Arkadaşlar öncelikle merhaba. Bu bizim wattpad 'de paylaştığımız ilk hikayemiz. Sizcede hikayelerde bir tarafın masum olup bir tarafın playboy olması, bir tarafın güçlü diğer tarafın güçsüz olması ya da hikayenin başında kadının aşkından öldüğü ama adamların aşkını geç anladığı senaryolar sizcede SIRADANLAŞMADI MI? Bizde sizler gibi uzun zamandır wattpad okuyucusuyuz bizde farklı bir şeyler yazmak istiyoruz umarız başarılı oluruz. Bilmeden kırdığımız kişiler olur ise şimdiden affola.
Zeyymii-Afro
-DEFNE ACAR-
22 yaşında Aydın'ın varlıklıklı ailesinin 3 çocuğundan biridir. İkiz erkek kardeşi (Deniz) ve bir kız kardeşi (Derin) vardır. İlkokul ve liseyi Aydında okudumuştur. Kardeşi Deniz ile birlikte Kocaeli Üniversitesini kazanmış ve Kocaeli'ye yerleşmiştir. Defne kendi kuralları olan idealist ve hırslı bir kadındır. Daha önce yaşadığı başarısız bir ilişki yüzünden ilişkilerinde daha çok mantığını ön planda tutar ve ilişkide kendi sözünün geçmesini ister. Hikayemizin güçlü kadını.
-ÇAĞIN YAMAN-
29 yaşında. Ailesi Kocaeli'nin tanınmış ailelerindendir ailenin iki oğlundan büyük olanıdır. Çağın başarılı bir iş adamıdır. Bir erkek kardeşi (Çağdaş) vardır. Annesini seneler önce beyin tümörü'nden kaybetmiştir. Kendine ait bir reklam şirketi vardır. Çağın sert, ilişkilerinde kadına değer veren ama kendi sınırlarının aşılmasını istemeyen bir adamdır. İlişkilerinde aşk ve tutkuyu ön planda tutar. Hikayemizin güçlü ama playboy olmayan erkeği.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKLINA SOR (ASKİDA)
Lãng mạnSİZDE PLAYBOY ERKEKLERDEN, AŞKTA GÜÇSÜZ KADINLARDAN SIKILMADINIZ MI? Bu hikayede aşk, hırs ve mantık, bolca kahkaha ama en önemlisi; GÜÇLÜ KADINLAR VAR. Kitabın tüm telif hakkıları saklı ve bize aittir.