INLEIDING

582 11 0
                                    

Hier zit ik dan op het vliegtuig van België naar Santa Barbara, op weg naar een nieuw leven. Ik had het allemaal zo niet gewild maar het moest van mijn moeder. Om het verleden te vergeten wou zij naar een nieuw land gaan wonen. We zijn twee handen op een buik, dus ik hun het haar wel. Nu is het tijd dat ze aan zichzelf denkt. Ik ben bijna 16 dus tijd dat ik een beetje verantwoordelijk word.

Maar eigenlijk wil het echt niet, ik wil bij mijn vrienden en familie blijven, mijn thuis. Je maakt wel nieuwe vrienden zei mijn moeder. Sinds mijn vader zijn 'accident' is er iets verandert in haar, iets in haar ogen, ze stralen niet meer zoals vroeger. Zo zink ik heel de vlucht weg in al mijn gedachten.

Vijf uur later landt het vliegtuig. Mijn moeder en ik nemen al onze valiezen en geloof me het zijn er heel wat! Als we alles hebben, zoeken we een taxi die ons naar het huis zal voeren die mijn moeder voor ons gevonden heeft. Ze had een huis gevonden voor een degelijke prijs, je zal ervan houden had ze gezegd.

Het was inderdaad een mooi groot gezellig huis en met een zwembad! Het was ook niet ver van de kust en de school lag op 10 minuten wandelen.

Overmorgen, woensdag, moest ik voor de eerste keer naar school. Ik had een paar dagen vrij gekregen om mij te kunnen aanpassen. Morgen ging ik naar de plaatselijke muziekschool gaan waar ik me kan inschrijven voor pianolessen. Ik moest morgen ook mijn lessenrooster maken, maar eerst zal ik uitrusten. Ik wist niet dat een jetlag zo lastig kon zijn.. Ik zal morgen ook de stad verkennen is het laatste waar ik aan denk voor ik in een diepe slaap val.

A Whole New LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu