum . Düğün için annem zorla çağırmış olmalıydı . Yoksa niye gelsin ki ? Uzun zamandır görmüyordum zaten .

- " Canım almayacak mısın ? " dediğinde sinirlendim ve ayağa kalktım . İşaret parmağımı ona doğrultum .

- " Bana canım deme ! Bir kere ağzından kardeşim lafı çıkmadı !! " diye bağırdığımda güldü .

- " Eda biz çok farklıyız . " derken bana büyüklüğü zenginliği ile göstermeye çalışarak kendine baktı sonra da bana baktı . Ulan ! Böyle insanlardan nefret ederken neden ablam neden ?!

- " Doğru sen para içinde yüzüyorsun !" Dediğimde sanki komik bişey söylemişim gibi gülmeye devam etti .

- " Aptallığın benim suçum mu ? " dedi alay ederek . Sinirlerime hakim olmaya çalışarak " Defol ! " dedim . Gülümseyerek odadan çıktı . Sinirden yastığımı alıp ağzıma kapatıp bağırdım . Böyle insanların içinde normal olmak kolay değildi . Pek te normal değilim ama en iyisi benim bence !

En azından pijamalarımla mutluydum . Şimdi ne işim var benim bu süslü gelinlikle ?! İçindeki ben olmadıktan sonra neye yarar ki giydiğim şeyler ?

Bir anda yastığı atıp ayağa kalktım . Derin bir nefes aldığımda Buse bana korku ile baktı . Oda anlamıştı .

- " Aklında ne var ? " dediğinde gülümsedim .

Teyzeler Örgütü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin