Büroya gelince esra ya selam verip direk masama geçtim ve son haftalarda ilgilendiğimiz dava dosyasını incelemeye başladım.
Aslında ahmet beyle birlikte davayla ilgili çok güzel bir dosya hazırlamıştık. Ama ben yinede tekrar üzerjinden geçip ahmet beye teslim edecektim. Bir kaç saat dosyayı inceleyip herşeyin tam olduğuna emin olunca ahmet beyin odasına gidip dosyayı teslim etmek için masamdan kalkıp odaya doğru gittim.
Odaya yaklaşınca içerideki konuşmaların seslerinin geldiğini farkedip daha sonra gelmek için tam arkamı dönmüştüm ki, içerideki konuşmaya kulak misafiri olmak zorunda kaldım ve içerdeki misafirin söyledikleri sinir kat sayımı en yükseklere çıkmasına neden oldu.
Hayatım boyunca önyargıdan da, bilip bilmeden önyargı yapan insanlardan da hep nefret etmişimdir. Ama böyle insanları tanımadan önyargılı davranıp kendini beğenmiş, ukala olduklarını söylemeden de duramayacam.
Bu sinirle gitmekten vazgeçip kapıyı çaldım. Ahmet beyin gir komutuyla kapıyı açıp içeriye girdim. Ahmet bey beni görünce yüzüne kondurduğu hoş gülümsemeyle "defne buyur birşey mi vardı ?"diye sordu. Bende yüz ifademi düzeltmeye çalışıp "dava dosyasının üzerinden tekrar geçtim ufak tefek duzenleme yaptım bence dosya tam bide siz kontrol edin diye getirdim." Dedim.
Ben direk ahmet beye bakarken izlendiğimin de farkındaydım. Ama bu sinirle yüzüne bakarsam bakislarimdan direk ateş cikaracagimdan emindim. Malesef ki bende o gözlerine bakınca ne düşündüğü anlaşılan insanlardanim.
Ahmet bey dosyayı almak için uzanırken bi yandan da "sen tamam diyorsan bence bi sorun yoktu" dedi. Ve bu dedigiyle aslında istediğim fırsatı da vermiş oldu çünkü biliyorum ki bu odadan hiç bişey söylemeden çıkarsam kendi kendimi yerim.
Bende yandan bi gülüşle ilk kez misafire döndüm ve direk gözlerine bakarak " olur mu ahmet bey dosyayı inceleyin sonuçta ben sadece stajyerim tam avukat sayılmam " dedim. Bunu söylememle ukala beyimizin yüz ifadesinde istediğim değişim oldu ve bingo. Sonra tekrar yüz ifademi toplayıp ahmet beye döndüm onunda yüzünde mahçup bir gülümseme vardı. Hemen yüzüne hoş bir gülümseme takinip " olurmu öyle şey bence herşey tamdır,seni masafirimle tanıştırayım " diyerek olayı hem toparlamaya hemde kapatmaya çalıştı.
Bende hiç bozuntuya vermeyip yapmacık bi gülümsemeyle "tabi" deyince, "yakın arkadaşımj çağın aynı zamanda müvekkilimde olur kendisi" daha sonra bay ukalaya dönüp " defnede stajyerim ama simdilik, mezun olunca kesinlikle kendisini kaçırmayı düşünmüyorum böyle zehir gibi avukatlara her zaman ihtiyaç var" dedi.
Ahmet beyin bu söylediği hoşuma gidince yuzume gerçek bir gülümseme oturttum. Bende tanışma faslını eş geçer gibi hemen ahmet beye hitaben "Teşekkür ederim ahmet bey bende sizin gibi başarılı birinin yanında olmakta mutluyum"dedim.
Ahmette bey de söylediğim sözden memnun oluyor bunu yüz ifadesinden anladım. Biz karşılıklı gülümserken, boğaz temizleme sesiyle ukala beye döndük .
Yüz ifadesini tam çözemesem de sanırım onu takmiyor olmama sinirlenmiş kaşları çatık bakıyordu. Ama biz dönünce hemen yüz ifadesi topladı ve "Memnun oldum defne hanım" deyince bende boş bir yüz ifadesi takinip " bende beyfendi" dedim. Daha sonra hemen ahmet beye dönüp "benden bir istediğiniz yoksa çıkabilir miyim?" diye sordum. Ahmet bey sanki gülmemek için kendini zor tutar bi yüz ifadesiyle " tabi defnecim çık sen sonra görüşürüz " dedi. Bende gülümseyip "görüşürüz" dedim ve çıkmak için kapıya doğru döndüm.
Çıkmadan son kez ukala beye dönüp bakınca gerçekten bu tavrıma sinirlendiği yüz ifadesinden belli oluyordu. Bu durum keyfimi yerini getirince sinsi bir bakış atıp direk odayı terk ettim. Odadan çıktığım gibi kendimi tutamayıp gülmeye basladim oh gerçekten olaylar tam istediğim gibi gitti nasılda bozdum adamı. Odadan çıkarken ki yüz ifadesi çok iyiydi. Aslında yüzüne bakınca öyle kendini beğenen bir tipide yok 30lu yaşların başlarında yakışıklı ciddi bir adama da benziyor ama her zaman ki gibi hiç bişey dış görüntü gibi olmuyor işte .
****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKLINA SOR (ASKİDA)
RomanceSİZDE PLAYBOY ERKEKLERDEN, AŞKTA GÜÇSÜZ KADINLARDAN SIKILMADINIZ MI? Bu hikayede aşk, hırs ve mantık, bolca kahkaha ama en önemlisi; GÜÇLÜ KADINLAR VAR. Kitabın tüm telif hakkıları saklı ve bize aittir.