Ben je verliefd op Emma?
What the hell!?
'Nee' twijfel was in mijn stem te horen.
'Ja gast zal wel. Iedereen ziet dat je haar fucking hard wil neuken maar je doet het niet uit respect. En jij hebt geen respect dus ben je verliefd.' Zei die dude simpel.
Tegen wie denkt hij wel dat hij praat.
Ik bal mijn vuisten en neem zijn kraag vast terwijl ik over tafel naar voor buig.
Hij wordt bang. Goed zo.
'Als jij denkt iets over mijn leven te weten heb je het mis! Ik heb ook gewoon emoties! Kben geen debiel!'
Ik haal mijn hand uit en wil hem slaan, maar iemand houd me tegen.
Ik kijk woedend in de ogen van Milan.
'Kom gast we gaan. We willen geen herrie maken hier.' Hij maakt nog een handgebaar om het extra duidelijk te maken.Ik was effen vergeten dat we illegaal in een club waren. We zijn nog te jong..
'Best. Zie ik die kop van die hoerenlul niet meer' spuw ik de woorden uit.
---
Emma was nu al een hele week niet op school. Vandaag was het vrijdag en ging de leekracht meer uitleg geven over het groepswerk.
Ik moest nu dus extra goed opletten omdat Emma er niet was.
Niet mijn sterkste punt.
Opletten.Opletten op meisje dat kon ik goed!
'Iedereen krijgt vandaag de staat die je met je groepje moet voorbereiden!' Die vrouw heeft echt een schaterstem.
Als ze nog lang voortpraat draai ik haar tong in haar maag!!
'Je maakt een volledig verslag van 5 pagina's over de stad. Het folksfeest moet 1 pagina zijn. Wie het beste en leukste volksfeest heeft, mag ook dat volksfeest voor de klas voorstellen. En dan zullen we samen dat volksfeest op school organiseren!' Glimlacht ze trots.
Iedereen begint druk tegen elkaar te praten terwijl de leerkracht blaadjes uitdeelt.
'Dat wordt veel werk! Gelukkig zit ik met een strever in het groepje' grinnikt Milan.
'Wil jij dit aan Emma geven? En haar ook nog uitleg geven? Ga misschien vanavond eens langs bij haar.'
God de leerkracht moest echt niet zo tieren ik had haar ook wel verstaan moest ze normaal praten.
'Geen probleem!' Mijn mond vormt een voldane grijns.
Ik had wel zin om haar eens in haar sexy pyjama te zien. Wie weet gebeurt er vanavond wel veel meer dan alleen een groepswerk.
---
Ik sta voor Emma haar deur klaar om aan te bellen.
Ik ben wel een beetje nerveus. Ookal weet ik niet waarom.
Ik druk uiteindelijk dan toch op de bel.
Anne doet de deur open en vanaf ze mij ziet krijgt ze een glimlach op haar gezicht.
'Niet gedacht van jou hier te zien.' Die glimlach wordt bij ieder woord breeder.
Vreemd.
Ik glimlach een beetje ongemakkelijk. 'Het is voor een groepswerk die we samen moeten maken.'
'O ja' haar glimlach wordt iets smaller, ik denk zelfs dat ik een beetje teleurstelling in haar ogen zie. Maar die herstelt ze snel 'Emma had daar al iets over gezegd. Kom binnen!'
'Emma is boven in haar kamer aan het rusten. Ik zal haar even wakker maken.'
Ik glimlach naar haar.
'Doe alsof je thuis bent!' Roept ze me nog na.
Anne is echt een gastvrije en vriendelijke vrouw! Ik snap waarom Emma zo veel van haar houdt. Was mijn moeder ook maar zo..
Begrijp me niet verkeerd! Ik hou van haar! Ik zou alleen willen dat ze meer thuis is.
'Je mag naar boven gaan hoor.'
'Oke.'
Als ik boven ben zie ik een lange gang met 5 deuren. Nu alleen nog de juiste kiezen.
Maar dat is niet meer nodig want Emma komt uit een deur.
En wow! Ze is inderdaad sexy in haar pyjama!
'Je vangt vliegt.' Gebaart ze naar mijn mond die ondertussen openhangt. Ik zie dat haar wangen toch een licht blos krijgen.
'Jij wordt rood.' Kaats ik terug.
Waardoor ze nog roder wordt. Ik grinnik. 'Wel schattig!' En sexy maar dat zeg ik niet luidop.
'Jaah zal wel. Kom.'
Ze gaat een kamer binnen. En ik volg haar rap.
Als ik haar alles heb uitgelegd over het groepswerk. Wordt ze opgewekt en wil ze meteen beginnen.
'Welke staat hebben we?' Vraagt ze dan ook, 3 keer raden, enthousiast ja!
Die meid moet echt iets aan haar overenthousiasme doen soms.
'Wat zit jij nou te glimlachen!?'
'Euhm niks. Binnenpretje.'
Ze vormt een O met haar mond. En wat zou ik graag haar lippen op de mijne voelen!
'Dus welke staat?' Ik herrinner me eraan dat ik gefocust moet blijven.
'Louisiana, met New Orleans als hoofdstad.'
'Jajaah ik weet wat de hoofdstad is.' Lacht ze. 'Nou ik denk dat wij makkelijk winnen met het beste volksfeest!'
'O ja?'
'Jupp' antwoord ze met een ploppende p. 'Dus beginnen we eraan?'
'Wowowow! Nu al? Echt niet! 1: Het is vrijdag en 2: ik maak nooit mijn huiswerk de dag zelf.'
'Oh ja tuurlijk je domme reputatie vergeten!'
'Wat!?'
'Het is je karakter die telt, want dat is hoe je bent. Je reputatie is hoe anderen denken dat je bent! Wees gewoon je zelf en denk aub voor 1 keer niet aan die fucking reputatie van je' barst ze uit.
Ik kijk haar met open mond aan. 'Je weet niks van me! En toevallig is die reputatie toch wel belangrijk.'
'Best, misschien. Maar het is niet omdat je 1 keer je huiswerk doet dat je geen badboy meer bent en een fucking strever wordt!!' Kaatst ze terug.
Jup. Deze meid heeft duidelijk lef!
'Wist je dat je echt aantrekkelijk bent als je boos wordt? God wat wil ik je graag kussen nu.' Dat laatste zeg ik maar een beetje stiller.
Ik zie dat ze haar best doet om boos te blijven, wat duidelijk mislukt!
'Oh god zwijg toch gewoon. We beginnen.'
Na 1 uur opzoekwerk. Kom Emma haar mama binnen. 'Willen jullie wat te eten?'
'Ja is goed' antwoordt Emma.
'Oke ik zal pizza in de oven steken die is waarschijnlijk klaar binnen 20 minuutjes.'
Emma haar ogen worden groot. 'PIZZAAAAA!!!' Ik lach wat met haar.
'Wat!? Pizza is echt goddelijk!!'
'Uhh meiden en pizza' lach ik nu ook.
Als haar moeder de deur weer uit is, kijkt ze me aan.
'Wat nu weer?'
'Je hebt echt een mooie lach!'
Voor ik het weet liggen mijn lippen op de hare.
JE LEEST
A Whole New Life
RomanceEmma, een 17-jarig meisje verhuist met haar mama van België naar Santa Barbara in Amerika. Niemand kent de reden van hun verhuis. In het begin kent ze niemand maar dat verandert snel als ze tegen een jongen aanloopt. En wat voor een! Eerst kunnen ze...