Sabah kalktığımda lavobaya uğrayıp rutin işlerimi hallettim. Odaya dönünce dolaptan abartısız biseyler giyinip hazırlandım.
Bugün denizin sabahtan dersi olmadığını bildiğim için ona dokunmayaya karar verdim. Gerçi gece eve geldimi onu bile bilmiyorum ya neyse.
Ayakkabilarimida hızla giyip arabama atladım. Kısa sürede okula gelince arabamı otoparka park edip derse geç kalmamak için direk fatulteye gectim.
Yoğun geçen 4 saatlik dersten çıktıktan sonra biseyler atıştırmak için gamzeyle her zamanki kafeye geçtik. Hem biseyler yiyip hem sohbet etmeye başladik.
Bir süre sonra gamze bana bakıp güldü ve" defne seninki geldi "dedi. Onun bu söylediğini gözlerimi devirdim. Gamzede "hadi ama çocuk hem yakışıklı hem karizmatik daha ne istiyorsun anlamıyorum ki" deyince bende bezgin bir sesle "gamze bilmiyormuş gibi konuşma ya ben aşk işlerini bıraktım biliyorsun ki kafama uygun erkeklerle ilgileniyorum ama ferdi bana göre tam aşk erkeği hiç gelemem " dedim.
Gamzede beni taklit eder gibi göz devirdi. "Tamam biliyorum da senin bu inadını anlamıyorum yani anladık aşık olduğun adam seni aldatip üzdü de her erkek aynı değil ya baksana çocuğun gözlerine ne kadar aşık sana resmen seni görünce gözleri parlıyor."dedi.
Biz böyle konuşurken ferdinin masamıza doğru yaklaştığını farketip gamzeyi dürttüm "tamam kapat konuyu çocuk yanımıza geliyor "diye uyardim.
Ferdi masaya yaklaşınca bana sıcak bir gülümsemeyle "merhaba defne nasılsın"diye sorunca.
Bende tebessüm edip "teşekkür ederim ferdi iyiyim gamzeyle biseyler atıstırıyoruz" dedim. Bunun üzerine ferdi mahçup bir tavırla gamzeye döndü "selam gamze kusura bakma seni farkedemedim" dedi.
(FERDİ)
Gamzede bu tavrına gülüp "selam önemli değil ferdi ben senin aklının nerede olduğunu biliyorum "deyince ayağına sert bir tekme attim. Bunu beklemeyen gamze aniden yerinde firlayinca ferdi telaşla "ne oldu gamze biseyin mi var "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKLINA SOR (ASKİDA)
RomansaSİZDE PLAYBOY ERKEKLERDEN, AŞKTA GÜÇSÜZ KADINLARDAN SIKILMADINIZ MI? Bu hikayede aşk, hırs ve mantık, bolca kahkaha ama en önemlisi; GÜÇLÜ KADINLAR VAR. Kitabın tüm telif hakkıları saklı ve bize aittir.