TEKRARDAN MERHABA ARKADAŞLAR YENİ BOLUMLE KARSİNİZDAYİZ BU BİZİM İLK KİTABİMİZ GERÇİ DEVAMİ GELİRMİ BİLEMEM O YUZDEN BUYUK HEVES VE İSTEKLE YAZMAYABBASLADİK. SİZDE BİZİ KİRMAYİP YORUM VE VOTE ATARSANİZ COK SEVİNİRİZ..
SİMDİDEN İYİ OKUMALAR UMARİM BEGENİRSİNİZ. HERKESE TEŞEKKÜRLER
ZEYYMİİ-AFROO
*******Bazı zamanlar vardır. İnsanın kendini huzurlu hissettiği hiç vazgeçmek istemediği. Hatta rahatı bozulunca elinden şekeri alınan çocuk gibi yerinde zıplayıp bana ne ya bana ne demek istediği anlar.
İşte benimde en huzur bulduğum anlardan biri de uyuduğum zamanlar.
Telefonumun ısrarla çalmasına aldırış etmeyip uyumaya devam etmek istiyordum. Ama Sonunda seksi Shakira'min sesine dayanamayıp gözlerim kapalı baş ucumdaki telefona uzandım.
Daha önce size Shakira hayranı olduğumu söylemiş miydin ah benim ideal seksi kadınım zil sesim bile Skaranin sevdiğim bir parçası.
Telefonu bulunca kim olduğuna bakmadan uzun uğraşlar sonucu açabildim ve "himm" diye cevap verdim. Karşı taraftan neşeli bir sesle bizim kazan dibi konuştu "abicimm uyuyor muydun"diye yüksek sesli konuşunca dun geceki içtikleriminde etkisiyle ağrıyan başımı daha da sızlamasına neden oldu.
Aslında başkası olsa terslerdim ama ben, minik kızıma kıyamadığım için bir iki kere öksürüp sesimi duzelttim. Sonrada yalancı bir neşeyle " evet fındık kurdum şimdi uyandım" diye cevap verdim.
O bu cevabimla o çok sevdiğim kikirtilari eşliğinde "ama saat 2 oldu okula gitmedin mi sen" deyince epey bir uyuduğumu farkettim.
"Bugün okul yok o yüzden gece biraz geç yattım beni boşver siz ne yapıyorsunuz" diye konuyu değiştirdim. Çünkü biliyorum şimdi bir sürü soru sorup duracaktı.
Derinle konuşmayı bitirip telefonu kapatınca yataktan kalktım. Baş ağrıma ilaç almak için mutfağa gitmeye karar verdim. Defne çıkmış olmalı çünkü evde ses seda yoktu. İlaç içmeden önce bir kaç birşey atıştırmak için dolaptan kahvaltılık çıkarttım. Kahvaltı ederken aklıma dün akşam geldi güzel vakit geçirmiştim bizimkilerle, çağdaşla da tanışmam iyi olmuştu. Mesleğinde çok iyi olduğunu bir kaç kişiden duymuştum zaten.
Neyse mutfakta işim bitince biraz hasta ve hastaliklarla ilgili dosyaları incelemeye başladım.
Telefonun melodisiyle kafamı kitaplardan kaldirdigimda saatin bir hayli ilerlediğini farkettim.
Arayanın tolga olduğunu fakedince hemen açtım. "Naber şekerim." Dediğinde yüzümü buruşturmak ve sırıtmak arasında kalmıştım. Yüzümü buruşturmak bu yılışıklık için doğru tercihti.
Şakayla karışık "Lan Tolga bazen bana yavşadığını düşünmüyorum değil. Doğruyu söyle bana mı yürüyon sen?"deyince Tolga ciddi bir sesle; "Allahım şükürler olsun anladı sonunda ona yürüdüğümü anladı bu sırrı daha fazla kalbimde taşıyamazdım artik" deyince.
Bir an ciddi mi diye düşünmedim değil. Çünkü sesi fazla ciddi geliyordu. "Bak Tolga, biliyorsun yani ben kızlara ilgi duyuyorum. Diyeceğim o ki üzgünüm dostum ama bu ilişki olmaz" dedim yine şakaya vurarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKLINA SOR (ASKİDA)
RomanceSİZDE PLAYBOY ERKEKLERDEN, AŞKTA GÜÇSÜZ KADINLARDAN SIKILMADINIZ MI? Bu hikayede aşk, hırs ve mantık, bolca kahkaha ama en önemlisi; GÜÇLÜ KADINLAR VAR. Kitabın tüm telif hakkıları saklı ve bize aittir.