3.BÖLÜM

193 9 0
                                    

Bugün yine her zamanki gibi yoğun bir gün geçirdim. Ama mesleğimi sevdiğim için mesleğimin getirisi olan yoğunluk bana tatlı yorgunluk olarak geliyordu. Hele ki her yeni güne yeni bir canlının dünyaya gelmesine yardımcı olmak çok muhteşem bir duygu.

Ben odamda yine kendi düşüncelerime dalmış otururken. Odamın kapısı çaldi, daldığım düşüncelerime ara verdim ve kapıya bakıp girin dedim. Kapı açılınca içeriye babam giriş yaptı. Kendisi hem hastanemizin başhekimi hemde sahibi olur. :))

Babama bakıp ;" hoşgeldin baba hayırdır bir sorun yok ya diye sordum. "Oda bana bakıp gülümsedi ve "hosbulduk oğlum hayır sorun yok mesain bitmesine rağmen çıkıp yanıma uğramayınca merak ettim ben gelip bir seni göreyim dedim."

Bende "Kusura bakma baba düşünürken zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım. Hazırlanıyorum şimdi ama bu akşam arkadaşlara sözüm var onlarla dışarı çıkacaktım." Dedim. Babamda "tamam evlat o zaman ben kalkıyorum."deyip ayaklandı tam çıkarken " çağdaş bu ara abinle konuştunmu hayırsız aramıyor 2 gündür artık akşam ben arayacam, bayadır göremiyorum da " dedi.

Bende "bugün konuştum baba biliyorsun bu aralar yoğun biraz, hem şu son imzaladığı reklam anlaşması için tehtid almıştı onlarla ugrasiyor." Dedim.

Babam derin bir nefes alıp " ben unutmuşum bide o olay vardı. Halledebildimi o olayı başı dertte değil, değil mi?" Diye sordu.

Bende hemen "yok baba abimi bilirsin böyle adamlara papuç bırakmaz. Hem ahmet abiyle konuşmuşlar halledeceklermiş. Sen takma kafana hem çok önemli birşey olsaydı abim sana danışırdı. " deyip babamı rahatlatmaya çalıştım .

Oda nefesini bırakıp "peki madem öyle diyorsan. Ama mutlaka beni de gelişmelerden haberdar dedin." Dedi.

Bende hafif bir tebessümle "tamam baba sen merak etme hadi ben toplanıp çıkıyorum seninde eve bırakayım mı".diye sorunca "yok evlat benim biraz daha işlerim var sen çık "deyip odadan ayrildi.

Bende toparlanıp sekreterime çıktığımı söyledim ve arkadaşlarla anlaştığımız restoranta doğru yola ciktim.
****

Arkadaşlarla yemeklerimizi yiyince biraz eğlenmek için space bara geçtik. Böyle ortamlara çok gelemesemde arkadaşlarla gelince eğlenmeyi seviyordum.

Bara gelince emir, can, erdi ve ben bara geçip oturduk. İçkileri içmeye başlayınca can ve emir her zaman ki eğlenceli halleriyle konuşmaya başladilar.

Emir "hadi ama gençler böyle oturmayami geldik bakın etraf güzellerle dolu kestirin gözünüze birilerini de zamanımız daha eğlenceli geçsin." Dedi.

Can'da yandan bi sırıtışla "dostum ben kendime bir ateş buldum musaadenizle yanmaya gidiyorum."deyip göz kırptı ve dans edenlerin arasına karıştı.

Onun bu söylediğine hepimiz kahkaha atmaya başladik. Aradan bir 5 dakika sonra

emirde "beyler bende bir affetti devran gordum. Hatta görmekle kalmayıp gözlerimle yedim " dedi.

Onun bu hallerine gülüp "oğlum sen hiç akillanmayacak misin kaç yaşına geldin daldan dala atlamayı bırakmadım." Dedim.

Emirde sinsi bir sırıtışla "hadi ama dostum ben daha çok kadınların benim engin tecrübelerimden yararlanması için uğraşıyorum. Ama sen bu söylediğinle kırıyorsun beni."dedi son cümlesinde sesini kırgın gibi çıkartarak söylemişti.

Bu söylediğine erdi de kahkaha atıp " hadi oradan ben ayran gönüllüyüm demiyor da kadınlara iyilik yapıyormuş bak sen bizim playboya"dedi.

Bu söylediğini bende onaylayinca Emir "sizin sohbetinize doyum olmaz ben afettime gidiyorum."deyip. İçkisi elinde yanımızdan uzaklaştı.

Onlar gidince erdiyle bende biraz daha sohbet ettik. Bir süre sonra erdi yanına gelen esmer güzelle sohbete dalınca bende bara arkamı dönüp içkim elimde etrafı seyretmeye başladım.

AKLINA SOR (ASKİDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin