|Primus & Primuska|

716 47 30
                                    

Jako každý rok stala rudovlasá dívka před Bradavickým expresem.

Modlila se aby nepotkala onoho střapatého blbce , nesoucí jméno James Potter.

Jakoby uměla předpovídat budoucnost, před ní se z čista jasna vynořil brýlatý chlapec a jako bylo jeho zvykem , nadzvedl obočí a s úšklebkem pravil,,Co takhle rande Evansko?"

Lilyina tradice však byla o trochu hrubější, vrazila mu facku a odkráčela pryč.

Brýlatý chlapec se chytl za tvář a se svými nejlepšími kamarády se vydal najít kupé.

Dívka stále chodila po nástupišti a hledala své kamarádky, ty se ale ne a ne vynořit.

Lily to vzdala a -jako před tím Poberti-se vydala hledat volné kupé.

Když usedla na červeně potažené sedačky, vyndala si z poměrně těžkého zavazadla knihu.

Když byla na straně dvaapadesát , dveře jejího kupé se otevřely a Vykoukal blonďatá hlava.

,,Marlen!"dívka ji rychle objala.Za ní se ale vynořila další hlava.,,Mary!" ,,Lily!"

,,Jak bylo o prázdninách?"zeptala se jako každý rok Mary.

,,My jsme byly ve Francii! Řeknu ti je to tam krásný!"Lily se usmála má své kamarádky .

,,Mno, my byly ve Skotsku"řekla Mary.

,,A já chodila po různých plesech".

Dále se dívky smály všemu co je napadlo když najednou Marlen vyjekla.

,,Merline Lily! Jsi primuska! Musíš za prefektama!"Lily vytřeštila oči a utíkala do prefektského kupé.

,,Omlouvám se paní profesor-"dívka to nestihla doříct , jelikož ji přerušil brýlatý chlapec.

,,Jé Evansová! Ty jsi primuska?!"Lily se podívala na profesorku McGonagallovou pohledem ,,Ne , prosím že on není primus!"

Profesorka kývla.,,Takže, rozpisy hlídek dostanete ve středu ,tudíž pozítří,teď se můžete odebrat zpět do svých kupé"řekla rázně Lily a nechtěla se zatěžovat Potterem.

,,A Pottere, potom budeme muset prohlédnout vlak ,tak mě čekej, jasný?"zavřela dveře s velkým prásknutím.

,,To je ta nejkrásnější věta co jsi mi kdy řekla! Jasně že budu čekat! S radostí,Evansová"mrkl na ni a ztratil se ve svém kupé.

,,Kluci! To byste nevěřili co mi právě Evansová řekla!"všichni jeho kamarádi na něho zírali.

,,Přijde si pro mě a půjdeme prohlédnout vlak!!"vykřikl nadšeně James.

,,Ehm Jamesi, tohle dělají všichni primusové"řekl nejistě Remus.

,,To nevadí!"

---------

,,Hádejte kdo je primus!"posadila se naštvaná rudovláska.

,,Nevím , Remus?"zkusila to Marlen.,,Ne!Potter! Se Brumbál zbláznil!"složila si hlavu do dlaní.

Tak Jo , vím že na Wattpadu je snad milion povídek na Lily a Jamese ale mě to hrozně baví 😂

Snad se vám bude líbit❤️

James and LilyKde žijí příběhy. Začni objevovat