####### MURAT #####
İznim bitmişti . İlk defa ayrılmak bu denli zoruma gitmişti . Hani ağlamamak için göz yaşlarınızla savaşmak zorunda kalırsınız ya . İşte ondan daha kötü . Uçaktan inmeme bir kaç dakika vardı ve benim göz yaşlarım daha fazla dayanamadı . Aktılar . Yanımda oturan yaşlı teyze bana baktı .
- " İyi misin oğlum ? " dedi ama cevap veremedim . Her kelime boģazıma takıldı . İçim bir yangın yeri misali yanıyordu . Kaybetmekten korktuğum kişi sayısı daha da artıyordu .
- " Biri ni mi kaybettin ? " dedi yaşlı teyze . Derin bir nefes aldım ve teyze ye döndüm .
- " Y..yok . Eşim hamile ve bu hamilelik çok zor . Onu orada bıraktığım için üzülüyorum teyze . " dediğimde bana naif bir şekilde baktı .
- " Üzülme oğul . Dönersin . " dedi ve gülümsedi . Gözyaşlarımı sildim .
- " Saol teyze . " dedim . Gülümsedi ve bana bir anne şevkati ile baktı .
Bir kaç dakika sonra uçak Hatay a indi . Hatay dan kışlaya geçtim . Kışlaya girince bir kaç arkadaş beni görünce hemen yanıma geldi . Biraz sohbet ettik sonra doktor giysimi giyip depo ya indim . Depo daki ilaçları kontrol etmeye başladım .
Bir kaç ilaç ı attım çünkü bazıları çok eskiydi . Burada olmaları bile büyük bir tehlikeydi . Bu karakolun altında yaralanan askerler vardı . Onların günlük ilacını verip değerlerini kontrol ediyordum . Bir gün dağa çıkan bir kardeş geldi . Onunla bol bol muhabbet ettik . Bana süreki tank sürdüğünden bahsediyordu . Bende merak etmiştim . Buradan izin almış ve öğrenmeye başlamıştım . Bir sürü düğme olmasına rağmen yinede çok iyi atış yapıyordum . Bir ara beni almak istediler sonra başka doktor olmadığı için vazgeçtiler .
Gece tank süren arkadaş bana ailesinden söz ederken bir bomba sesi duyuldu . Bağıran erkek sesleri ile koşarak merdivenleri çıktım . Merkez dekiler yerde yatıyordu . Etrafta çok kötü bir koku vardı . Hemen burnumu tıkadım ve önlük ile örttüm . Askerler teker teker bayılmaya başlayınca koşarak aşağıya geri döndüm . Kapıyı kapatıp merdivenlerden hızla indim .
- " Ne oluyor doktor ?! " diyen tank süren arkadaşa gaz maskelerinden birini attım . Diğerini kendim taktım .
- " Çabuk tak . Yukarıya bomba atmışlar . " diyince hemen taktı ve yataktan kalktı . Kırık olan bacağı ile merdivenlerden çıkmaya başladı . Peşinden koştum .
- " Sen dur . " dediğimde dinlemedi ve hızla çıkmaya çalıştı .
- " Tank a koş ve dağın neresi rast gelirse vur . Bende tüfekle az ileridekileri vuracagim . " dedi .
Dediğini yapıp tank a koştum . Bir kaç silah sesi ile daha da hızlandım . Yerde yatan kardeşlerin üstünden atlamak en berbat duyguları yaşattı . Tank ın içine girip derin bir nefes aldım . Tank ın ucunu sağa sola çevirip rast gele vurmaya çalıştım . Tank ı iki kişi sürer . Biri gözcülük eder diğeri ise ateş ederdi ama nerdeyse bütün karakol bu duman yüzünden uyuyordu .
Vurduğum yerlerden gelen çığlıklar kulaklarımda yankılanıyordu . Dakikalar içinde sesler kesildi . Tank ın kapağını açtığımda etrafa canlı bir şey göremedim .
- " Ahmet !! " diye bağırdım . Etrafa baktığımda bu karanlıkta onu görmek için kendimi zorluyordum .
- " Emmi oğlu !! " diyince tank dan aşağı atladım . Sesin geldiği yöne koştum . Maske yi yere atıp onun yanına hızla ulaştım . Bir duvar a dayanmış derin nefesler alıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teyzeler Örgütü
ЮморDİKKAT !! BU ÖRGÜT GİZLİ BİR ÖRGÜT OLUP BİR KIZ TARAFINDAN DEŞİFRE EDİLMİŞTİR . GİZLİCE OKUYUN :D . VE SESSİZCE GÜLÜN .